abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111001457
Roosje
Hoe was het bij de vk?

Xanteh
:* spannend! Missch is je beeb er al wel, en anders duurt t vast niet lang meer!

Marjolijntje
:X wat een..irritant gedoe daar met dat mens van PZ

Phaidra
Fijn dat t gesprek over je werk goed ging & dat je je grenzen hebt aangegeven :)

Mango
Klinkt goed! *; trouwen & Bali.. O+

Marjolijntje
Had rond dat termijn geloof ik ook steken, de baby kan wel indalen maar ligt dan bijv nog niet vast. Bij mij lag ze rond 38weken vast.

:@ verder weet ik t even niet..
Heb erg veel pijn in m'n onderrug, liezen en onderbuik :X
Bezoek van m'n moeder heeft me wel goed gedaan O+ heeft
wat boeken meegenomen enzo. Maar kan me niet echt concentreren.
pi_111001484
Even heeeeeeel snel een reactie van mij voor Xanteh .. zet hem op! :% :% :%

Zoe spannend voor zusje en jou!

Verder ook hier een enorm rotte nacht achter de rug met weinig slaap .. kon de slaap gewoon niet vatten. Dus nu kei kapot .. Heb denk ik teveel van mezelf gevraagd gisteren ..

Dus nu met hondje wandelen, douchen .. en misschien nog heul even tv kijken maar zeker ook vroeg naar bed :Y
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:54:16 #278
100412 mefke79
komt goed!
pi_111001680
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:49 schreef Zoë23 het volgende:

:@ verder weet ik t even niet..
Heb erg veel pijn in m'n onderrug, liezen en onderbuik :X
Bezoek van m'n moeder heeft me wel goed gedaan O+ heeft
wat boeken meegenomen enzo. Maar kan me niet echt concentreren.
pijn in onderrug, liezen en onderbuik leverde mij een kindje op na een paar uur afzien :P
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_111001681
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:49 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Auw :? Oh en ik dacht je moest hem eten :P Alle in mijn lunch verwerkte ananas voor niets dus!
Sex met een ananashart, dát is de ultieme beval tip :P terwijl je er aan de bovenkant een pannenkoek inpropt O-)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:55:38 #280
100412 mefke79
komt goed!
pi_111001737
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:54 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Sex met een ananashart, dát is de ultieme beval tip :P
En daarna nog even een pannenkoek nemen. Bedenk zelf maar hoe dat nemen op te vatten. O-)
pi_111001760
In before the quote :P
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:58:25 #282
100412 mefke79
komt goed!
pi_111001833
Gerbera, das gemeen!

o en over dat aankleedkussen. Ik heb de simpele van de Hema en al heel snel zonder hoes, anders bleef ik aan het wassen. En ik gebruik ze allebei nog dagelijks. Maar goed, ik verschoon eigenlijk ook altijd op de commode. Vind ik veel fijner.
Wel heb ik sinds vorige week een dik kleed van Kidz Impulz en dat vind ik dus echt een enorm goede uitvinding. Zelfs peuter vind het een heerlijk speelding.
pi_111002016
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:54 schreef mefke79 het volgende:

[..]

pijn in onderrug, liezen en onderbuik leverde mij een kindje op na een paar uur afzien :P
:P zou fijn zijn als dat bij mij ook gebeurd, ze is meer dan welkom.

Gezellig samen met m'n zus in t ziekenhuis., :9

Heb vanmiddag pannekoeken gegeten, dus iig 1ding gedaan haha.
pi_111002252
Marjolijntje bij mij ligt de kleine al sinds 33 weken vast in het bekken. Dus die was ook vroeg met indalen.

Zoë straks ben je tegelijk met je zus :o
pi_111002497
Covie
:D kan ik gezellig bij dr babygluren en andersom. O+

Maar als ik eerlijk ben denk ik dat 't nog wel even duurt.
Heb zoveel last (gehad) van voorweeën dat ik nu bij alles denk, 't zou kunnen.. Maar vast niet. Ik wacht op t moment dat ik er echt niet meer omheen kan haha.

M'n lichaam is iig goed aan t oefenen
pi_111002650
Kan wel hoor Marjolijntje. Ik heb het namelijk ook gevraagd afgelopen week toen ik mn rhesus prik kreeg. Heb t ook. Was helemaal niet raar zei de vk, rond de 32 wk.

Ben benieuwd naar Xanteh!

En Zoë, anders doe je duobevallen ;)
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_111002782
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:19 schreef clauwheee het volgende:
En Zoë, anders doe je duobevallen ;)
En zeker nu je dezelfde vk hebt. Als je nou in hetzelfde huis bent, zou een vk genoeg zijn om 2 baby's ter wereld te brengen bij 2 verschillende vrouwen? :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_111003054
Haha geen idee. M'n zus is nu medisch denk ik? (omdat ze bezig zijn met inleiden enz) dus dan heb je een andere vk dan als je poli klinisch bevalt toch?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:32:11 #289
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111003108
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:29 schreef Zoë23 het volgende:
Haha geen idee. M'n zus is nu medisch denk ik? (omdat ze bezig zijn met inleiden enz) dus dan heb je een andere vk dan als je poli klinisch bevalt toch?
Normaliter is inleiden medisch geïndiceerd en valt dan (meestal) onder de gyn.

Maar goed lees en hoor de laatste tijd wel raardere dingen, dus niets verbaasd me haha.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_111003123
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:29 schreef Zoë23 het volgende:
Geen idee Zoë bij mij betekende medisch, dat ik bij de gyn in het ziekenhuis moest bevallen. Maar misschien zijn er ook medische indicaties waarbij je bij de vk in het ziekenhuis kunt bevallen.

Als je niet medisch bent, mag je in ieder geval bij vk bevallen, die niet in het ziekenhuis werkt en kun je ook thuis bevallen als je dat wil.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_111003380
Ja ik weet t niet precies, denk dat ze dan misschien onder de gyn valt omdat het toch n medische handeling is.

Mijn bedoeling is iig om wel in het zknhuis te bevallen maar dan met m'n eigen vk (of de vervangster)
Maar goed, m'n zus had ook ideeën en dat loopt ook anders.. Ik wacht maar gewoon af.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:57:48 #292
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111003998
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:40 schreef Zoë23 het volgende:
Ja ik weet t niet precies, denk dat ze dan misschien onder de gyn valt omdat het toch n medische handeling is.

Mijn bedoeling is iig om wel in het zknhuis te bevallen maar dan met m'n eigen vk (of de vervangster)
Maar goed, m'n zus had ook ideeën en dat loopt ook anders.. Ik wacht maar gewoon af.
Inleiden is een medische handeling waarvoor vaak een medische indicatie is (overtijd, 24uur gebroken vliezen zonder vervolg activiteit, kind in nood maar nog niet levensbedreigend, moeder in nood maar nog niet levensbedreigend etc etc) en daardoor alleen door bevoegd gyneacoloog uitvoerbaar, tussencontroles tot bevalling willen in extreme drukte overigens wel door poliklinische verloskundigen gedaan worden als het niet anders kan.
Poliklinisch bevallen : is in 1e aanleg niet medisch (vandaar ook eigen bijdrage voor de huur van de verloskamer) en kan/mag met eigen verloskundige, mocht je tijdens de bevalling toch medisch worden wordt je alsnog overgedragen aan de Gyn. (denk aan kindje in vruchtwater gepoept, navelstreng ellende etc) en krijg je je eigen bijdrage veelal terug.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_111004324
Thanks, maffemuts :)
pi_111004438
Als deze baby net zo groot of groter dan Amy wordt dan word ik 'standplaats medisch' betekent dus dat ik in het ziekenhuis moet bevallen maar wel onder leiding van mijn vk. Dat is tenminste wat ze zeiden bij Amy. Dus dan ben je alleen voor de plaats waar je bevalt medisch.

Ik heb last van mijn hormonen. Moest huilen omdat we gister niet naar de mac gingen maar gingen bbqen (wat ik verafschuw nu). En ik had zo zin in mac en nu nog meer :'( :@

[ Bericht 40% gewijzigd door Solagratia op 01-05-2012 18:17:30 ]
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:46:47 #295
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111005702
Gefeliciteerd met alle mijlpalen! *O* :D O+ Ik ben vandaag ook alweer 15 weken, jeuzes :o Nog maar twee weekjes MvM en dan is dat ook alweer voorbij! En nog maar ongeveer 4 weken tot de 20w echo.. ohja daar moet ik nog voor bellen :+ Ben echt een zeef tegenwoordig :')

Vervelend mango dat je een off-day had gister.. :* Heul veel plezier wel met het passen van je trouwjurk, SUPERleuk joh!! :D Geniet ervan! O+

Coco'tje, fijn dat het goed gaat en je broeken al te strak zitten! :+ :D

Succes Xanteh!! Zet 'm op! *O* :D

Vervelend Sam.. Gelukkig is het einde in zicht voor je! :* :)

Zoe vervelend dat je weer pijn hebt.. -O- :*

Twinkletje :* Rustig aan meis! Slaap lekker alvast! ;)

Ik had vandaag wel weer wat last van mn banden (pijn in mn liezen zeg maar, alsof er een elastiek strak staat), moet een beetje opletten of ik niet richting bekkeninstabiliteit ga. Ben natuurlijk nog niet ver, maar ben wel enigzins hypermobiel aangelegd dus in de gaten houden lijkt me wel verstandig :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:49:17 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_111005791
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 22:03 schreef Sam1993 het volgende:
Nee maandag word ik ingeleid dus of ze wil of niet ze komt toch ;)
Je weet dat het ook best pas dinsdag kan worden bij een inleiding?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_111005865
ja en woensdag ook al als het niet op wil schieten;) maar het doet al veel met me dat er zowiezo ingegrepen word maandag. scheelt een hoop frustratie van binnen.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:57:13 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_111006107
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:51 schreef Sam1993 het volgende:
ja en woensdag ook al als het niet op wil schieten;) maar het doet al veel met me dat er zowiezo ingegrepen word maandag. scheelt een hoop frustratie van binnen.
Dat sowieso :) Gewoon het idee dat ze eindelijk een keertje luisteren :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_111006183
Inderdaad. en aangezien ik pas om half 5 in de middag binnen hoef te zijn verwacht ik zowiezo maandag verder niks bijzonders. mijn nicht (peettante) die bij de bevalling zal zijn heb ik ook gezegd dat ze gerust op haar gemak deze kant in kan komen dinsdag.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:40:29 #300
298849 mignonne
mignonne
pi_111008138
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef Enfermera het volgende:

Ik had vandaag wel weer wat last van mn banden (pijn in mn liezen zeg maar, alsof er een elastiek strak staat), moet een beetje opletten of ik niet richting bekkeninstabiliteit ga. Ben natuurlijk nog niet ver, maar ben wel enigzins hypermobiel aangelegd dus in de gaten houden lijkt me wel verstandig :)
bandenpijn is niet t zelfde als bekkenpijn per se eh ;)
ik ben ook hypermobiel maar heb bij mn eerste nergens last van gehad. Het hoeft helemaal niet zo te zijn :)
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')