SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Pierre heeft deze:
Ik deze
Tja, als je op de hoek van de straat staat te tippelen dan krijg je ook niet echt de cash miljonairs die langskomen he?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die zijn echt lelijk gewoonserieus.
Skank hoe.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gastquote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tja, als je op de hoek van de straat staat te tippelen dan krijg je ook niet echt de cash miljonairs die langskomen he?
De excitement van TT verzinnen maakte gaf me typtyfusquote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef PierreTT het volgende:
Neger, spel die shit dan goed. Het is Patek Philippe.
Geen smaak hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo ben ik op mn cocktail worstje getrapt? Ik noem graag vrouwen naar hun beroep, in jouw geval: crack hoer.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gast![]()
Op je cocktailworstje getrapt omdat ik iets lelijk vind?!
Zielig hoor
Snap niet eens dat je erop in gaat, alleen op fok kunnen de meeste jongetjes los gaan. thuis is het luisterenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gast![]()
Op je cocktailworstje getrapt omdat ik iets lelijk vind?!
Zielig hoor
Strak. Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef PierreTT het volgende:
Tauch, een Le Locle misschien?
[ afbeelding ]
Zielige internetheldenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Snap niet eens dat je erop in gaat, alleen op fok kunnen de meeste jongetjes los gaan. thuis is het luisteren
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef dreamzk het volgende:
Waarom denk je dat ik Tliciouz Tittyliouz noem? Omdat die vrouw in mn stripclub staat te dansen.
Vrouwen die niet weten when they overstayed there welcome.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |