2quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:35 schreef kaatjejannie het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd hoe je hem getest hebt xanteh?
quote:
Spannend zegquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:26 schreef Xanteh het volgende:
Wat een leuke en bizarre dromen kwamen er weer voorbij in het vorige topic haha![]()
Ik moest me vanmorgen weer melden in het ziekenhuis voor een CTG. Alles was weer goed, en ja mensen, u leest het goed, dat apparaat registreerde lichte weeën. Niet echt opmerkelijk, want ik had er gisteren avond al wat last vanMaar toch leuk om te weten dat ik nu weet dat het lichte weeën zijn. Soms zakt het af, maar sinds een half uurtje is het weer begonnen. Nu maar hopen dat het doorzet
![]()
Verloskundige zei dat het misschien helpt om een stevige wandeling te maken, dus we zijn gaan winkelen (zusje is jarig, dus moest toch nog een cadeau hebben) en nu ben ik bezig om mijn nesteldrang te voeden (lees: poetsen, stofzuigen, poetsen, douche schoonmaken, poetsen, wasje draaien, poetsen, afwassen, poetsen etc etc)
Heuj, jouw batterij was leegquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:28 schreef Xanteh het volgende:
Nog gefeliciteerd Speedy! En wat een schatje. Vooral de tweede foto is erg leuk
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:56 schreef kaatjejannie het volgende:
Wij hebben hem er ook nog steeds omheen liggen. Denk dat ik hem ook maar laat liggen nu![]()
zo gaaf he, dat de mama t goed had.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:08 schreef Sorbootje het volgende:
De moeder is de enige in de familie die t goed had.
En ik had zelf bij Isabeau sterk voorkeur voor een meisje en-niet leuk om te zeggen- het risico dat het ook een jongentje zou kunnen zijn is een van de redenen dat ik geen kind meer wil. Ik heb niks tegen jongens, maar ik heb gewoon liever een dochter. Klinkt raar realiseer ik me, maar dit maakt het echt makkelijker voor me.
Ik begrijp je prima hoor, ik heb hetzelfde (maar dan andersom!)quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:15 schreef Sorbootje het volgende:
Ja dat is ook zo, maar t klinkt een beetje of ik jongentjes niet leuk vind en dat is niet het geval.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een leuk nieuws Sorbootje! Heel raar, maar dat had ik echt niet verwachtIk zou toch zweren dat je een meisjesoven had!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |