Maar wel ergens anders toch? Ruimte zat in die droge woestijn van een grot van jou.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die kan ik geen eens kwijt op mijn kamer.
Oke, hier heb ik niets op terug.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar wel ergens anders toch? Ruimte zat in die droge woestijn van een grot van jou.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar wel ergens anders toch? Ruimte zat in die droge woestijn van een grot van jou.
Cashenquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:52 schreef Kutstudent het volgende:
Ga maar eens slapen. Morgen verjaardag van mijn oma. Altijd weer een feest.
Hoe dik wordt dit!quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze trailer is toch wel stijve piemel materiaal
tough shit man, sterktequote:Op vrijdag 27 april 2012 06:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Different day, same shit.
Moet zometeen de zoutmijnen weer in
aah oprotten met die danssmilequote:Op vrijdag 27 april 2012 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Die plaatjes van Pierre, Mich en Frank het vorige topic. Ik moest letterlijk moeite doen mijn slok koffie binnen te houden.
[ afbeelding ] IK VIND HELEMAAL MOOI! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Die plaatjes van Pierre, Mich en Frank het vorige topic. Ik moest letterlijk moeite doen mijn slok koffie binnen te houden.
[ afbeelding ] IK VIND HELEMAAL MOOI! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aah oprotten met die danssmile
die is te flauw
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Omdat je bang bent voor mijquote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uithuilen nog wel?Nah, niet hier hoor. Maar damn, jij zit ook redelijk vol van jezelf he? En dan vragen mensen zich af waarom ik niet op een meet kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |