tough shit man, sterktequote:Op vrijdag 27 april 2012 06:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Different day, same shit.
Moet zometeen de zoutmijnen weer in
aah oprotten met die danssmilequote:Op vrijdag 27 april 2012 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Die plaatjes van Pierre, Mich en Frank het vorige topic. Ik moest letterlijk moeite doen mijn slok koffie binnen te houden.
[ afbeelding ] IK VIND HELEMAAL MOOI! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Die plaatjes van Pierre, Mich en Frank het vorige topic. Ik moest letterlijk moeite doen mijn slok koffie binnen te houden.
[ afbeelding ] IK VIND HELEMAAL MOOI! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aah oprotten met die danssmile
die is te flauw
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Omdat je bang bent voor mijquote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uithuilen nog wel?Nah, niet hier hoor. Maar damn, jij zit ook redelijk vol van jezelf he? En dan vragen mensen zich af waarom ik niet op een meet kom
Hell no, die is zo fucking briljantquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aah oprotten met die danssmile
die is te flauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
je kan nog fokken, dus ruimte zat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:10 schreef Pixell het volgende:
Ah de ochtendtrein, gezellig op elkaar geplakt
En dat terwijl mijn sik in het niet valt ten opzicht van jouw magnifieke gezichtsbeharingquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk overigens. Je bent een intimiderende verschijning Niels.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat terwijl mijn sik in het niet valt ten opzicht van jouw magnifieke gezichtsbeharing [ afbeelding ]
u bent zeker niet bekend met het stuk zevenaar-arnhemquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:59 schreef Michhas het volgende:
Ooooh jong0ns, ik heb echt geen zin vandaag![]()
gr gr handige herbert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |