Weer wat geleerdquote:Op maandag 30 april 2012 17:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Bij Elin & Lex verloor ik mijn slijmproppen bij 34 weken.. en die groeiden daarna mooi weer terug
Hoe bedoel je, ermee doen? Ik denk gewoon wandelingen door een park, de stad in en op bezoek bij familie/vrienden in de buurt. Weinig spannends verder.quote:Op maandag 30 april 2012 17:13 schreef Marjolijntje het volgende:
Coco, ik denk dat het heel persoonlijk is wat je een fijne kinderwagen vindt. Ook afhankelijk van wat je ermee wilt doen denk ik.
Oh, kijk! Thanksquote:Op maandag 30 april 2012 17:15 schreef Vulpenballetje het volgende:
Coco, je zou hier eens kunnen rondkijken en je vraag stellen!![]()
Wat voor soort kinderwagen deel 13
Nou iddquote:Op maandag 30 april 2012 16:38 schreef Sam1993 het volgende:
Ik denk dat alle baby's volgende week geboren worden![]()
xanteh kan ook niet lang meer duren aangezien ze 9 dagen overtijd is lijkt het me dat ze die zeker volgende week gaan helpen.
Zoë is deze week 40 weken en denk dat die ook volgende week wel bevalt met al haar voorwerk. Roosje is inmiddels 4 dagen overtijd dus denk dat die toch ook wel volgende week geholpen word een start te maken
ik sta voor volgende week
en dan is er altijd nog de kans dat knife en soohr optijd papa worden
en dat sproetje netjes optijd gaat bevallen.
Word vast een drukke week!
Oh, strand sowieso niet. Wij wonen helemaal in t zuiden van Limburg. Bos zou kunnen, maar ik denk dat mijn man de baby dan mee gaat dragen in zo'n draag'doek'. Zo ziet hij het althans voor zich.quote:Op maandag 30 april 2012 17:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Nouja, dat is al anders dan dat je bos/strandwandelingen ermee wilt maken he!
En kijken naar hoe compact ie ingeklapt kan worden kan soms ook handig zijn
quote:Op maandag 30 april 2012 17:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, strand sowieso niet. Wij wonen helemaal in t zuiden van Limburg. Bos zou kunnen, maar ik denk dat mijn man de baby dan mee gaat dragen in zo'n draag'doek'. Zo ziet hij het althans voor zich.
Schoonzus had hem, ik vond hem voor stad en park erg tofquote:Op maandag 30 april 2012 17:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Iemand hier ervaring met de Bugaboo Frog?
Zozo! Whahaquote:Op maandag 30 april 2012 18:33 schreef Zoë23 het volgende:
Enfermera
Kramp is van zaterdag tot woensdag grotendeels weg gebleven en toen begon t weer![]()
Is vandaag wel weer heviger.. Vind t wel spannend maar de voorweeën enz zeiden eerst ook niet zo veel.
M'n zus wordt di of wo ingeleid.komende & volgende week wordt vast n drukke verse beeb week!
Leuk!
Heb er heel veel zin in! Zeker nu ik van alles voel in mn buik..
Wil niet teveel 'hopen' omdat t nog wel 2weken kan duren..
quote:Op maandag 30 april 2012 19:38 schreef Gerberaatje het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal even batsen!
Binnen 12 uur een babyquote:Op maandag 30 april 2012 19:38 schreef Gerberaatje het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal even batsen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |