abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110966708
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Bij Elin & Lex verloor ik mijn slijmproppen bij 34 weken.. en die groeiden daarna mooi weer terug :P
Weer wat geleerd :D. Had geen idee dat die dingen kunnen teruggroeien...

Iemand hier ervaring met de Bugaboo Frog? Een vriendin van me vertelde me laatste dat een van haar vriendinnen die Frog verkoopt. Of dat misschien iets voor mij is. Eerlijk gezegd had ik me er nog totaal niet in verdiept. Net even op internet rondgekeken, maar zie door de bomen het bos niet meer :+ Ik ben er inmiddels wel achter dat de Frog de voorloper is van de Cameleon.

Mgoed, in principe heb ik wel interesse, want ik vind de nieuwprijs van die wagens vaak echt absurd. Dus, als iemand ervaring ermee heeft... :)
pi_110966724
Ja verlies al een paar weken slijmstukjes maar sinds vannacht echt veel we zullen zien.

Speedy sorry! :9 niet goed gekeken :@
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110966753
Coco, ik denk dat het heel persoonlijk is wat je een fijne kinderwagen vindt. Ook afhankelijk van wat je ermee wilt doen denk ik.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110966832
Coco, je zou hier eens kunnen rondkijken en je vraag stellen! :)
Wat voor soort kinderwagen deel 13
vragen mag!
pi_110966835
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:13 schreef Marjolijntje het volgende:
Coco, ik denk dat het heel persoonlijk is wat je een fijne kinderwagen vindt. Ook afhankelijk van wat je ermee wilt doen denk ik.
Hoe bedoel je, ermee doen? Ik denk gewoon wandelingen door een park, de stad in en op bezoek bij familie/vrienden in de buurt. Weinig spannends verder.
pi_110966840
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:15 schreef Vulpenballetje het volgende:
Coco, je zou hier eens kunnen rondkijken en je vraag stellen! :)
Wat voor soort kinderwagen deel 13
Oh, kijk! Thanks :)
pi_110966844
Nouja, dat is al anders dan dat je bos/strandwandelingen ermee wilt maken he! :D
En kijken naar hoe compact ie ingeklapt kan worden kan soms ook handig zijn :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 30 april 2012 @ 17:18:19 #158
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110966876
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:38 schreef Sam1993 het volgende:
Ik denk dat alle baby's volgende week geboren worden :P

xanteh kan ook niet lang meer duren aangezien ze 9 dagen overtijd is lijkt het me dat ze die zeker volgende week gaan helpen.
Zoë is deze week 40 weken en denk dat die ook volgende week wel bevalt met al haar voorwerk. Roosje is inmiddels 4 dagen overtijd dus denk dat die toch ook wel volgende week geholpen word een start te maken
ik sta voor volgende week
en dan is er altijd nog de kans dat knife en soohr optijd papa worden
en dat sproetje netjes optijd gaat bevallen.

Word vast een drukke week! :9
Nou idd :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_110966890
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Nouja, dat is al anders dan dat je bos/strandwandelingen ermee wilt maken he! :D
En kijken naar hoe compact ie ingeklapt kan worden kan soms ook handig zijn :)
Oh, strand sowieso niet. Wij wonen helemaal in t zuiden van Limburg. Bos zou kunnen, maar ik denk dat mijn man de baby dan mee gaat dragen in zo'n draag'doek'. Zo ziet hij het althans voor zich.
pi_110966927
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, strand sowieso niet. Wij wonen helemaal in t zuiden van Limburg. Bos zou kunnen, maar ik denk dat mijn man de baby dan mee gaat dragen in zo'n draag'doek'. Zo ziet hij het althans voor zich.
:W
Somige wagens kunnen ook wel in het bos. Maar voor het Limburgse heuvelland is een draagdoek of andere drager wel een heel stuk fijner!
vragen mag!
pi_110966966
Ik zou ook echt kijken naar hoe hij opgeklapt kan worden wat je zelf fijn vind 3 of 4 wieler evt proberen in de babywinkel of bij die vrienden zelf. Wij wilde graag een vier wieler omdat ik die wat steviger vind staan. ik kon hier gratis een kinderwagen van iemand krijgen van 2 jaar oud inclusief bak buggyinzet maxi cosi en addapters. hier waren we natuurlijk erg blij mee. meot er erg aan wennen aangezien het een groot ding is wat niet klein opklapt ook moet de inzet eruit met het inklappen en de zwenkwielen zitten aan de achterkant. nogal moeite mee met uit de bus rijden etc. maar dat zal een kwestie van wennen zijn. denk echt dat je het uit moet proberen. we hebben hem hier gebruikt nu voor de 2 jarige dochter van mijn vriend in de binnenstad erg fijn met al die kinderkopjes!
pi_110966974
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Iemand hier ervaring met de Bugaboo Frog?
Schoonzus had hem, ik vond hem voor stad en park erg tof :Y (Is toch wel de reden dat de Cameleon op dit moment mijn eerste voorkeur heeft)
pi_110967206
zo gisteravond op bezoek geweest in duitsland. De baby even duidelijk gemaakt dat ie hoe-dan-ook moest blijven zitten tot we weer over de grens in nl waren :P

En net weer thuis van de markt was erg druk bij ons, maar wel erg gezellig. Toch nog ruim 4 uur volgehouden. :)
pi_110968326
Enfermera
Kramp is van zaterdag tot woensdag grotendeels weg gebleven en toen begon t weer :9
Is vandaag wel weer heviger.. Vind t wel spannend maar de voorweeën enz zeiden eerst ook niet zo veel.
M'n zus wordt di of wo ingeleid.

:o komende & volgende week wordt vast n drukke verse beeb week!
Leuk!

Heb er heel veel zin in! Zeker nu ik van alles voel in mn buik..
Wil niet teveel 'hopen' omdat t nog wel 2weken kan duren..
  maandag 30 april 2012 @ 18:47:35 #165
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110968620
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 18:33 schreef Zoë23 het volgende:
Enfermera
Kramp is van zaterdag tot woensdag grotendeels weg gebleven en toen begon t weer :9
Is vandaag wel weer heviger.. Vind t wel spannend maar de voorweeën enz zeiden eerst ook niet zo veel.
M'n zus wordt di of wo ingeleid.

:o komende & volgende week wordt vast n drukke verse beeb week!
Leuk!

Heb er heel veel zin in! Zeker nu ik van alles voel in mn buik..
Wil niet teveel 'hopen' omdat t nog wel 2weken kan duren..
Zozo! Whaha :+ Nou idd, toch wel weer spannend dat het nu weer begonnen is... Oh, en je zus zelfs ingeleid! :o Hoop dat het allemaal goed gaat. :) En jij succes met je krampen, hoop dat het (toch) wat doet! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_110969693
Dankjewel :) :*
pi_110969818
Verse beeb waarschijnlijk morgen of overmorgen ;) Net de weekendtas ingepakt, morgen ochtend om 7 uur melden in het ziekenhuis :)
pi_110970000
Ben benieuwd Xanteh :) Morgen f5en dus :9
pi_110970072
Jullie moeten gewoon allemaal even batsen! :9
  maandag 30 april 2012 @ 19:45:48 #170
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110970338
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 19:38 schreef Gerberaatje het volgende:
:D

Gaat hier niet gebeuren trouwens, ben he-le-maal gesloopt van de vrijmarkt. Ik was de bob en ik heb ons ternauwernood veilig thuis kunnen krijgen, ik viel letterlijk om van vermoeidheid. Heb toen lekker anderhalf uur liggen pitten op de bank :z
Nu nog steeds moe en duidelijk te veel gelopen vandaag. Maar het was het waard, was erg leuk en de jongens hebben weer een hoop speelgoed erbij :) :{ :P

Spannend Xanteh, ik ga voor je duimen!!
.... met gevoel voor drama....
pi_110970365
Dat doet hier weinig:P net zoals lopen traplopen pannenkoeken chinees. annas lust ik niet dus word niet geprobeerd:p ik wacht gewoon nog zo geduldig mogelijk af :)
pi_110971045
Spannend Xanteh!
Heel veel succes alvast! :*

kersjes
Oeh klinkt goed!
Lekker uitrusten!

Lig hier op de bank met buikpijn pff
Weet soms niet hoe ik moet zitten / liggen

Sexen zit er nu niet in
morgenmid maar pannekoeken voor mezelf maken haha.
M'n lief moet weer werken :( bah
pi_110971142
zoë gelukkig is het bijna zover dan he;) ik lig hier ook alweer vanaf half 6 boven omdat ik het gewoon niet meer volhield kreeg zwarte vlekken van demisselijkheid en vermoeidheid ben in totaal 5 uurtjes beneden geweest.

Hopelijk doet de buikpijn en de voorween wel iet sbij je en heb je al wat ontslutiing bij je controle!
pi_110971529
Haha 't duurt idd vast niet lang meer!
Hoop ik ook.. We zullen zien. Morgen even bellen wanneer de vk langs komt.

:( das vervelend, rustig aan!
pi_110972401
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 19:38 schreef Gerberaatje het volgende:
Binnen 12 uur een baby :+
pi_110972402
Hier is mevroi weer bezig met een uitbouw/bijzettafel volgens mij :') :D

Ik voel de voeten nog net niet via mijn keel naar buiten komen :') (en dan te bedenken dat ze nog niet op het hoogste punt zit :o) en vooral de bovenkant van mijn buik voelt gespannen, er staat druk op!

Benieuwd hoe lang het duurt voor ik mijn laptop er weer op kan zetten zonder hem vast te houden :7
pi_110972448
:W Hier alles prima, niks te melden.

Succes met de laatste loodjes LLM's!
pi_110972530
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 20:35 schreef Regenboogjes het volgende:
:W Hier alles prima, niks te melden.

Succes met de laatste loodjes LLM's!
Saaierd :P vertel es een mop?
  maandag 30 april 2012 @ 20:37:45 #179
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110972549
Gerbera, "weer"? Dat vraagt natuurlijk om een foto!
.... met gevoel voor drama....
pi_110972606
:D nu niet in elk geval. Ik zit heerlijk ma tokkie zonder BH :') in mijn zomerjurk te zitten :P

En weer omdat ik dat bij muppet ook kon, zo rond de 30 weken... het gaat in sprongen... meestal tegen de tijd dat ik denk: mwah, het valt eigk wel mee met de buik.. dan doettie POEF! :o :')
pi_110972684
Hier ook alles.prima. Weekendje weggeweest. Naar Texel, dus t weer was een beetje jammer :') wel lekker gezwommen met dreumes, kleine waterrat O+
Heb een zomerjas *O* liep nog rond in mn skijack, aangezien ik geen passende jas meer had. Mn oude zomerjas was al weggegooid, ivm het afvallen van vorig jaar. Nog best lastig een goede te.vinden :')
Vandaag in Den Burg rondgelopen en even naar t strand geweest. Dat voel ik dan wel, dat geslenter...
Verder gaat t allemaal zn gangetje...morgen alweer 29 weken :o waar blijft de tijd

En gerbera, ik vind.mn buik al groot worden...maar geloof niet dat ik er binnenkort een laptop op kan zetten...
pi_110972834
Zo, leuk dagje gehad vandaag! Veel gelopen, maar heel veel pauze tussendoor. Mooie koopjes gedaan, heel veel little people voor een paar eurootjes, van een vriendinnetje 2 tassen babykleertjes gekregen en lakentjes en toestanden en van alles en nog wat heb ik.
Zag ineens in de etalageramen hoe groot m'n buik al was,haha

Ik heb een bugaboo frog, m'n schoonmoeder had hem voor haar dochtertje en Mex zit er nu nog in en straks gebruik ik hem ook weer voor de baby. Heerlijke wagen, maar zou er nu niet meer dan 120 voor geven hoor, is toch een oud model.
pi_110972854
Ik heb een mini-laptop hè?

Jammer van het weer Son, maar eruit is sowieso altijd wel lekker.. ik moet ook maar weer eens gaan zwemmen met dreumes, die vind dat ook heerlijk O+

Mijn buik gaat nu met grof geweld van links naar rechts en als ik mijn hand erop leg krijg ik een soejang :') lekker bezig, dat dametje :P
pi_110973164
O+ hier was ze net ook even bezig. Maar een buik die vsn links naar rechts gaat heb ik niet...ze is iets drukker dan dr broer, maar niet zo extreem ;)

Floris vond zwemmen altijd al leuk, maar was in t begin altijd even vasthouden. Sinds Thailand springt ie er nog net niet zelf in (zonder mij dan en ook alleen omdat t niet mag van me :+). Armpjes gaan vooruit voor de vleugeltjes..laatst klom ie uit t grote bad om daarna t peuterbad in te gaan.
Leuk zo(n ondernemend kind :')
  maandag 30 april 2012 @ 21:04:27 #185
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110973737
Van lopen worden we moe haha dat is het motto van vandaag.

Hier ook vandaag gewoon gewerkt, toen (omdat schoonmama jarig is) altijd "verplicht" (wel leuk) met haar naar de rommelmarkt bij hun in de buurt, was vanmiddag heerlijk weer. Maar toen ik net thuis kwam was ik toch wel gesloopt. Heb nog het een en ander moeten regelen voor morgen (concert) en nu nog even de btw doen anders ben ik te laat. Dus ja vanavond pas slapen en morgen weer een heeeeeeeeeleee lange dag. Woensdag zal er niet veel uit mij komen ben ik bang!

:* voor de dames die het nodig hebben:)

Geniet van de vrije avond (voor zover dat kan)!
Be dance |Be real| Be You
pi_110974104
Xanteh succes morgen!

Haha een ware babyboom de komende weken ja.. Hier heeft het strippen weinig gedaan, althans beebje zit nog steeds binnen. Vanmiddag wel naar de vrijmarkt geweest en vier uur rondgelopen. (misschien dat dat helpt ;) )
Morgen mag ik weer op controle bij de VK, ben benieuwd.

Alle andere LLM succes...
pi_110974238
Coco, wij konden ook de frog overnemen tijdens de zwangerschap mijn zoontje zo'n 3,5 jar geleden. Wij hebben ook vrienden die de Cameleon hebben en het verschil is niet supergroot. Ik weet dat bij de Cameleon de duwstang in hoogte verstelbaar is en bij de frog niet. Daar zou je ook op kunnen letten of dat voor jouw en je man/ vriend noodzakelijk is. Verder zou ik ernaar kijken welke accessoires je erbij krijgt/ koopt bij de overname van de wagen en wat je nog kunt bestellen: bijvoorbeeld adapterstukken voor maxicosi etc. Ik weet dat wij 1-2 jaar geleden nog het frame van onze wagen hebben vervangen en dat was toen gewoon nog te bestellen bij Bugaboo, maar ik weet niet zeker hoe dat tegenwoordig is?

Kersjes, wat goed dat het een fijne dag was. En lekker tukken is altijd goed :P

Sam vervelend dat nog niets geholpen heeft. Ik duim, dat het toch begint en doorzet voor je.

Xanteh spannend morgen. Zal hier vaak blijven kijken dan.

Zoë weer die krampen -O- Je zou toch denken, dat er dan maar eens iets gebeurt. Misschien helpen de pannenkoeken, die zou ik zeker maken :P

Gerbera hoe gaat het met de uitbouw? Is mevrouw klaar en heeft ze nu meer ruimte?

Son klinkt als een heerlijk weekend. Fijn dat Floris het zwemmen zo leuk vond. Maar je hebt er een rustige baby. Jair heeft het daar sinds een paar dagen ook steeds over. Ik wil graag met hem gaan maar weet niet of dat er nog van komt voor de bevalling ;)

Troeta, klinkt als een fijne dag :)

Roosje, jammer dat het niet zoveel uit heeft gehaald en het lopen heeft ook nog niet geholpen, dat is balen. -O- Gaan ze dan nog eens strippen morgen?

Wij vonden er niet zo heel veel leuks bij zitten op de vrijmarkt. Wij hebben wel een houten graafmachine en een klein plastic tractor gekocht voor ons zoontje. En het was wel typisch, bij elk kraampje waar er speelgoedauto's of iets wat daarop leek verkocht werden, moesten wij stoppen. Dan werden de auto's zonder pardon van het doek afgereden. En hoogzwanger lopen, wat niet al te lekker gaat in combinatie met bukken om al die auto's terug te zetten, is toch niet zo'n toffe combinatie :P

Vanavond nog heerlijk gebbqt bij de schoonouders in de tuin samen met grootmoeder van mijn mans kant, zwagers & vrouw van mijn oudere zwager. Heerlijk! :9
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 30 april 2012 @ 21:15:41 #188
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110974252
Owja en natuurlijk seks, niet vergeten dames :D
Be dance |Be real| Be You
pi_110974573
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 21:15 schreef Tinuviel het volgende:
Roosje, jammer dat het niet zoveel uit heeft gehaald en het lopen heeft ook nog niet geholpen, dat is balen. -O- Gaan ze dan nog eens strippen morgen?
Ik weet het niet zeker maar denk van wel. Aangezien ze het bij exact 40 weken al voor de eerste keer gedaan had lijkt het me vreemd dat ze het met 40+6 ineens niet zouden doen.
Lijkt mij dat als ze het bijvoorbeeld maar maximaal 2 keer zouden doen ze dan niet aanbieden om het bij 40 weken al te doen.

En ja seks is ook nog een optie, iig een stuk minder pijnlijk dan het strippen... O-) O-)
pi_110974835
Roosje vooruit en ik duim dat het helpt, dan heb je het strippen niet meer nodig :P

Mijn kennis gaat dan eerder over ingrepen bij afwijkende ligging van het kind, wat je daaraan kunt doen enzo. Met overtijd lopen heb ik dan weer niet de ervaring :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110975669
Even voor de duidelijkheid. Alle baby's die te besodemieterd zijn om er voor volgende week maandag uit te komen, moeten blijven zitten tot achttien mei. Ik zit in de tussentijd internetloos af te zien in zuid Italië, dus dan even niet bevallen. Duidelijk?!
pi_110975815
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 21:47 schreef Sorbootje het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Alle baby's die te besodemieterd zijn om er voor volgende week maandag uit te komen, moeten blijven zitten tot achttien mei. Ik zit in de tussentijd internetloos af te zien in zuid Italië, dus dan even niet bevallen. Duidelijk?!
Nou ik ga niks beloven hoor :6

Anders smelt je weg als je terugkomt en al die mooie babyfoto's ziet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110975823
quote:
Doe mijn best :P
pi_110976318
Sorbootje miscchien luistert ze wel na je en komt ze eerder haha:P zo niet ja dan kan zij er niks aan doen :9
pi_110976432
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 22:00 schreef Sam1993 het volgende:
Sorbootje miscchien luistert ze wel na je en komt ze eerder haha:P zo niet ja dan kan zij er niks aan doen :9
echt wel. Zij is tenslotte degene die een hormoon af gaat geven als ze er klaar voor is :P
pi_110976510
Nee maandag word ik ingeleid dus of ze wil of niet ze komt toch ;)
pi_110978576
quote:
Omgekeerde psychologie, slim! :D
pi_110985889
xanteh succes vandaag!! *O* hopelijk verloopt alles voorspoedig en heb je vandaaf je baby in je armen!

Hier beroerde nacht, ben al 2 uur wakker maar ach probeer vanmiddag nog wel wat te slapen.
pi_110985892
Nou, daar gaan we dan *nagelbijt*. De volgende keer dat post is waarschijnlijk de kleine er :) Fijne dag allemaal!
  dinsdag 1 mei 2012 @ 06:36:27 #200
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110985923
succes xanteh! :%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')