pijn in onderrug, liezen en onderbuik leverde mij een kindje op na een paar uur afzienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:49 schreef Zoë23 het volgende:
verder weet ik t even niet..
Heb erg veel pijn in m'n onderrug, liezen en onderbuik
Bezoek van m'n moeder heeft me wel goed gedaanheeft
wat boeken meegenomen enzo. Maar kan me niet echt concentreren.
Sex met een ananashart, dát is de ultieme beval tipquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:49 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
AuwOh en ik dacht je moest hem eten
Alle in mijn lunch verwerkte ananas voor niets dus!
En daarna nog even een pannenkoek nemen. Bedenk zelf maar hoe dat nemen op te vatten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:54 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Sex met een ananashart, dát is de ultieme beval tip
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:54 schreef mefke79 het volgende:
[..]
pijn in onderrug, liezen en onderbuik leverde mij een kindje op na een paar uur afzien
En zeker nu je dezelfde vk hebt. Als je nou in hetzelfde huis bent, zou een vk genoeg zijn om 2 baby's ter wereld te brengen bij 2 verschillende vrouwen?quote:
Normaliter is inleiden medisch geïndiceerd en valt dan (meestal) onder de gyn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:29 schreef Zoë23 het volgende:
Haha geen idee. M'n zus is nu medisch denk ik? (omdat ze bezig zijn met inleiden enz) dus dan heb je een andere vk dan als je poli klinisch bevalt toch?
Geen idee Zoë bij mij betekende medisch, dat ik bij de gyn in het ziekenhuis moest bevallen. Maar misschien zijn er ook medische indicaties waarbij je bij de vk in het ziekenhuis kunt bevallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:29 schreef Zoë23 het volgende:
Haha geen idee. M'n zus is nu medisch denk ik? (omdat ze bezig zijn met inleiden enz) dus dan heb je een andere vk dan als je poli klinisch bevalt toch?
Inleiden is een medische handeling waarvoor vaak een medische indicatie is (overtijd, 24uur gebroken vliezen zonder vervolg activiteit, kind in nood maar nog niet levensbedreigend, moeder in nood maar nog niet levensbedreigend etc etc) en daardoor alleen door bevoegd gyneacoloog uitvoerbaar, tussencontroles tot bevalling willen in extreme drukte overigens wel door poliklinische verloskundigen gedaan worden als het niet anders kan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:40 schreef Zoë23 het volgende:
Ja ik weet t niet precies, denk dat ze dan misschien onder de gyn valt omdat het toch n medische handeling is.
Mijn bedoeling is iig om wel in het zknhuis te bevallen maar dan met m'n eigen vk (of de vervangster)
Maar goed, m'n zus had ook ideeën en dat loopt ook anders.. Ik wacht maar gewoon af.
Je weet dat het ook best pas dinsdag kan worden bij een inleiding?quote:Op maandag 30 april 2012 22:03 schreef Sam1993 het volgende:
Nee maandag word ik ingeleid dus of ze wil of niet ze komt toch
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:51 schreef Sam1993 het volgende:
ja en woensdag ook al als het niet op wil schieten;) maar het doet al veel met me dat er zowiezo ingegrepen word maandag. scheelt een hoop frustratie van binnen.
bandenpijn is niet t zelfde als bekkenpijn per se ehquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef Enfermera het volgende:
Ik had vandaag wel weer wat last van mn banden (pijn in mn liezen zeg maar, alsof er een elastiek strak staat), moet een beetje opletten of ik niet richting bekkeninstabiliteit ga. Ben natuurlijk nog niet ver, maar ben wel enigzins hypermobiel aangelegd dus in de gaten houden lijkt me wel verstandig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |