Misschien had ik een politieke partij erbij moeten zetten, had je het wel begrepenquote:
hihihihi jij bent grappig, ben niet de hele dag op fok geweest hoor. maar toch lief dat je er zo opletquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:09 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik zou ook de hele dagzeggen als ik in Boxtel zou wonen en samen de hele dag met mijn partner op FOK zou zitten.
Neem het ze niet kwalijk boys.
Ik wens iedereen, ook de 2, een fijne nacht!
Wie is dat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:13 schreef SoldMayor het volgende:
Speciaal voor Nick.
[ afbeelding ]
De koning.![]()
![]()
![]()
Zeg dat eens in mijn gezicht dan studentjequote:
Je bent een vuile jood.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg dat eens in mijn gezicht dan studentje
Ja dus?quote:
Dichterbij dan dit gaat het niet worden. Tenzij je zin hebt om naar Den Bosch te komen?quote:
Jij zou vorige keer naar de rook meet komen mietje, toen haakte je ook al afquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dichterbij dan dit gaat het niet worden. Tenzij je zin hebt om naar Den Bosch te komen?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg dat eens in mijn gezicht dan studentje
Pas maar op hoor stevenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
ik heb me lang genoeg rustig gehouden, heb altijd de mensen hier gerespecteerd, maar genoeg is genoeg. Vroeger sloeg ik mensen voor minder op hun bek.
Waarschijnlijk had ie geen peuken meerquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij zou vorige keer naar de rook meet komen mietje, toen haakte je ook al af
quote:
Ja, na al die foto's van al die gebleekte zolderkamer ongezonde mensen te zien wel ja. De enige waarvoor ik uberhaupt naar die meet wilde was dastan, en daar ga ik liever gewoon een pintje mee doen in Amsterdam of Delft.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij zou vorige keer naar de rook meet komen mietje, toen haakte je ook al af
Dus...quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze trailer is toch wel stijve piemel materiaal
Geen foto's gepost daar hoor ikquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, na al die foto's van al die gebleekte zolderkamer ongezonde mensen te zien wel ja. De enige waarvoor ik uberhaupt naar die meet wilde was dastan, en daar ga ik liever gewoon een pintje mee doen in Amsterdam of Delft.
"Post hier foto's van jezelf tijdens het roken"quote:
Dat moet dan SoldMayor zijn, want Stef jankt ze er niet inquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De man die gemiddeld 3 goals per wedstrijd tegen jou maakt.
Ja dat waren een paar mongols ja, alleen leeell had ook een foto gepost en was ook daadwerkelijk op die meetquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
"Post hier foto's van jezelf tijdens het roken"Zoiets heette dat topic.
Ja jij mss niet, maar een hoop anderen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |