SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Pierre heeft deze:
Ik deze
Tja, als je op de hoek van de straat staat te tippelen dan krijg je ook niet echt de cash miljonairs die langskomen he?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die zijn echt lelijk gewoonserieus.
Skank hoe.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gastquote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tja, als je op de hoek van de straat staat te tippelen dan krijg je ook niet echt de cash miljonairs die langskomen he?
De excitement van TT verzinnen maakte gaf me typtyfusquote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef PierreTT het volgende:
Neger, spel die shit dan goed. Het is Patek Philippe.
Geen smaak hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo ben ik op mn cocktail worstje getrapt? Ik noem graag vrouwen naar hun beroep, in jouw geval: crack hoer.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gast![]()
Op je cocktailworstje getrapt omdat ik iets lelijk vind?!
Zielig hoor
Snap niet eens dat je erop in gaat, alleen op fok kunnen de meeste jongetjes los gaan. thuis is het luisterenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gast![]()
Op je cocktailworstje getrapt omdat ik iets lelijk vind?!
Zielig hoor
Strak. Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef PierreTT het volgende:
Tauch, een Le Locle misschien?
[ afbeelding ]
Zielige internetheldenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Snap niet eens dat je erop in gaat, alleen op fok kunnen de meeste jongetjes los gaan. thuis is het luisteren
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef dreamzk het volgende:
Waarom denk je dat ik Tliciouz Tittyliouz noem? Omdat die vrouw in mn stripclub staat te dansen.
Vrouwen die niet weten when they overstayed there welcome.quote:
Nee niet zielig, maar je komt hier 9 van de 10 keer alleen om commentaar te geven en dan ga je weer. Denk niet dat ze dat kunnen waarderen.quote:
En dan met Rolex aan komen zetten. Niet doorhebben dat Patek Philippe hier mijlen vanaf zit. Typisch dat als mensen een "duur" horloge willen noemen ze altijd Rolex noemen. De echte kwaliteit zit toch echt ergens anders. In other news, een oude Rolex kan wel erg mooi zijn.quote:
Of Breitlingquote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dan met Rolex aan komen zetten. Niet doorhebben dat Patek Philippe hier mijlen vanaf zit. Typisch dat als mensen een "duur" horloge willen noemen ze altijd Rolex noemen. De echte kwaliteit zit toch echt ergens anders. In other news, een oude Rolex kan wel erg mooi zijn.
[ afbeelding ]
Hee schatje, wat doe je dit weekend dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef tliciouz het volgende:
En kan er gewoon niet tegen als vriend en vriendin in dezelfde slowchat posten
Het ging mij niet om duur of merk, ik vond deze mooiquote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dan met Rolex aan komen zetten. Niet doorhebben dat Patek Philippe hier mijlen vanaf zit. Typisch dat als mensen een "duur" horloge willen noemen ze altijd Rolex noemen. De echte kwaliteit zit toch echt ergens anders. In other news, een oude Rolex kan wel erg mooi zijn.
[ afbeelding ]
Ver uit de buurt van jou proberen te blijven.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee schatje, wat doe je dit weekend dan?
Harde tante ditquote:Op donderdag 26 april 2012 22:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ver uit de buurt van jou proberen te blijven.
Watquote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef dreamzk het volgende:
Heeft SpaceInvaders mensen uit het nagellak topic opgetrommeld om haar te helpen? Nu StevenMac zich ineens in de discussie mengt.
Die staat hier binnenkort op het podium! met public enemy!quote:
Stevenmac is een kerel?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef dreamzk het volgende:
Heeft SpaceInvaders mensen uit het nagellak topic opgetrommeld om haar te helpen? Nu stevenmac zich ineens in de discussie mengt.
UDOWU uit ONZquote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef dreamzk het volgende:
Heeft SpaceInvaders mensen uit het nagellak topic opgetrommeld om haar te helpen? Nu stevenmac zich ineens in de discussie mengt.
Nmquote:
Echtquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Steven ze noemen mij crackhoer in mw2 sc omdat ik zeg dat hun horloges lelijk zijn
Is dat die truck driver simulator?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nm
Maar wij spelen truck driver en zo nu en dan wat Sims
Dit weekend kan ik ook niet, want het bed is nog steeds defect na je laatste bezoek.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ver uit de buurt van jou proberen te blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
did you wipe it then today, because the white stuff?quote:
Ik haat je.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:03 schreef tliciouz het volgende:
Slaap lekker jullie, ik heb weekend bitches.
Wat kost dat geintje?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef KneusTeun het volgende:
Die eerste is met echte metalen van de titanic..
Nee serieus, wat voeg jij nou toe aan deze reeks? Je zit alleen maar te stoken en ons voor "zielige internethelden" uit te maken, terwijl je ons zelf "gays" noemt omdat we toevallig een andere smaak hebben als het om horloges gaat? Omgekeerde wereldquote:
Moet ik iets toevoegen aan deze reeks dan? Volgens mij ben ik vrij om hier te posten hoor. Ik weet niet of jullie het doorhebben maar door het gejank blijf ik alleen maar extra lang hier hangenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee serieus, wat voeg jij nou toe aan deze reeks? Je zit alleen maar te stoken en ons voor "zielige internethelden" uit te maken, terwijl je ons zelf "gays" noemt omdat we toevallig een andere smaak hebben als het om horloges gaat? Omgekeerde wereld
Maar je maakt het er niet gezelliger op. Jij zou het ook niet tof vinden als er een paar van hier telkens commentaar in de SHJN sc gaan geven. Maar goed ga je gang, ze gaan je er niet aardiger om vinden. En kom nou niet zeggen van ze hoeven me niet aardig te vinden, post dan gewoon niet hier want dan heb je er niets te zoeken.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik iets toevoegen aan deze reeks dan? Volgens mij ben ik vrij om hier te posten hoor. Ik weet niet of jullie het doorhebben maar door het gejank blijf ik alleen maar extra lang hier hangen
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar je maakt het er niet gezelliger op. Jij zou het ook niet tof vinden als er een paar van hier telkens commentaar in de SHJN sc gaan geven. Maar goed ga je gang, ze gaan je er niet aardiger om vinden. En kom nou niet zeggen van ze hoeven me niet aardig te vinden, post dan gewoon niet hier want dan heb je er niets te zoeken.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:16 schreef tliciouz het volgende:
Weer een echte toevoeging in dit topic, bedankt.
GMTAquote:Op donderdag 26 april 2012 23:16 schreef Pixell het volgende:
is een veel gebruikte smilie in huize SpaceGizmo
En ondertussen uithuilen bij Nick dat je zo word gepest. Bitch, je zegt dat wij geen leven hebben maar degene die online eens met de jongens probeert mee te praten ben jij omdat je het IRL niet kan/durft (dat weet ik niet, ken je niet, voor zelfde geval ben je zo autistisch als Forrest Gump). Wie is hier nou triest? Daarnaast, je voegt niks toe. Wat heb jij in godsnaam aan ons, en eigenlijk aan de wereld aangezien je in mijn ogen een tering domme troela bent die vrij weinig kan, toe te voegen?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik iets toevoegen aan deze reeks dan? Volgens mij ben ik vrij om hier te posten hoor. Ik weet niet of jullie het doorhebben maar door het gejank blijf ik alleen maar extra lang hier hangen
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En ondertussen uithuilen bij Nick dat je zo word gepest. Bitch, je zegt dat wij geen leven hebben maar degene die online eens met de jongens probeert mee te praten ben jij omdat je het IRL niet kan/durft (dat weet ik niet, ken je niet, voor zelfde geval ben je zo autistisch als Forrest Gump). Wie is hier nou triest? Daarnaast, je voegt niks toe. Wat heb jij in godsnaam aan ons, en eigenlijk aan de wereld aangezien je in mijn ogen een tering domme troela bent die vrij weinig kan, toe te voegen?
Spaceinvaders begint iets maar roept de cavalerie erbij omdat ze het niet zelf afkan.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Spaceinvaders begint iets maar roept de cavalerie erbij omdat ze het niet zelf afkan.
Point proven, geen enkel weerwoord. Duidt op een hoog intelligentie niveauquote:
Ik hoezo?quote:
He hallo, ik praat toch ook met jullie mee.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En ondertussen uithuilen bij Nick dat je zo word gepest. Bitch, je zegt dat wij geen leven hebben maar degene die online eens met de jongens probeert mee te praten ben jij omdat je het IRL niet kan/durft (dat weet ik niet, ken je niet, voor zelfde geval ben je zo autistisch als Forrest Gump). Wie is hier nou triest? Daarnaast, je voegt niks toe. Wat heb jij in godsnaam aan ons, en eigenlijk aan de wereld aangezien je in mijn ogen een tering domme troela bent die vrij weinig kan, toe te voegen?
