abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110966708
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Bij Elin & Lex verloor ik mijn slijmproppen bij 34 weken.. en die groeiden daarna mooi weer terug :P
Weer wat geleerd :D. Had geen idee dat die dingen kunnen teruggroeien...

Iemand hier ervaring met de Bugaboo Frog? Een vriendin van me vertelde me laatste dat een van haar vriendinnen die Frog verkoopt. Of dat misschien iets voor mij is. Eerlijk gezegd had ik me er nog totaal niet in verdiept. Net even op internet rondgekeken, maar zie door de bomen het bos niet meer :+ Ik ben er inmiddels wel achter dat de Frog de voorloper is van de Cameleon.

Mgoed, in principe heb ik wel interesse, want ik vind de nieuwprijs van die wagens vaak echt absurd. Dus, als iemand ervaring ermee heeft... :)
pi_110966724
Ja verlies al een paar weken slijmstukjes maar sinds vannacht echt veel we zullen zien.

Speedy sorry! :9 niet goed gekeken :@
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110966753
Coco, ik denk dat het heel persoonlijk is wat je een fijne kinderwagen vindt. Ook afhankelijk van wat je ermee wilt doen denk ik.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110966832
Coco, je zou hier eens kunnen rondkijken en je vraag stellen! :)
Wat voor soort kinderwagen deel 13
vragen mag!
pi_110966835
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:13 schreef Marjolijntje het volgende:
Coco, ik denk dat het heel persoonlijk is wat je een fijne kinderwagen vindt. Ook afhankelijk van wat je ermee wilt doen denk ik.
Hoe bedoel je, ermee doen? Ik denk gewoon wandelingen door een park, de stad in en op bezoek bij familie/vrienden in de buurt. Weinig spannends verder.
pi_110966840
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:15 schreef Vulpenballetje het volgende:
Coco, je zou hier eens kunnen rondkijken en je vraag stellen! :)
Wat voor soort kinderwagen deel 13
Oh, kijk! Thanks :)
pi_110966844
Nouja, dat is al anders dan dat je bos/strandwandelingen ermee wilt maken he! :D
En kijken naar hoe compact ie ingeklapt kan worden kan soms ook handig zijn :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 30 april 2012 @ 17:18:19 #158
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110966876
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:38 schreef Sam1993 het volgende:
Ik denk dat alle baby's volgende week geboren worden :P

xanteh kan ook niet lang meer duren aangezien ze 9 dagen overtijd is lijkt het me dat ze die zeker volgende week gaan helpen.
Zoë is deze week 40 weken en denk dat die ook volgende week wel bevalt met al haar voorwerk. Roosje is inmiddels 4 dagen overtijd dus denk dat die toch ook wel volgende week geholpen word een start te maken
ik sta voor volgende week
en dan is er altijd nog de kans dat knife en soohr optijd papa worden
en dat sproetje netjes optijd gaat bevallen.

Word vast een drukke week! :9
Nou idd :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_110966890
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Nouja, dat is al anders dan dat je bos/strandwandelingen ermee wilt maken he! :D
En kijken naar hoe compact ie ingeklapt kan worden kan soms ook handig zijn :)
Oh, strand sowieso niet. Wij wonen helemaal in t zuiden van Limburg. Bos zou kunnen, maar ik denk dat mijn man de baby dan mee gaat dragen in zo'n draag'doek'. Zo ziet hij het althans voor zich.
pi_110966927
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, strand sowieso niet. Wij wonen helemaal in t zuiden van Limburg. Bos zou kunnen, maar ik denk dat mijn man de baby dan mee gaat dragen in zo'n draag'doek'. Zo ziet hij het althans voor zich.
:W
Somige wagens kunnen ook wel in het bos. Maar voor het Limburgse heuvelland is een draagdoek of andere drager wel een heel stuk fijner!
vragen mag!
pi_110966966
Ik zou ook echt kijken naar hoe hij opgeklapt kan worden wat je zelf fijn vind 3 of 4 wieler evt proberen in de babywinkel of bij die vrienden zelf. Wij wilde graag een vier wieler omdat ik die wat steviger vind staan. ik kon hier gratis een kinderwagen van iemand krijgen van 2 jaar oud inclusief bak buggyinzet maxi cosi en addapters. hier waren we natuurlijk erg blij mee. meot er erg aan wennen aangezien het een groot ding is wat niet klein opklapt ook moet de inzet eruit met het inklappen en de zwenkwielen zitten aan de achterkant. nogal moeite mee met uit de bus rijden etc. maar dat zal een kwestie van wennen zijn. denk echt dat je het uit moet proberen. we hebben hem hier gebruikt nu voor de 2 jarige dochter van mijn vriend in de binnenstad erg fijn met al die kinderkopjes!
pi_110966974
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Iemand hier ervaring met de Bugaboo Frog?
Schoonzus had hem, ik vond hem voor stad en park erg tof :Y (Is toch wel de reden dat de Cameleon op dit moment mijn eerste voorkeur heeft)
pi_110967206
zo gisteravond op bezoek geweest in duitsland. De baby even duidelijk gemaakt dat ie hoe-dan-ook moest blijven zitten tot we weer over de grens in nl waren :P

En net weer thuis van de markt was erg druk bij ons, maar wel erg gezellig. Toch nog ruim 4 uur volgehouden. :)
pi_110968326
Enfermera
Kramp is van zaterdag tot woensdag grotendeels weg gebleven en toen begon t weer :9
Is vandaag wel weer heviger.. Vind t wel spannend maar de voorweeën enz zeiden eerst ook niet zo veel.
M'n zus wordt di of wo ingeleid.

:o komende & volgende week wordt vast n drukke verse beeb week!
Leuk!

Heb er heel veel zin in! Zeker nu ik van alles voel in mn buik..
Wil niet teveel 'hopen' omdat t nog wel 2weken kan duren..
  maandag 30 april 2012 @ 18:47:35 #165
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110968620
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 18:33 schreef Zoë23 het volgende:
Enfermera
Kramp is van zaterdag tot woensdag grotendeels weg gebleven en toen begon t weer :9
Is vandaag wel weer heviger.. Vind t wel spannend maar de voorweeën enz zeiden eerst ook niet zo veel.
M'n zus wordt di of wo ingeleid.

:o komende & volgende week wordt vast n drukke verse beeb week!
Leuk!

Heb er heel veel zin in! Zeker nu ik van alles voel in mn buik..
Wil niet teveel 'hopen' omdat t nog wel 2weken kan duren..
Zozo! Whaha :+ Nou idd, toch wel weer spannend dat het nu weer begonnen is... Oh, en je zus zelfs ingeleid! :o Hoop dat het allemaal goed gaat. :) En jij succes met je krampen, hoop dat het (toch) wat doet! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_110969693
Dankjewel :) :*
pi_110969818
Verse beeb waarschijnlijk morgen of overmorgen ;) Net de weekendtas ingepakt, morgen ochtend om 7 uur melden in het ziekenhuis :)
pi_110970000
Ben benieuwd Xanteh :) Morgen f5en dus :9
pi_110970072
Jullie moeten gewoon allemaal even batsen! :9
  maandag 30 april 2012 @ 19:45:48 #170
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110970338
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 19:38 schreef Gerberaatje het volgende:
:D

Gaat hier niet gebeuren trouwens, ben he-le-maal gesloopt van de vrijmarkt. Ik was de bob en ik heb ons ternauwernood veilig thuis kunnen krijgen, ik viel letterlijk om van vermoeidheid. Heb toen lekker anderhalf uur liggen pitten op de bank :z
Nu nog steeds moe en duidelijk te veel gelopen vandaag. Maar het was het waard, was erg leuk en de jongens hebben weer een hoop speelgoed erbij :) :{ :P

Spannend Xanteh, ik ga voor je duimen!!
.... met gevoel voor drama....
pi_110970365
Dat doet hier weinig:P net zoals lopen traplopen pannenkoeken chinees. annas lust ik niet dus word niet geprobeerd:p ik wacht gewoon nog zo geduldig mogelijk af :)
pi_110971045
Spannend Xanteh!
Heel veel succes alvast! :*

kersjes
Oeh klinkt goed!
Lekker uitrusten!

Lig hier op de bank met buikpijn pff
Weet soms niet hoe ik moet zitten / liggen

Sexen zit er nu niet in
morgenmid maar pannekoeken voor mezelf maken haha.
M'n lief moet weer werken :( bah
pi_110971142
zoë gelukkig is het bijna zover dan he;) ik lig hier ook alweer vanaf half 6 boven omdat ik het gewoon niet meer volhield kreeg zwarte vlekken van demisselijkheid en vermoeidheid ben in totaal 5 uurtjes beneden geweest.

Hopelijk doet de buikpijn en de voorween wel iet sbij je en heb je al wat ontslutiing bij je controle!
pi_110971529
Haha 't duurt idd vast niet lang meer!
Hoop ik ook.. We zullen zien. Morgen even bellen wanneer de vk langs komt.

:( das vervelend, rustig aan!
pi_110972401
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 19:38 schreef Gerberaatje het volgende:
Binnen 12 uur een baby :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')