abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:48:56 #251
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110996319
Yeeeeeee verse beeb onderweg *O*

Zoe spannend zo met je zus

En estrys ik zit hetzelfde als jij, ik heb ook gewoon helemaal nergens last.
Bij m'n 1e ben ik wel misselijk geweest maar ook niet veel.
Het is ook eigenlijk nooit goed maar karma zal vast nog wel toeslaan :P

Ik heb dan vandaag toch wel de vk gebeld en 23 mei mag ik daarheen
En op 6 juni de echo.
Dan wordt het allemaal een stuk echter
W
Z
E
pi_110996330
Oh wakker worden met zo'n kramp in je voet :X (binnenste stuk, waar het hol is zeg maar) wat een KUT gevoel :X

Dat je echt de salontafel wegschopt omdat je dan tegendruk op je voet hebt :')
pi_110996591
Xanteh, ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat!! Ik hoop snel op goed nieuws.
Zoe en Sam, vervelend zeg dat jullie zo'n pijn hebben... ik hoop dat jullie allebei snel verlost worden!

Zeg Gerberaatje, dat batsen dat helpt dus helemaal niets hier :+
Ik heb het idee dat het kleine mannetje sinds gister met zijn hoofd op mijn knieën hangt, nog even en hij kan al zelf ademhalen...
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:59:16 #254
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110996690
:o mental image van een half uithangend kind
W
Z
E
pi_110996857
:P
pi_110996977
vraagje aan de ervaren mama's

Zou dit iets kunnen zijn?
http://www.kidzimpulz.nl/lig/aankleedkussen/10

ik vind het er zelf namelijk wel heel mooi uitzien, maar geen idee of het praktisch is. Heb wel even gegoogled, en dan zijn de reacties wisselend.
pi_110997134
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef sproet-je het volgende:

Zeg Gerberaatje, dat batsen dat helpt dus helemaal niets hier :+
Ik heb het idee dat het kleine mannetje sinds gister met zijn hoofd op mijn knieën hangt, nog even en hij kan al zelf ademhalen...
Doe 's hoesten?
pi_110997173
Heb hier volgens mij in hetk inderkamertopic ook zon discussie gelezen daarover. de een vond het heel erg fijn en de ander vond het een nadeel dat de kindjes met hun billetjes erin zakte (door de balle en/of watten) waardoor je ze minder makkelijk kon verschonen. hier gewoon gekozen voor een ouderwets aankleedkussen met leuke felgekleurde verschoningen
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110997186
Kwisted, ik ben geen ervaren mama, maar heb wel dat aankleedkussen. Op de 9maandenbeurs staan kijken bij kindjes die daarop verschoond werden en ik vond het er wel stabiel uitzien. En ik vind het fijn dat ze wat groter zijn dan de standaard kussens.

Gerberaatje, kramp is naar :(

Hier vandaag een heel druk meisje in mn buik, eindelijk weer! Zo druk dat het af en toe flink zeer doet, maar wat is het fijn om haar weer zo goed te voelen! Die rust heb ik (en zij!) dus echt nodig gehad..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110997296
Fijn Marjolijntje!

Kwisted, ik durf het echt niet te zeggen, want ik ken ze niet :P althans, ik heb er geen. Heb nu voor deze baby weer gewoon een ISI aankleedkussen gekocht :)
pi_110997396
kwisted, ik heb daar nog over getwijfeld maar vond de commentaren op internet te negatief om er eentje te kopen. Nu dus weer een goedkope gekocht, was ik bij minisproetje ook prima tevreden over.
pi_110998979
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:50 schreef Loodje het volgende:
Xanteh succes :D You go go go! *O*

Sorry dames, ik zal morgen lekker bijlezen nu ga ik toch echt weg:) Lekker wat eten en dan naar Ahoy:D:D

:* en sterkte dames
potverdikke wat was ik daar ook graag heengegaan :'(
Maar helaas ik durfde het niet aan om een kaartje te kopen omdat ik niet wist hoe het er voor zou staan met de zwangerschap nu. Zwaai je een keer naar ze voor me? :') Veel plezier! :D

Dikke :* voor iedereen. Veel slechte slapers zeg!

En een *O* voor alle mijlpalen

Kwisted, niet ervaren, maar lijkt me niks. Wel mooi hoor, maar ik zou sowieso een hoes er om willen die ik gewoon in de wasmachine kan gooien. En lijkt me dat je m ook steeds moet opschudden.

Misschien ligt het lekkerder maar hoe vaak verschoon je een baby ook wel niet op een dun matje op een keukentafel? :@
pi_110999292
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 15:51 schreef covie het volgende:

[..]

Kwisted, niet ervaren, maar lijkt me niks. Wel mooi hoor, maar ik zou sowieso een hoes er om willen die ik gewoon in de wasmachine kan gooien. En lijkt me dat je m ook steeds moet opschudden.

Misschien ligt het lekkerder maar hoe vaak verschoon je een baby ook wel niet op een dun matje op een keukentafel? :@
En op de bank, en op bed en eigenlijk overal behalve op het aankleedkussen :P Volgens mij heb ik de commode met aankleedkussen alleen de eerste twee maanden gebruikt.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 1 mei 2012 @ 15:58:38 #264
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_110999302
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 15:51 schreef covie het volgende:

[..]

potverdikke wat was ik daar ook graag heengegaan :'(
Maar helaas ik durfde het niet aan om een kaartje te kopen omdat ik niet wist hoe het er voor zou staan met de zwangerschap nu. Zwaai je een keer naar ze voor me? :') Veel plezier! :D

Dikke :* voor iedereen. Veel slechte slapers zeg!

En een *O* voor alle mijlpalen

Even inbreken zonder, nog steeds niet nee :'), bijgelezen te zijn:
Wij hebben de ISI mini cadeau gekregen, ook een aankleedkussen met 'Fatboy-achtige' vulling. Hieromheen heb ik een hoes van een aankleedkussen gedaan i.v.m. het wassen inderdaad. Verder lijkt het mij comfortabel maar inderdaad, het verschonen zal net zovaak op een oncomfortabele ondergrond gedaan worden :+. Wel vind ik het leuker staan ( :@) op onze commode!
pi_110999370
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Lijkt in grote lijnen ook op de Cameleon, dus ik denk eigenlijk dat we 'm gewoon overnemen. Ze vragen overigens 200Euro, maar dat is dan incl. allerlei onderdelen (ook dat opklikstuk voor de maxi cosi bijvoorbeeld).

Erg duur hoor Coco, op marktplaats vragen veel mensen 150 euro voor de Frog en raken ze ze moeilijk kwijt. Die adapters zijn in de winkel ook maar 25 euro en tweedehands een tientje.
Verder zitten alle onderdelen er standaard bij als je hem nieuw koopt.
Al ben ik er erg tevreden over, voor 200 euro zou ik toch een nieuwer model kopen.
Misschien kan je 150 bieden?
pi_110999405
Oh en de verbouwing is wel duidelijk :') mijn hemel wat een spierpijn in mijn buik :o vooral de zijkanten :o
pi_110999506
ja, zo erg Gerbera?? Jeetje.
Hier ook duidelijk te voelen dat de baby sterker is geworden, echt snel gaat dat!
pi_110999581
Ligt ze nu wel aan de goede kant Gerberaatje? Dat ze jou wat minder pijn doet?

Hier beurse ribben van die kont die er continu langs wrijft, ook heel fijn :') Ik ben haar af en toe echt weg aan het duwen. Maar liever dit dan haar veel minder voelen hoor!
Oh, en steken in mn doos, zou ze al begonnen zijn met indalen? Das best vroeg daarvoor toch?
pi_110999590
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:50 schreef mefke79 het volgende:

[..]

klopt, ze kunnen meteen zien dat je een ontsteking hebt, maar ze zetten het op kweek om te achterhalen welke bacterie het is. Dus je krijgt een ab kuurtje dat 'algemeen' tegen blaasontstekingen werkt en pas later is bekend welk beestje het eigenlijk is. Slaat de kuur niet aan, dan kan je later nog een meer gerichte kuur krijgen.

En wat bij mij wonderen doet is een liter cranberrysap achterover slaan. Heeft mij al vaak voor een kuurtje behoed.
Dit bedoelde ik dus. Vandaar dat je gelijjk behandelt wordt & na een paar dagen tot een week met de uitslag van de kweek definitief weet wat het precies was.

Hoe ver was je Marjolijntje?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110999774
Vandaag 32 weken :)
pi_111000172
Rebel-angel & Estrys, begrijpelijk dat de tijd voor jullie langzaam gaat en dat je de zwangerschap graag wat concreter zou willen zien/ voelen. Dat had ik ook aan het begin. Echter als je later meer last krijgt, dan wenste je je weer dat het niet zo was :P

Sproetje anders misschien de andere huismiddelen proberen, die hier zo vaak genoemd worden. Heb jij meel, eieren, melk, ananas en je man in huis? :P

Marjolijntje, fijn in ieder geval, dat je haar zo goed voelt. Ik heb net gezocht op internet over indalen. En ik zag wel meer verhalen waar het met 32 weken begon, soms ging die later weer hoger zitten en de baby zit dan vaak nog niet vast, maar het zou kunnen. :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111000973
Volgens mij daalde de muppet van Gerbera ook al vroeg in, dus zou best kunnen.
pi_111000989
Ja maar ik groei gewoon extreem naar buiten ;) en ze ligt nu alweer even goed! Gisterenavond schoot ze even verkeerd, toen was er even 'paniek' terwijl ik hard AUW gilde :') maar inmiddels ligt ze weer goed.. ik denk dat ze nu denkt: help, het wordt wat krapper hier, dus ik ga nog even zo lang mogelijk languit liggen :P luiwammes!

Sproet, misschien toch even óp de ananas gaan zitten :P O-)
pi_111001030
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:05 schreef Marjolijntje het volgende:
Ligt ze nu wel aan de goede kant Gerberaatje? Dat ze jou wat minder pijn doet?

Hier beurse ribben van die kont die er continu langs wrijft, ook heel fijn :') Ik ben haar af en toe echt weg aan het duwen. Maar liever dit dan haar veel minder voelen hoor!
Oh, en steken in mn doos, zou ze al begonnen zijn met indalen? Das best vroeg daarvoor toch?
Kan heel goed! Mijn oudste dame lag met 32 al volledig VIBI :P
pi_111001456
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:39 schreef Gerberaatje het volgende:
Sproet, misschien toch even óp de ananas gaan zitten :P O-)
Auw :? Oh en ik dacht je moest hem eten :P Alle in mijn lunch verwerkte ananas voor niets dus!
Carpe Diem- Pluk de Dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')