quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
kannie tegen z'n verlies Peppie. Meneer wint een jaar geen zilverwerk en gooit gelijk zijn speelgoed in de hoek.
Kauwgomquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe heeft sir Alex Ferguson dat volgehouden dan?
Hij is geen mietje. Iedere dag stevig Engels Ontbijtjequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe heeft sir Alex Ferguson dat volgehouden dan?
Schotsquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is geen mietje. Iedere dag stevig Engels Ontbijtje
ik dacht uit walesquote:
Vriendje van Sliske?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Tito lijkt mij een type Fred Rutten, goede veldtrainer maar in de media kan ie dat waarschijnlijk niet aan
Misschien wat over de fa cupquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef Wilskracht het volgende:
Studio Sport met Doutzen Kroes waarom niet?
Omdat Johan zelf niks kanquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:53 schreef Merkie het volgende:
Walgelijk hoe Johan steeds bevestiging zoekt bij Willem.
Beetje trainen op afstandschotenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nog vooruitgang kunnen boeken met Barca
quote:
quote:
quote:
Das altijdquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:08 schreef tralalala het volgende:
Twente-Ajax en Feyenoord-AZ tegelijkertijd.![]()
?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:19 schreef AryaMehr het volgende:
Wat moet een trainer volgens Koeman zeggen dan?
Bedoelde Derksen. Wat moet een trainer volgens Derksen zeggen?quote:
Gewoon Van Hanegem weg. Zet er iemand neer met meer enthousiasme en het wordt interessanter.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verlang nu weer naar het topduo Boskamp & Schelvis
Moet je mailen naar VI joh, is toch mooi man!quote:
Al gedaan natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Moet je mailen naar VI joh, is toch mooi man!
quote:
quote:
ik vind het wel topshow waardig hoor..quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vind het niet zo heel onaardig tot nu toe hoor. Geen topshow, maar ook verre van 'n flopshow.
idd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik vind het wel topshow waardig hoor..
Mwa, vind ik niet. Een goede show is niet meteen een topshow, maar goed, blij dat jullie er zo van genieten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik vind het wel topshow waardig hoor..
Tot nu toe is het niet veel maar de premičre van de videoclip kan veel goedmaken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mwa, vind ik niet. Een goede show is niet meteen een topshow, maar goed, blij dat jullie er zo van genieten.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:42 schreef Eenskijken het volgende:
kuuut ik ben mijn flessenopener kwijt en hier staat een koud pilsje me aan te kijken
En om die open te krijgen heb je een flesopener nodig?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:42 schreef Eenskijken het volgende:
kuuut ik ben mijn flessenopener kwijt en hier staat een koud pilsje me aan te kijken
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:42 schreef Eenskijken het volgende:
als je je tanden na je 30ste kwijt wil jaquote:
Mes, sleutelbos, verwarming, stoel, ander biertje, je vriendinquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
als je je tanden na je 30ste kwijt wil jaen ik heb geen kratjes
altijd kartonnen dozen
Stop maar. Dat soort creatiefloze figuren verdienen helemaal geen pilsje.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mes, sleutelbos, verwarming, stoel, ander biertje, je vriendin
Dat dus!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Die kut Genee vindt het ook helemaal geweldig dit.
fakequote:
Terecht.quote:
quote:
wat is het nou?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:59 schreef tralalala het volgende:
Gijp heeft nog steeds water op zijn kin![]()
Aanstekelijke lach van Gijpie 1 minuut langquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond het leuk toen het over Sierd de Vos ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |