Nick dude, je vriendinnetje kan het ook wel alleen af hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uithuilen nog wel?Nah, niet hier hoor. Maar damn, jij zit ook redelijk vol van jezelf he? En dan vragen mensen zich af waarom ik niet op een meet kom
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nick dude, je vriendinnetje kan het ook wel alleen af hoor.
Titty, girl. je vriendje kan het toch ook alleen afquote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nick dude, je vriendinnetje kan het ook wel alleen af hoor.
Zie je mijn vriend hier dan? Ik niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Titty, girl. je vriendje kan het toch ook alleen af?
En dan nog afvragen wat ik bedoel, inderdaad hersenloosquote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zie je mijn vriend hier dan? Ik niet.
Ik kan moeilijk iedereen negeren hier.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef KneusTeun het volgende:
Topic wordt hier even gekilled...
Jongens negeer die shit die je niet wil zien. Dan komt het wel weer goed.
Iedereen zou het wel op prijs stellen denk ikquote:Op donderdag 26 april 2012 23:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk iedereen negeren hier.
Deze duitser spreekt de waarheid. Al vind ik het zeer vermakelijk om jullie zo nog een uur te zien kibbelenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef KneusTeun het volgende:
Topic wordt hier even gekilled...
Jongens negeer die shit die je niet wil zien. Dan komt het wel weer goed.
En ondertussenquote:
Ligt eraan. Prefereer je oude, of jonge kaas?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Mag ik ook bij jullie geheime club?
te goed zekerquote:
Welke helft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |