Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jongquote:
Jong.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong Oud of jong
Niggapics? Raise.quote:
Ik zie niets, nu ben ik benieuwd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niggapics? Raise.
[ afbeelding ]
Wel wat voor titty, deze gast.
Maar wel ergens anders toch? Ruimte zat in die droge woestijn van een grot van jou.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die kan ik geen eens kwijt op mijn kamer.
Oke, hier heb ik niets op terug.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar wel ergens anders toch? Ruimte zat in die droge woestijn van een grot van jou.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar wel ergens anders toch? Ruimte zat in die droge woestijn van een grot van jou.
Cashenquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:52 schreef Kutstudent het volgende:
Ga maar eens slapen. Morgen verjaardag van mijn oma. Altijd weer een feest.
Hoe dik wordt dit!quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze trailer is toch wel stijve piemel materiaal
tough shit man, sterktequote:Op vrijdag 27 april 2012 06:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Different day, same shit.
Moet zometeen de zoutmijnen weer in
aah oprotten met die danssmilequote:Op vrijdag 27 april 2012 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Die plaatjes van Pierre, Mich en Frank het vorige topic. Ik moest letterlijk moeite doen mijn slok koffie binnen te houden.
[ afbeelding ] IK VIND HELEMAAL MOOI! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Die plaatjes van Pierre, Mich en Frank het vorige topic. Ik moest letterlijk moeite doen mijn slok koffie binnen te houden.
[ afbeelding ] IK VIND HELEMAAL MOOI! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aah oprotten met die danssmile
die is te flauw
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Omdat je bang bent voor mijquote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uithuilen nog wel?Nah, niet hier hoor. Maar damn, jij zit ook redelijk vol van jezelf he? En dan vragen mensen zich af waarom ik niet op een meet kom
Hell no, die is zo fucking briljantquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aah oprotten met die danssmile
die is te flauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
je kan nog fokken, dus ruimte zat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:10 schreef Pixell het volgende:
Ah de ochtendtrein, gezellig op elkaar geplakt
En dat terwijl mijn sik in het niet valt ten opzicht van jouw magnifieke gezichtsbeharingquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk overigens. Je bent een intimiderende verschijning Niels.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat terwijl mijn sik in het niet valt ten opzicht van jouw magnifieke gezichtsbeharing [ afbeelding ]
u bent zeker niet bekend met het stuk zevenaar-arnhemquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:59 schreef Michhas het volgende:
Ooooh jong0ns, ik heb echt geen zin vandaag![]()
gr gr handige herbert
dit maar dan 4 dagen weekendquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga het inderdaad ook niet al te laat maken. Holy crap, zit al te gapen vanaf een uur of 8
Maarrrrr dan wel... 3 dagen weekend
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb je vrij, wordt je vroeg wakker.
[ afbeelding ]
Oh shit, nu moet je wel iets gaan doen met je vrije dagquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb je vrij, wordt je vroeg wakker.
[ afbeelding ]
doet ie ook, lui zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Oh shit, nu moet je wel iets gaan doen met je vrije dag
Pick a topic:quote:
Komt een hond bij de bakker.quote:
En? Alleen al die Wiki te hebben gelezen denk ik al; No thanks.quote:
De Pixell-normquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pick a topic:
* Voetbal is kut
* Meer belasting betalen, maar wel een miljard doorsluizen naar Afrika en de extra BTW op cultuur terugdraaien
* Nieuwe mensen worden alleen in het kliekje geaccepteerd als ze voldoen aan de Pixell-norm
* Welk kleurtje nagellak heb jij laatst gekocht?
* Dans-smileys zijn awesome [ afbeelding ]
* Bier drinken is tof
* Snorren, baarden en andere lichaamsbeharing
* MW3 is een knakengame
Ik verstond er geen kut van. Gekke Serviers.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En? Alleen al die Wiki te hebben gelezen denk ik al; No thanks.
Subs neger, subs.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik verstond er geen kut van. Gekke Serviers.
Oh snapquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is toch de standaard definitie van een surinamer?
neequote:Op vrijdag 27 april 2012 10:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Komt een hond bij de bakker.
Zegt de bakker: 'Wat kan ik voor u doen?'
Zegt de hond: 'Woef!'
Zegt de bakker: 'Anders nog iets?'
Zegt de hond 'Waf!'
Zegt de bakker: 'Wilt u er een tasje bij?'
Zegt de hond: 'Nee dankje, het lukt zo wel hoor.'
ha ha dese blijft luek xD ha
Komt een hond bij de bakker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee
komt een hond bij de bakker
jaagt de bakker de hond weg
komt een bakker bij een hond.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Komt een hond bij de bakker.
Zegt de bakker: 'Waddup BITCH?!'
Zegt de hond: 'Ik ben een man, hoor.'
Zegt de bakker: 'O sorry. Waddup REU?!'
haha goeie
Alleen die jij gister postte, vind die kap rechts zo 2010.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Aiaiai, Pringles wordt een chickmagneet
Mooier dan die met rode wijzersquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen die jij gister postte, vind die kap rechts zo 2010.
Deze is ganz geiler.
[ afbeelding ]
Ze zijn allebei smexy, vind t juist nice dat het rooie eruit springt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mooier dan die met rode wijzers
Wat kinderachtig. Godverdomme.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:03 schreef Bozz187 het volgende:
Haha, the fuck
krijgen hier een zalfje binnen, genaamt
TriAnal ointment
Ja, jullie zijn nu mijn stufi bij elkaar aan het schrapen.quote:
Dat is waar, geen retailer die ze heeft? Anders zeker even gaan kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze zijn allebei smexy, vind t juist nice dat het rooie eruit springt.
Kankergezellig godverdomme.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:09 schreef Bozz187 het volgende:
Nice een meeuw heeft net een via uit de vitens vijver geplukt, en is nu bezig met dat beest aan het doodvermoorden
ja the fuck, maakt ie die vis dood. eet ie hem niet op. vliegt dat beets et vlug vandoor.quote:
Ondankbare shitquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja the fuck, maakt ie die vis dood. eet ie hem niet op. vliegt dat beets et vlug vandoor.
nature is a bitch
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:22 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme, gaat er zo'n dikke negerin met 4 blagen voor me zitten. 1 zo'n kut blaag knoeit chocomel over mijn schoen dus ik zei er wat van gaat ze lopen schreeuwendikke bos trol.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:22 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme, gaat er zo'n dikke negerin met 4 blagen voor me zitten in de trein. 1 zo'n kut blaag knoeit chocomel over mijn schoen dus ik zei er wat van gaat ze lopen schreeuwendikke bos trol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |