Doe 's hoesten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef sproet-je het volgende:
Zeg Gerberaatje, dat batsen dat helpt dus helemaal niets hier
Ik heb het idee dat het kleine mannetje sinds gister met zijn hoofd op mijn knieën hangt, nog even en hij kan al zelf ademhalen...
potverdikke wat was ik daar ook graag heengegaanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:50 schreef Loodje het volgende:
Xanteh succesYou go go go!
![]()
Sorry dames, ik zal morgen lekker bijlezen nu ga ik toch echt weg:) Lekker wat eten en dan naar Ahoy:D:D
en sterkte dames
En op de bank, en op bed en eigenlijk overal behalve op het aankleedkussenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:51 schreef covie het volgende:
[..]
Kwisted, niet ervaren, maar lijkt me niks. Wel mooi hoor, maar ik zou sowieso een hoes er om willen die ik gewoon in de wasmachine kan gooien. En lijkt me dat je m ook steeds moet opschudden.
Misschien ligt het lekkerder maar hoe vaak verschoon je een baby ook wel niet op een dun matje op een keukentafel?
Even inbreken zonder, nog steeds niet neequote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:51 schreef covie het volgende:
[..]
potverdikke wat was ik daar ook graag heengegaan![]()
Maar helaas ik durfde het niet aan om een kaartje te kopen omdat ik niet wist hoe het er voor zou staan met de zwangerschap nu. Zwaai je een keer naar ze voor me?Veel plezier!
Dikkevoor iedereen. Veel slechte slapers zeg!
En eenvoor alle mijlpalen
Kwisted, niet ervaren, maar lijkt me niks. Wel mooi hoor, maar ik zou sowieso een hoes er om willen die ik gewoon in de wasmachine kan gooien. En lijkt me dat je m ook steeds moet opschudden.
Misschien ligt het lekkerder maar hoe vaak verschoon je een baby ook wel niet op een dun matje op een keukentafel?
Erg duur hoor Coco, op marktplaats vragen veel mensen 150 euro voor de Frog en raken ze ze moeilijk kwijt. Die adapters zijn in de winkel ook maar 25 euro en tweedehands een tientje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lijkt in grote lijnen ook op de Cameleon, dus ik denk eigenlijk dat we 'm gewoon overnemen. Ze vragen overigens 200Euro, maar dat is dan incl. allerlei onderdelen (ook dat opklikstuk voor de maxi cosi bijvoorbeeld).
Dit bedoelde ik dus. Vandaar dat je gelijjk behandelt wordt & na een paar dagen tot een week met de uitslag van de kweek definitief weet wat het precies was.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:50 schreef mefke79 het volgende:
[..]
klopt, ze kunnen meteen zien dat je een ontsteking hebt, maar ze zetten het op kweek om te achterhalen welke bacterie het is. Dus je krijgt een ab kuurtje dat 'algemeen' tegen blaasontstekingen werkt en pas later is bekend welk beestje het eigenlijk is. Slaat de kuur niet aan, dan kan je later nog een meer gerichte kuur krijgen.
En wat bij mij wonderen doet is een liter cranberrysap achterover slaan. Heeft mij al vaak voor een kuurtje behoed.
Kan heel goed! Mijn oudste dame lag met 32 al volledig VIBIquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:05 schreef Marjolijntje het volgende:
Ligt ze nu wel aan de goede kant Gerberaatje? Dat ze jou wat minder pijn doet?
Hier beurse ribben van die kont die er continu langs wrijft, ook heel fijnIk ben haar af en toe echt weg aan het duwen. Maar liever dit dan haar veel minder voelen hoor!
Oh, en steken in mn doos, zou ze al begonnen zijn met indalen? Das best vroeg daarvoor toch?
Auwquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:39 schreef Gerberaatje het volgende:
Sproet, misschien toch even óp de ananas gaan zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |