dit maar dan 4 dagen weekendquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga het inderdaad ook niet al te laat maken. Holy crap, zit al te gapen vanaf een uur of 8
Maarrrrr dan wel... 3 dagen weekend
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb je vrij, wordt je vroeg wakker.
[ afbeelding ]
Oh shit, nu moet je wel iets gaan doen met je vrije dagquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb je vrij, wordt je vroeg wakker.
[ afbeelding ]
doet ie ook, lui zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Oh shit, nu moet je wel iets gaan doen met je vrije dag
Pick a topic:quote:
Komt een hond bij de bakker.quote:
En? Alleen al die Wiki te hebben gelezen denk ik al; No thanks.quote:
De Pixell-normquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pick a topic:
* Voetbal is kut
* Meer belasting betalen, maar wel een miljard doorsluizen naar Afrika en de extra BTW op cultuur terugdraaien
* Nieuwe mensen worden alleen in het kliekje geaccepteerd als ze voldoen aan de Pixell-norm
* Welk kleurtje nagellak heb jij laatst gekocht?
* Dans-smileys zijn awesome [ afbeelding ]
* Bier drinken is tof
* Snorren, baarden en andere lichaamsbeharing
* MW3 is een knakengame
Ik verstond er geen kut van. Gekke Serviers.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En? Alleen al die Wiki te hebben gelezen denk ik al; No thanks.
Subs neger, subs.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik verstond er geen kut van. Gekke Serviers.
Oh snapquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is toch de standaard definitie van een surinamer?
neequote:Op vrijdag 27 april 2012 10:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Komt een hond bij de bakker.
Zegt de bakker: 'Wat kan ik voor u doen?'
Zegt de hond: 'Woef!'
Zegt de bakker: 'Anders nog iets?'
Zegt de hond 'Waf!'
Zegt de bakker: 'Wilt u er een tasje bij?'
Zegt de hond: 'Nee dankje, het lukt zo wel hoor.'
ha ha dese blijft luek xD ha
Komt een hond bij de bakker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee
komt een hond bij de bakker
jaagt de bakker de hond weg
komt een bakker bij een hond.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Komt een hond bij de bakker.
Zegt de bakker: 'Waddup BITCH?!'
Zegt de hond: 'Ik ben een man, hoor.'
Zegt de bakker: 'O sorry. Waddup REU?!'
haha goeie
Alleen die jij gister postte, vind die kap rechts zo 2010.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Aiaiai, Pringles wordt een chickmagneet
Mooier dan die met rode wijzersquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen die jij gister postte, vind die kap rechts zo 2010.
Deze is ganz geiler.
[ afbeelding ]
Ze zijn allebei smexy, vind t juist nice dat het rooie eruit springt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mooier dan die met rode wijzers
Wat kinderachtig. Godverdomme.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:03 schreef Bozz187 het volgende:
Haha, the fuck
krijgen hier een zalfje binnen, genaamt
TriAnal ointment
Ja, jullie zijn nu mijn stufi bij elkaar aan het schrapen.quote:
Dat is waar, geen retailer die ze heeft? Anders zeker even gaan kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze zijn allebei smexy, vind t juist nice dat het rooie eruit springt.
Kankergezellig godverdomme.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:09 schreef Bozz187 het volgende:
Nice een meeuw heeft net een via uit de vitens vijver geplukt, en is nu bezig met dat beest aan het doodvermoorden
ja the fuck, maakt ie die vis dood. eet ie hem niet op. vliegt dat beets et vlug vandoor.quote:
Ondankbare shitquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja the fuck, maakt ie die vis dood. eet ie hem niet op. vliegt dat beets et vlug vandoor.
nature is a bitch
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:22 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme, gaat er zo'n dikke negerin met 4 blagen voor me zitten. 1 zo'n kut blaag knoeit chocomel over mijn schoen dus ik zei er wat van gaat ze lopen schreeuwendikke bos trol.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:22 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme, gaat er zo'n dikke negerin met 4 blagen voor me zitten in de trein. 1 zo'n kut blaag knoeit chocomel over mijn schoen dus ik zei er wat van gaat ze lopen schreeuwendikke bos trol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |