SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Pierre heeft deze:
Ik deze
Tja, als je op de hoek van de straat staat te tippelen dan krijg je ook niet echt de cash miljonairs die langskomen he?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die zijn echt lelijk gewoonserieus.
Skank hoe.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gastquote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tja, als je op de hoek van de straat staat te tippelen dan krijg je ook niet echt de cash miljonairs die langskomen he?
De excitement van TT verzinnen maakte gaf me typtyfusquote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef PierreTT het volgende:
Neger, spel die shit dan goed. Het is Patek Philippe.
Geen smaak hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo ben ik op mn cocktail worstje getrapt? Ik noem graag vrouwen naar hun beroep, in jouw geval: crack hoer.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gast![]()
Op je cocktailworstje getrapt omdat ik iets lelijk vind?!
Zielig hoor
Snap niet eens dat je erop in gaat, alleen op fok kunnen de meeste jongetjes los gaan. thuis is het luisterenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gast![]()
Op je cocktailworstje getrapt omdat ik iets lelijk vind?!
Zielig hoor
Strak. Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef PierreTT het volgende:
Tauch, een Le Locle misschien?
[ afbeelding ]
Zielige internetheldenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Snap niet eens dat je erop in gaat, alleen op fok kunnen de meeste jongetjes los gaan. thuis is het luisteren
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef dreamzk het volgende:
Waarom denk je dat ik Tliciouz Tittyliouz noem? Omdat die vrouw in mn stripclub staat te dansen.
Vrouwen die niet weten when they overstayed there welcome.quote:
Nee niet zielig, maar je komt hier 9 van de 10 keer alleen om commentaar te geven en dan ga je weer. Denk niet dat ze dat kunnen waarderen.quote:
En dan met Rolex aan komen zetten. Niet doorhebben dat Patek Philippe hier mijlen vanaf zit. Typisch dat als mensen een "duur" horloge willen noemen ze altijd Rolex noemen. De echte kwaliteit zit toch echt ergens anders. In other news, een oude Rolex kan wel erg mooi zijn.quote:
Of Breitlingquote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dan met Rolex aan komen zetten. Niet doorhebben dat Patek Philippe hier mijlen vanaf zit. Typisch dat als mensen een "duur" horloge willen noemen ze altijd Rolex noemen. De echte kwaliteit zit toch echt ergens anders. In other news, een oude Rolex kan wel erg mooi zijn.
[ afbeelding ]
Hee schatje, wat doe je dit weekend dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef tliciouz het volgende:
En kan er gewoon niet tegen als vriend en vriendin in dezelfde slowchat posten
Het ging mij niet om duur of merk, ik vond deze mooiquote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dan met Rolex aan komen zetten. Niet doorhebben dat Patek Philippe hier mijlen vanaf zit. Typisch dat als mensen een "duur" horloge willen noemen ze altijd Rolex noemen. De echte kwaliteit zit toch echt ergens anders. In other news, een oude Rolex kan wel erg mooi zijn.
[ afbeelding ]
Ver uit de buurt van jou proberen te blijven.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee schatje, wat doe je dit weekend dan?
Harde tante ditquote:Op donderdag 26 april 2012 22:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ver uit de buurt van jou proberen te blijven.
Watquote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef dreamzk het volgende:
Heeft SpaceInvaders mensen uit het nagellak topic opgetrommeld om haar te helpen? Nu StevenMac zich ineens in de discussie mengt.
Die staat hier binnenkort op het podium! met public enemy!quote:
Stevenmac is een kerel?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef dreamzk het volgende:
Heeft SpaceInvaders mensen uit het nagellak topic opgetrommeld om haar te helpen? Nu stevenmac zich ineens in de discussie mengt.
UDOWU uit ONZquote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef dreamzk het volgende:
Heeft SpaceInvaders mensen uit het nagellak topic opgetrommeld om haar te helpen? Nu stevenmac zich ineens in de discussie mengt.
Nmquote:
Echtquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Steven ze noemen mij crackhoer in mw2 sc omdat ik zeg dat hun horloges lelijk zijn
Is dat die truck driver simulator?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nm
Maar wij spelen truck driver en zo nu en dan wat Sims
Dit weekend kan ik ook niet, want het bed is nog steeds defect na je laatste bezoek.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ver uit de buurt van jou proberen te blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |