Leeell, ook echt een josti.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat waren een paar mongols ja, alleen leeell had ook een foto gepost en was ook daadwerkelijk op die meet
Ja leuk dat jij daar een harde piemel van krijgt. 2 mannen die vechten doet mij helemaal niks. Maar goed, iedereen zijn eigen voorkeur, die van jou is iig wel duidelijk nuquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is het belangrijkste gevecht van het jaar na Silva vs Sonnen II. Maar jij houdt niet van echte sport was ik vergeten.
Hee fock jou ouwe, leeell is tof, nu mag je zeker komen vechten een keertjequote:
Dat plaatje van Cavani en Lavezzi he nick..quote:
Ja om op te darten jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat plaatje van Cavani en Lavezzi he nick..
Mischien leuk om uit te vergroten en als behang te gaan gebruiken voor je zolder?
Absoluut voetbal is leuk om te kijken maar naar zo'n gevecht leef ik weken naar toe.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja leuk dat jij daar een harde piemel van krijgt. 2 mannen die vechten doet mij helemaal niks. Maar goed, iedereen zijn eigen voorkeur, die van jou is iig wel duidelijk nu
Zal best, maar op fok probeert hij als een pretentieuze zak over te komen terwijl iedereen ziet dat hij nog niet eens droog achter de oren is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee fock jou ouwe, leeell is tof, nu mag je zeker komen vechten een keertje
Haten op Leeellquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zal best, maar op fok probeert hij als een pretentieuze zak over te komen terwijl iedereen ziet dat hij nog niet eens droog achter de oren is.
Maar tot voor kort hadden we er hier ook zo een dacht ik, maar dat is wel goedgekomen met de laatste meet.
Ik naar het kampioenschapquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut voetbal is leuk om te kijken maar naar zo'n gevecht leef ik weken naar toe.
Ja dat is precies wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haten op Leeell
Ik heb zijn rug
En het is een schatje, heb je zijn ahhhh koesie koesie wangetjes weleens gezien?
Ik schiet je voor je flikker met mw3 als je zo doorgaatquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:38 schreef SoldMayor het volgende:
Ik leef elk jaar uit naar een nieuwe map pack van COD.
Komt vaak altijd rond november uit.
Doe mij maar homefront. Met gemak GOTD.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:38 schreef SoldMayor het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik schiet je voor je flikker met mw3 als je zo doorgaat
tough guy met beetje arrogant ben je dusquote:
fuck homefront, FRONTLINES FUEL OF WARquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe mij maar homefront. Met gemak GOTD.![]()
![]()
Stimilus mappack dit dat blackberry ipod alles mi mangquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:38 schreef SoldMayor het volgende:
Hoor wie het zegt dan nigga.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tough guy met beetje arrogant ben je dus
Kom vechte danquote:
fappen helptquote:
nee online tochquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is goed, wanneer heb je pauze op de kleurterschool?
ookalquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja, maar die staat meer stof te happen dan dat tie iets doet.
Doe alles op den xdoos.
Zo'n beetje iedereen hier.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ookal
die nick toch ook
Waarom dat dan?
Nah, ik speelde eerst wel alles op de ps3 totdat die kapot ging.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ookal
die nick toch ook
Waarom dat dan?
ALLESquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar er is toch niks beter aan de xbox
Oke oke, tja ben nog maar aan mijn 2e ps3 dus dan valt het wel mee, heb heb vanaf de launch in bezitquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nah, ik speelde eerst wel alles op de ps3 totdat die kapot ging.
Kan gebeuren natuurlijk, mja 2 maanden later was weer zover.
En toen nog een keer.
![]()
Dus toen heb ik alles verkocht behalve de ps3 zelf en wat spellen en heb een xbox gekocht.
goed onderbouwde argument manquote:
Ach ja,quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke, tja ben nog maar aan mijn 2e ps3 dus dan valt het wel mee, heb heb vanaf de launch in bezit
Ik ook niet echt met Uncharrted, maar heb altijd een ps gehad en nooit xboxquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach ja,
En verder heb ik niks met de exclusives van de ps3, behalve Uncharted dan.
hier een betere, WIJ ZITTEN OP XBL en dan wordt alles gelijk beter dan ps3quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
hier een betere, WIJ ZITTEN OP XBL en dan wordt alles gelijk beter dan ps3
Ik had eerst ook een ps2 een geen xbox.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook niet echt met Uncharrted, maar heb altijd een ps gehad en nooit xbox
Ik heb nog een werkende ps1 liggen hierquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik had eerst ook een ps2 een geen xbox.
Heb zo veel uur gespeeld op dat ding he, niet normaal.
GTA en al die shit op de ps2![]()
En die is nooit kapot gegaan.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:51 schreef leeell het volgende:
verzuurde exa sc'er , zo zijn er genoeg, en tja.... what's in a name.....
EN STEVEN HOU EENS OP OVER MN WANGETJES
psn ook, ten tijde dat het niet werkte zat ik toch in het buitenland dus geen last gehadquote:
Omdatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Een toefje slagroom op je bibsquote:
Waarom is die shit uberhaupt opgedoekt? En wat doe je hier?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:51 schreef leeell het volgende:
verzuurde exa sc'er , zo zijn er genoeg, en tja.... what's in a name.....
EN STEVEN HOU EENS OP OVER MN WANGETJES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |