komt een bakker bij een hond.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Komt een hond bij de bakker.
Zegt de bakker: 'Waddup BITCH?!'
Zegt de hond: 'Ik ben een man, hoor.'
Zegt de bakker: 'O sorry. Waddup REU?!'
haha goeie
Alleen die jij gister postte, vind die kap rechts zo 2010.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Aiaiai, Pringles wordt een chickmagneet
Mooier dan die met rode wijzersquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen die jij gister postte, vind die kap rechts zo 2010.
Deze is ganz geiler.
[ afbeelding ]
Ze zijn allebei smexy, vind t juist nice dat het rooie eruit springt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mooier dan die met rode wijzers
Wat kinderachtig. Godverdomme.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:03 schreef Bozz187 het volgende:
Haha, the fuck
krijgen hier een zalfje binnen, genaamt
TriAnal ointment
Ja, jullie zijn nu mijn stufi bij elkaar aan het schrapen.quote:
Dat is waar, geen retailer die ze heeft? Anders zeker even gaan kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze zijn allebei smexy, vind t juist nice dat het rooie eruit springt.
Kankergezellig godverdomme.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:09 schreef Bozz187 het volgende:
Nice een meeuw heeft net een via uit de vitens vijver geplukt, en is nu bezig met dat beest aan het doodvermoorden
ja the fuck, maakt ie die vis dood. eet ie hem niet op. vliegt dat beets et vlug vandoor.quote:
Ondankbare shitquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja the fuck, maakt ie die vis dood. eet ie hem niet op. vliegt dat beets et vlug vandoor.
nature is a bitch
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:22 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme, gaat er zo'n dikke negerin met 4 blagen voor me zitten. 1 zo'n kut blaag knoeit chocomel over mijn schoen dus ik zei er wat van gaat ze lopen schreeuwendikke bos trol.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:22 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme, gaat er zo'n dikke negerin met 4 blagen voor me zitten in de trein. 1 zo'n kut blaag knoeit chocomel over mijn schoen dus ik zei er wat van gaat ze lopen schreeuwendikke bos trol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |