Maar wel ergens anders toch? Ruimte zat in die droge woestijn van een grot van jou.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die kan ik geen eens kwijt op mijn kamer.
Oke, hier heb ik niets op terug.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar wel ergens anders toch? Ruimte zat in die droge woestijn van een grot van jou.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar wel ergens anders toch? Ruimte zat in die droge woestijn van een grot van jou.
Cashenquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:52 schreef Kutstudent het volgende:
Ga maar eens slapen. Morgen verjaardag van mijn oma. Altijd weer een feest.
Hoe dik wordt dit!quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze trailer is toch wel stijve piemel materiaal
tough shit man, sterktequote:Op vrijdag 27 april 2012 06:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Different day, same shit.
Moet zometeen de zoutmijnen weer in
aah oprotten met die danssmilequote:Op vrijdag 27 april 2012 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Die plaatjes van Pierre, Mich en Frank het vorige topic. Ik moest letterlijk moeite doen mijn slok koffie binnen te houden.
[ afbeelding ] IK VIND HELEMAAL MOOI! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Die plaatjes van Pierre, Mich en Frank het vorige topic. Ik moest letterlijk moeite doen mijn slok koffie binnen te houden.
[ afbeelding ] IK VIND HELEMAAL MOOI! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aah oprotten met die danssmile
die is te flauw
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Omdat je bang bent voor mijquote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uithuilen nog wel?Nah, niet hier hoor. Maar damn, jij zit ook redelijk vol van jezelf he? En dan vragen mensen zich af waarom ik niet op een meet kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |