Coco, wij konden ook de frog overnemen tijdens de zwangerschap mijn zoontje zo'n 3,5 jar geleden. Wij hebben ook vrienden die de Cameleon hebben en het verschil is niet supergroot. Ik weet dat bij de Cameleon de duwstang in hoogte verstelbaar is en bij de frog niet. Daar zou je ook op kunnen letten of dat voor jouw en je man/ vriend noodzakelijk is. Verder zou ik ernaar kijken welke accessoires je erbij krijgt/ koopt bij de overname van de wagen en wat je nog kunt bestellen: bijvoorbeeld adapterstukken voor maxicosi etc. Ik weet dat wij 1-2 jaar geleden nog het frame van onze wagen hebben vervangen en dat was toen gewoon nog te bestellen bij Bugaboo, maar ik weet niet zeker hoe dat tegenwoordig is?
Kersjes, wat goed dat het een fijne dag was. En lekker tukken is altijd goed
Sam vervelend dat nog niets geholpen heeft. Ik duim, dat het toch begint en doorzet voor je.
Xanteh spannend morgen. Zal hier vaak blijven kijken dan.
Zoë weer die krampen

Je zou toch denken, dat er dan maar eens iets gebeurt. Misschien helpen de pannenkoeken, die zou ik zeker maken
Gerbera hoe gaat het met de uitbouw? Is mevrouw klaar en heeft ze nu meer ruimte?
Son klinkt als een heerlijk weekend. Fijn dat Floris het zwemmen zo leuk vond. Maar je hebt er een rustige baby.
Jair heeft het daar sinds een paar dagen ook steeds over. Ik wil graag met hem gaan maar weet niet of dat er nog van komt voor de bevalling 
Troeta, klinkt als een fijne dag
Roosje, jammer dat het niet zoveel uit heeft gehaald en het lopen heeft ook nog niet geholpen, dat is balen.

Gaan ze dan nog eens strippen morgen?
Wij vonden er niet zo heel veel leuks bij zitten op de vrijmarkt. Wij hebben wel een houten graafmachine en een klein plastic tractor gekocht voor ons zoontje. En het was wel typisch, bij elk kraampje waar er speelgoedauto's of iets wat daarop leek verkocht werden, moesten wij stoppen. Dan werden de auto's zonder pardon van het doek afgereden. En hoogzwanger lopen, wat niet al te lekker gaat in combinatie met bukken om al die auto's terug te zetten, is toch niet zo'n toffe combinatie
Vanavond nog heerlijk gebbqt bij de schoonouders in de tuin samen met grootmoeder van mijn mans kant, zwagers & vrouw van mijn oudere zwager. Heerlijk!