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Point proven, geen enkel weerwoord. Duidt op een hoog intelligentie niveau
Ik heb geen knoop in mn tampon, hier kan ik lekker schreeuwen naar vrouwen weet je. IRL durf ik ze niet aan te spreken dus kan ik hier even mn frustraties kwijt. Lekker anoniem je weettochquote:Op donderdag 26 april 2012 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ow en beter haalt iedereen zijn tampon uit de knoop wat een gejank
Die RJ horloges heb ik ff gebladwijzerd, interessant voor laterquote:Op donderdag 26 april 2012 23:17 schreef KneusTeun het volgende:
En als je echt aparte horloges wil....
http://www.tokyoflash.com/nl/watches/1/
Titty, niet over jou. Halverwege mn rant kreeg ik andere gedachte gangquote:Op donderdag 26 april 2012 23:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He hallo, ik praat toch ook met jullie mee.
Uithuilen nog wel?Nah, niet hier hoor. Maar damn, jij zit ook redelijk vol van jezelf he? En dan vragen mensen zich af waarom ik niet op een meet komquote:Op donderdag 26 april 2012 23:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Weet ik adonis, schud nog even met je blonde manen voor me.quote:
Ik heb ze nog maar 2 maanden, dan gaat het er allemaal af.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet ik adonis, schud nog even met je blonde manen voor me.
Nick dude, je vriendinnetje kan het ook wel alleen af hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uithuilen nog wel?Nah, niet hier hoor. Maar damn, jij zit ook redelijk vol van jezelf he? En dan vragen mensen zich af waarom ik niet op een meet kom
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nick dude, je vriendinnetje kan het ook wel alleen af hoor.
Titty, girl. je vriendje kan het toch ook alleen afquote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nick dude, je vriendinnetje kan het ook wel alleen af hoor.
Zie je mijn vriend hier dan? Ik niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Titty, girl. je vriendje kan het toch ook alleen af?
En dan nog afvragen wat ik bedoel, inderdaad hersenloosquote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zie je mijn vriend hier dan? Ik niet.
Ik kan moeilijk iedereen negeren hier.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef KneusTeun het volgende:
Topic wordt hier even gekilled...
Jongens negeer die shit die je niet wil zien. Dan komt het wel weer goed.
Iedereen zou het wel op prijs stellen denk ikquote:Op donderdag 26 april 2012 23:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk iedereen negeren hier.
Deze duitser spreekt de waarheid. Al vind ik het zeer vermakelijk om jullie zo nog een uur te zien kibbelenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef KneusTeun het volgende:
Topic wordt hier even gekilled...
Jongens negeer die shit die je niet wil zien. Dan komt het wel weer goed.
En ondertussenquote:
Ligt eraan. Prefereer je oude, of jonge kaas?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Mag ik ook bij jullie geheime club?
te goed zekerquote:
Welke helft?quote:
Misschien had ik een politieke partij erbij moeten zetten, had je het wel begrepenquote:
hihihihi jij bent grappig, ben niet de hele dag op fok geweest hoor. maar toch lief dat je er zo opletquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:09 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik zou ook de hele dagzeggen als ik in Boxtel zou wonen en samen de hele dag met mijn partner op FOK zou zitten.
Neem het ze niet kwalijk boys.
Ik wens iedereen, ook de 2, een fijne nacht!
Wie is dat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:13 schreef SoldMayor het volgende:
Speciaal voor Nick.
[ afbeelding ]
De koning.![]()
![]()
![]()
Zeg dat eens in mijn gezicht dan studentjequote:
Je bent een vuile jood.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg dat eens in mijn gezicht dan studentje
Ja dus?quote:
Dichterbij dan dit gaat het niet worden. Tenzij je zin hebt om naar Den Bosch te komen?quote:
Jij zou vorige keer naar de rook meet komen mietje, toen haakte je ook al afquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dichterbij dan dit gaat het niet worden. Tenzij je zin hebt om naar Den Bosch te komen?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg dat eens in mijn gezicht dan studentje
Pas maar op hoor stevenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
ik heb me lang genoeg rustig gehouden, heb altijd de mensen hier gerespecteerd, maar genoeg is genoeg. Vroeger sloeg ik mensen voor minder op hun bek.
Waarschijnlijk had ie geen peuken meerquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij zou vorige keer naar de rook meet komen mietje, toen haakte je ook al af
quote:
Ja, na al die foto's van al die gebleekte zolderkamer ongezonde mensen te zien wel ja. De enige waarvoor ik uberhaupt naar die meet wilde was dastan, en daar ga ik liever gewoon een pintje mee doen in Amsterdam of Delft.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij zou vorige keer naar de rook meet komen mietje, toen haakte je ook al af
Dus...quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze trailer is toch wel stijve piemel materiaal
Geen foto's gepost daar hoor ikquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, na al die foto's van al die gebleekte zolderkamer ongezonde mensen te zien wel ja. De enige waarvoor ik uberhaupt naar die meet wilde was dastan, en daar ga ik liever gewoon een pintje mee doen in Amsterdam of Delft.
"Post hier foto's van jezelf tijdens het roken"quote:
Dat moet dan SoldMayor zijn, want Stef jankt ze er niet inquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De man die gemiddeld 3 goals per wedstrijd tegen jou maakt.
Ja dat waren een paar mongols ja, alleen leeell had ook een foto gepost en was ook daadwerkelijk op die meetquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
"Post hier foto's van jezelf tijdens het roken"Zoiets heette dat topic.
Ja jij mss niet, maar een hoop anderen wel.
Dit is het belangrijkste gevecht van het jaar na Silva vs Sonnen II. Maar jij houdt niet van echte sport was ik vergeten.quote:
Leeell, ook echt een josti.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat waren een paar mongols ja, alleen leeell had ook een foto gepost en was ook daadwerkelijk op die meet
Ja leuk dat jij daar een harde piemel van krijgt. 2 mannen die vechten doet mij helemaal niks. Maar goed, iedereen zijn eigen voorkeur, die van jou is iig wel duidelijk nuquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is het belangrijkste gevecht van het jaar na Silva vs Sonnen II. Maar jij houdt niet van echte sport was ik vergeten.
Hee fock jou ouwe, leeell is tof, nu mag je zeker komen vechten een keertjequote:
Dat plaatje van Cavani en Lavezzi he nick..quote:
Ja om op te darten jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat plaatje van Cavani en Lavezzi he nick..
Mischien leuk om uit te vergroten en als behang te gaan gebruiken voor je zolder?
Absoluut voetbal is leuk om te kijken maar naar zo'n gevecht leef ik weken naar toe.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja leuk dat jij daar een harde piemel van krijgt. 2 mannen die vechten doet mij helemaal niks. Maar goed, iedereen zijn eigen voorkeur, die van jou is iig wel duidelijk nu
Zal best, maar op fok probeert hij als een pretentieuze zak over te komen terwijl iedereen ziet dat hij nog niet eens droog achter de oren is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee fock jou ouwe, leeell is tof, nu mag je zeker komen vechten een keertje
Haten op Leeellquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zal best, maar op fok probeert hij als een pretentieuze zak over te komen terwijl iedereen ziet dat hij nog niet eens droog achter de oren is.
Maar tot voor kort hadden we er hier ook zo een dacht ik, maar dat is wel goedgekomen met de laatste meet.
Ik naar het kampioenschapquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut voetbal is leuk om te kijken maar naar zo'n gevecht leef ik weken naar toe.
Ja dat is precies wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haten op Leeell
Ik heb zijn rug
En het is een schatje, heb je zijn ahhhh koesie koesie wangetjes weleens gezien?
Ik schiet je voor je flikker met mw3 als je zo doorgaatquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:38 schreef SoldMayor het volgende:
Ik leef elk jaar uit naar een nieuwe map pack van COD.
Komt vaak altijd rond november uit.
Doe mij maar homefront. Met gemak GOTD.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:38 schreef SoldMayor het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik schiet je voor je flikker met mw3 als je zo doorgaat
tough guy met beetje arrogant ben je dusquote:
fuck homefront, FRONTLINES FUEL OF WARquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe mij maar homefront. Met gemak GOTD.![]()
![]()
Stimilus mappack dit dat blackberry ipod alles mi mangquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:38 schreef SoldMayor het volgende:
Hoor wie het zegt dan nigga.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tough guy met beetje arrogant ben je dus
Kom vechte danquote:
fappen helptquote:
nee online tochquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is goed, wanneer heb je pauze op de kleurterschool?
ookalquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja, maar die staat meer stof te happen dan dat tie iets doet.
Doe alles op den xdoos.
Zo'n beetje iedereen hier.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ookal
die nick toch ook
Waarom dat dan?
Nah, ik speelde eerst wel alles op de ps3 totdat die kapot ging.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ookal
die nick toch ook
Waarom dat dan?
ALLESquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar er is toch niks beter aan de xbox
Oke oke, tja ben nog maar aan mijn 2e ps3 dus dan valt het wel mee, heb heb vanaf de launch in bezitquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nah, ik speelde eerst wel alles op de ps3 totdat die kapot ging.
Kan gebeuren natuurlijk, mja 2 maanden later was weer zover.
En toen nog een keer.
![]()
Dus toen heb ik alles verkocht behalve de ps3 zelf en wat spellen en heb een xbox gekocht.
goed onderbouwde argument manquote:
Ach ja,quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke, tja ben nog maar aan mijn 2e ps3 dus dan valt het wel mee, heb heb vanaf de launch in bezit
Ik ook niet echt met Uncharrted, maar heb altijd een ps gehad en nooit xboxquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach ja,
En verder heb ik niks met de exclusives van de ps3, behalve Uncharted dan.
hier een betere, WIJ ZITTEN OP XBL en dan wordt alles gelijk beter dan ps3quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
hier een betere, WIJ ZITTEN OP XBL en dan wordt alles gelijk beter dan ps3
Ik had eerst ook een ps2 een geen xbox.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook niet echt met Uncharrted, maar heb altijd een ps gehad en nooit xbox
Ik heb nog een werkende ps1 liggen hierquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik had eerst ook een ps2 een geen xbox.
Heb zo veel uur gespeeld op dat ding he, niet normaal.
GTA en al die shit op de ps2![]()
En die is nooit kapot gegaan.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:51 schreef leeell het volgende:
verzuurde exa sc'er , zo zijn er genoeg, en tja.... what's in a name.....
EN STEVEN HOU EENS OP OVER MN WANGETJES
psn ook, ten tijde dat het niet werkte zat ik toch in het buitenland dus geen last gehadquote:
Omdatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Een toefje slagroom op je bibsquote:
Waarom is die shit uberhaupt opgedoekt? En wat doe je hier?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:51 schreef leeell het volgende:
verzuurde exa sc'er , zo zijn er genoeg, en tja.... what's in a name.....
EN STEVEN HOU EENS OP OVER MN WANGETJES
Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jongquote:
Jong.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong
Niggapics? Raise.quote:
Ik zie niets, nu ben ik benieuwd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niggapics? Raise.
[ afbeelding ]
Wel wat voor titty, deze gast.
Maar wel ergens anders toch? Ruimte zat in die droge woestijn van een grot van jou.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die kan ik geen eens kwijt op mijn kamer.
Oke, hier heb ik niets op terug.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar wel ergens anders toch? Ruimte zat in die droge woestijn van een grot van jou.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar wel ergens anders toch? Ruimte zat in die droge woestijn van een grot van jou.
Cashenquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:52 schreef Kutstudent het volgende:
Ga maar eens slapen. Morgen verjaardag van mijn oma. Altijd weer een feest.
Hoe dik wordt dit!quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze trailer is toch wel stijve piemel materiaal
tough shit man, sterktequote:Op vrijdag 27 april 2012 06:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Different day, same shit.
Moet zometeen de zoutmijnen weer in
aah oprotten met die danssmilequote:Op vrijdag 27 april 2012 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Die plaatjes van Pierre, Mich en Frank het vorige topic. Ik moest letterlijk moeite doen mijn slok koffie binnen te houden.
[ afbeelding ] IK VIND HELEMAAL MOOI! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Die plaatjes van Pierre, Mich en Frank het vorige topic. Ik moest letterlijk moeite doen mijn slok koffie binnen te houden.
[ afbeelding ] IK VIND HELEMAAL MOOI! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aah oprotten met die danssmile
die is te flauw
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Omdat je bang bent voor mijquote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uithuilen nog wel?Nah, niet hier hoor. Maar damn, jij zit ook redelijk vol van jezelf he? En dan vragen mensen zich af waarom ik niet op een meet kom
Hell no, die is zo fucking briljantquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aah oprotten met die danssmile
die is te flauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
je kan nog fokken, dus ruimte zat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:10 schreef Pixell het volgende:
Ah de ochtendtrein, gezellig op elkaar geplakt
En dat terwijl mijn sik in het niet valt ten opzicht van jouw magnifieke gezichtsbeharingquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk overigens. Je bent een intimiderende verschijning Niels.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat terwijl mijn sik in het niet valt ten opzicht van jouw magnifieke gezichtsbeharing [ afbeelding ]
u bent zeker niet bekend met het stuk zevenaar-arnhemquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:59 schreef Michhas het volgende:
Ooooh jong0ns, ik heb echt geen zin vandaag![]()
gr gr handige herbert
dit maar dan 4 dagen weekendquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga het inderdaad ook niet al te laat maken. Holy crap, zit al te gapen vanaf een uur of 8
Maarrrrr dan wel... 3 dagen weekend
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb je vrij, wordt je vroeg wakker.
[ afbeelding ]
Oh shit, nu moet je wel iets gaan doen met je vrije dagquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb je vrij, wordt je vroeg wakker.
[ afbeelding ]
doet ie ook, lui zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Oh shit, nu moet je wel iets gaan doen met je vrije dag
Pick a topic:quote:
Komt een hond bij de bakker.quote:
En? Alleen al die Wiki te hebben gelezen denk ik al; No thanks.quote:
De Pixell-normquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pick a topic:
* Voetbal is kut
* Meer belasting betalen, maar wel een miljard doorsluizen naar Afrika en de extra BTW op cultuur terugdraaien
* Nieuwe mensen worden alleen in het kliekje geaccepteerd als ze voldoen aan de Pixell-norm
* Welk kleurtje nagellak heb jij laatst gekocht?
* Dans-smileys zijn awesome [ afbeelding ]
* Bier drinken is tof
* Snorren, baarden en andere lichaamsbeharing
* MW3 is een knakengame
Ik verstond er geen kut van. Gekke Serviers.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En? Alleen al die Wiki te hebben gelezen denk ik al; No thanks.
Subs neger, subs.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik verstond er geen kut van. Gekke Serviers.
Oh snapquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is toch de standaard definitie van een surinamer?
neequote:Op vrijdag 27 april 2012 10:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Komt een hond bij de bakker.
Zegt de bakker: 'Wat kan ik voor u doen?'
Zegt de hond: 'Woef!'
Zegt de bakker: 'Anders nog iets?'
Zegt de hond 'Waf!'
Zegt de bakker: 'Wilt u er een tasje bij?'
Zegt de hond: 'Nee dankje, het lukt zo wel hoor.'
ha ha dese blijft luek xD ha
Komt een hond bij de bakker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee
komt een hond bij de bakker
jaagt de bakker de hond weg
komt een bakker bij een hond.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Komt een hond bij de bakker.
Zegt de bakker: 'Waddup BITCH?!'
Zegt de hond: 'Ik ben een man, hoor.'
Zegt de bakker: 'O sorry. Waddup REU?!'
haha goeie
Alleen die jij gister postte, vind die kap rechts zo 2010.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Aiaiai, Pringles wordt een chickmagneet
Mooier dan die met rode wijzersquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen die jij gister postte, vind die kap rechts zo 2010.
Deze is ganz geiler.
[ afbeelding ]
Ze zijn allebei smexy, vind t juist nice dat het rooie eruit springt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mooier dan die met rode wijzers
Wat kinderachtig. Godverdomme.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:03 schreef Bozz187 het volgende:
Haha, the fuck
krijgen hier een zalfje binnen, genaamt
TriAnal ointment
Ja, jullie zijn nu mijn stufi bij elkaar aan het schrapen.quote:
Dat is waar, geen retailer die ze heeft? Anders zeker even gaan kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze zijn allebei smexy, vind t juist nice dat het rooie eruit springt.
Kankergezellig godverdomme.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:09 schreef Bozz187 het volgende:
Nice een meeuw heeft net een via uit de vitens vijver geplukt, en is nu bezig met dat beest aan het doodvermoorden
ja the fuck, maakt ie die vis dood. eet ie hem niet op. vliegt dat beets et vlug vandoor.quote:
Ondankbare shitquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja the fuck, maakt ie die vis dood. eet ie hem niet op. vliegt dat beets et vlug vandoor.
nature is a bitch
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:22 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme, gaat er zo'n dikke negerin met 4 blagen voor me zitten. 1 zo'n kut blaag knoeit chocomel over mijn schoen dus ik zei er wat van gaat ze lopen schreeuwendikke bos trol.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:22 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme, gaat er zo'n dikke negerin met 4 blagen voor me zitten in de trein. 1 zo'n kut blaag knoeit chocomel over mijn schoen dus ik zei er wat van gaat ze lopen schreeuwendikke bos trol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |