Ik ben ook verzuurde ex-crew.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mutant is gewoon verzuurde ex-crew, gewoon negeren.
Ben ik niet met je eens, ik vond dat hij gisteren gewoon gelijk had.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mutant is gewoon verzuurde ex-crew, gewoon negeren.
Koningshuislaster, oppakken en straffen dat tuig.quote:
quote:
Mutant heeft wel vaker "gelijk" in die kringen.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, ik vond dat hij gisteren gewoon gelijk had.
Jij bent lief.quote:
Liever eens moslim dan een hypocriete grrristen. Van die laatste sterft het de laatste tijd. Vooral bij CDA en SGP.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mutant heeft wel vaker "gelijk" in die kringen.
Rebels taalspel uit Nijmegen: kan een mens het nog beter treffen?quote:
Contaminatiequote:
Ook met Arie Slob?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Dus ik heb het wel gehad met die zg. christelijke partijen.Voor wat het nog voorstelt.
Kan je niet naar de priesterschool?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Dus ik heb het wel gehad met die zg. christelijke partijen.Voor wat het nog voorstelt.
quote:
No offense verder, maar hoe kan je bloeden als je niks verdient.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bloeden in je portemonnee vind ik ook een leuke uitdrukken.
Een ongestelde vriendin tijdens een shopping spree dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bloeden in je portemonnee vind ik ook een leuke uitdrukken.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
No offense verder, maar hoe kan je bloeden als je niks verdient.
Dacht dat je aan het klagen was.quote:
Ik snap niks van je opmerking/vraag, maar het zal verder wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dacht dat je aan het klagen was.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:44 schreef JoaC het volgende:
[..]
Een ongestelde vriendin tijdens een shopping spree dus.
Je klaagt vooral over dingen waar de werkende burger last van heeft, laat ik het zo zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik snap niks van je opmerking/vraag, maar het zal verder wel.
Da's iets anders.quote:
Helemaal niet. De nullijn die ze nu voorstellen raakt de werkende burger niet, maar ambtenaren (die al jaren op nul staan) en uitkeringsgerechtigden. Dus wat is je punt nou?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je klaagt vooral over dingen waar de werkende burger last van heeft, laat ik het zo zeggen.
M'n punt is dat iedereen het moeilijk heeft rond te komen, en daar ook nog eens voornamelijk 40+ uur voor moet zwoegen en tegelijkertijd het nut er wel van inziet. Maar dat jij klaagt terwijl je het handje ophoudt en enkel overal kritiek op hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Helemaal niet. De nullijn die ze nu voorstellen raakt de werkende burger niet, maar ambtenaren (die al jaren op nul staan) en uitkeringsgerechtigden. Dus wat is je punt nou?
Je mag alleen klagen als je 40uur + werkt? Alsof ik zelf gekozen heb voor de situatie, man.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
M'n punt is dat iedereen het moeilijk heeft rond te komen, en daar ook nog eens voornamelijk 40+ uur voor moet zwoegen en tegelijkertijd het nut er wel van inziet. Maar dat jij klaagt terwijl je het handje ophoudt en enkel overal kritiek op hebt.
Vind ik zelf niet bepaald terecht, thats all.
Geweldig seriequote:
Toegegeven, ik weet niet wat je mankeert dus ik kan er moeilijk over oordelen. Maar toch, dat fulmineren constant tegen alles en nogwat dat wel geld verdient steekt me. Je noemt iedereen egoïstisch, en tegelijkertijd redeneer je alleen naar je eigen uitkering.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je mag alleen klagen als je 40uur + werkt? Alsof ik zelf gekozen heb voor de situatie, man.
Genoeg mensen met ene uitkering die amper rond kunnen komen en die moeten nog verder worden afgeknepen met een nullijn??
Ik heb niets tegen geld verdienen. Ik gun iedereen een goed salaris. Maar gun eerst iedereen een eerlijke kans en betaal iedereen nou eens fatsoenlijk die hard werkt. Want dat is niet de realiteit.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toegegeven, ik weet niet wat je mankeert dus ik kan er moeilijk over oordelen. Maar toch, dat fulmineren constant tegen alles en nogwat dat wel geld verdient steekt me.
Het is makkelijker met de stroom mee te zwemmen dan er tegenin te spartelen, als je wil meegenieten tenminste. Ik heb me er allang bij neergelegd dat de wereld oneerlijk is, met die realiteit in het achterhoofd is het goed slapen. Gewoon negeren die zooi en meedoen met het spel.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen geld verdienen. Ik gun iedereen een goed salaris. Maar gun eerst iedereen een eerlijke kans en betaal iedereen nou eens fatsoenlijk die hard werkt. Want dat is niet de realiteit.
Ja, ik word furieus als organisaties massaal personeel ontslaat dat met hangende pootjes tegen veel slechter voorwaarden misschien mag terug komen en tegelijker de top zich schaamteloos verrijkt..... want dat is te zot voor woorden.
Als mensen keihard investeren in hun toekomst, maar gewoon niet de kans krijgen VS. Dan zeg ik dat het systeem verrot is. Ik had het ook nooit gedacht.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is makkelijker met de stroom mee te zwemmen dan er tegenin te spartelen, als je wil meegenieten tenminste.
Zoals ik al zei, ik weet niet wat je mankeert, maar ik geloof niet (en zeker niet in jouw sector) dat er niks geen kansen zijn. Ik weet gewoon first-hand dat die sector op dit moment zelfs het hardst om mensen staat te springen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als mensen keihard investeren in hun toekomst, maar gewoon niet de kans krijgen VS. Dan zeg ik dat het systeem verrot is. Ik had het ook nooit gedacht.
Als Galilei dit dacht dan dachten we dat de aarde plat was.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is makkelijker met de stroom mee te zwemmen dan er tegenin te spartelen, als je wil meegenieten tenminste.
Dat wordt door iedereen steeds geroepen en het is allemaal waar totdat je zelf achter moet komen dat het baarlijke nonsens zijn. (merk je hoe kieskeurig ze zijn) En ik kan dat weten.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik weet niet wat je mankeert, maar ik geloof niet (en zeker niet in jouw sector) dat er niks geen kansen zijn. Ik weet gewoon first-hand dat die sector op dit moment zelfs het hardst om mensen staat te springen.
Geld verdienen is dan ook geen wetenschap. Het is niet voor niets dat al die radicaal linksjes en antifa mongolen uitkeringen trekken en er uitzien als zwervers. Je kan overal een probleem van maken, maar bepaalde dingen kan je maar beter je bek houden en gewoon meedoen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als Galilei dit dacht dan dachten we dat de aarde plat was.
Natuurlijk zijn ze kieskeurig, jij zou toch ook niet iedereen aannemen in je bedrijf?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat wordt door iedereen steeds geroepen en het si allemaal waar totdat je zelf achter moet komen dat het baarlijke nonsens zijn. (merk je hoe kieskeurig ze zijn) En ik kan dat weten.
Het is gewoon zo, goed geld verdienen is een kwestie van juiste keuzes en een juist riedeltje wat je preekt in je netwerk, of je het meent of niet meent boeit niet. Dat hebben die langharige hippies niet door, of ze willen het niet doorhebben.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:03 schreef De_Guidance het volgende:
Hey hey beetje dimmen jij softmod.
Het kan niet alletwee gelijktijdig waar zijn. Als er werkelijk en groot tekort zou zijn, dan laat je je eisen toch zakken?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze kieskeurig, jij zou toch ook niet iedereen aannemen in je bedrijf?
Ja, maar ik weet niet hoe laag de eisen moeten zakken voor jij aan de bak kan, dus ik kan er niet over oordelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het kan niet alletwee gelijktijdig waar zijn. Als er werkelijk en groot tekort zou zijn, dan laat je je eisen toch zakken?
Voor de goede orde ik ben geen langharige hippie- alles behalve dan dat, ik heb een vreselijke hekel aan ze, ...., voor zover je impliciet net de suggestie in een vorige post deed.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet hoe laag de eisen moeten zakken voor jij aan de bak kan, dus ik kan er niet over oordelen.
Oh nee dat was niet aan jou gericht, maar meer aan het krakerstype met autoriteitsproblemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Voor de goede ordem ik ben gen langharige hippie, voor zover je impliciet net de suggestie in een vorige post deed.
Dat moet dan wel rendabeler zijn dan niemand aannemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het kan niet alletwee gelijktijdig waar zijn. Als er werkelijk en groot tekort zou zijn, dan laat je je eisen toch zakken?
Die mogen van mij keihard aangepakt worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee dat was niet aan jou gericht, maar meer aan het krakerstype met autoriteitsproblemen.
Dit klopt helaas.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, goed geld verdienen is een kwestie van juiste keuzes en een juist riedeltje wat je preekt in je netwerk, of je het meent of niet meent boeit niet.
Ik ben mijn bijl al aan het slijpenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die mogen van mij keihard aangepakt worden.
Dat is ook het mooie eraan, het is een spel.quote:
Dat is de ontgroening ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is ook het mooie eraan, het is een spel.
Studentenverenigingen.quote:
Do the Burqashuffle!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:16 schreef Tem het volgende:
Goed vooruitzicht voor je zus in Egypte, Koos.
Let your Mahdi hustle.quote:
twitter:Dolfjansen twitterde op donderdag 26-04-2012 om 13:37:05Ik ga nu voor t eerst in m'n leven n stropdas kopen. Zodat ik m om m'n hoofd kan knopen als ik zonder shirt t CDA toespreek..#lijsttrekker reageer retweet
Daar gaat je status.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef 99.999 het volgende:
Invasie van blauwen in dit topic inderdaad
Jij noemt al snel iets radicaal als het niet in je straatje past hè?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
Totaal niet grappige radicaal linkse mongool dat hij is.
Nope, maar Dolf Janssen valt er wel onder.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij noemt al snel iets radicaal als het niet in je straatje past hè?
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DQ3P93J3quote:Marokkaanse premier negeert Turtelboom
BRUSSEL - Tijdens een overleg werd minister Annemie Turtelboom straal genegeerd, omdat ze een vrouw is.
Minister van Justitie Annemie Turtelboom (Open VLD) en minister van Buitenlandse Zaken Didier Reynders (MR) bezochten op 11 april de Marokkaanse hoofdstad Rabat voor een gesprek met eerste minister Abdelilah Benkiran.
Achteraf bekeken had Turtelboom zich de moeite kunnen besparen, meldt RTLinfo op zijn website. Benkiran, lid van de islampartij PJD, weigerde met een vrouw te spreken en richtte zich uitsluitend tot Reynders.
Hij liet zich, tegenover Reynders, zelfs ontvallen dat een tolk niet nodig was geweest, aangezien 'we perfect in het Frans kunnen spreken, meneer de minister'.
Turtelboom was naar verluidt furieus, maar wilde geen diplomatiek incident ontketenen door met slaande deuren de bijeenkomst te verlaten. Op het kabinet wordt het incident bevestigd, maar wil men de zaak niet opkloppen.
Hij heeft een grote bek maar radicaal links is het allemaal niet hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nope, maar Dolf Janssen valt er wel onder.
Vs is een beetje bang voor linksen met een grote bekquote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij heeft een grote bek maar radicaal links is het allemaal niet hoor.
Die woont momenteel in ons fijne, welvarende land.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:16 schreef Tem het volgende:
Goed vooruitzicht voor je zus in Egypte, Koos.
Ik vind het best wel schokkend nieuws, eigenlijk. Dat vrouwen binnen door de islam geïnspireerde culturen niet altijd er even goed vanaf komen was algemeen bekend, maar dat je zelfs niet het pragmatisme kan opbrengen om te accepteren dat in andere culturen vrouwen wel gelijke behandeling krijgen - en dat als minister-president - is simpelweg schrijnend.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef De_Guidance het volgende:
Al die arabische AKP klonen lijken dus totaal niet op de AKP.
Er dienen momenteel gewoon vrouwelijke ministers in Turkije.
Bang?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Vs is een beetje bang voor linksen met een grote bek
Jup , eens.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind het best wel schokkend nieuws, eigenlijk. Dat vrouwen binnen door de islam geïnspireerde culturen niet altijd er even goed vanaf komen was algemeen bekend, maar dat je zelfs niet het pragmatisme kan opbrengen om te accepteren dat in andere culturen vrouwen wel gelijke behandeling krijgen - en dat als minister-president - is simpelweg schrijnend.
Alsof Dolf Joods/Christelijk is.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bang?
Nee, hij is gewoon totaal niet grappig, nutteloze toevoeging aan onze cultuur.
Mag toch geen verrassing heten? Dergelijke figuren hebben wij hier ook rondlopen. Ik breng in herinnering het verzet van niet nader te noemen politici tegen de komst van een Turkse delegatie. Dat gaf ook geen blijk van pragmatisme.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind het best wel schokkend nieuws, eigenlijk. Dat vrouwen binnen door de islam geïnspireerde culturen niet altijd er even goed vanaf komen was algemeen bekend, maar dat je zelfs niet het pragmatisme kan opbrengen om te accepteren dat in andere culturen vrouwen wel gelijke behandeling krijgen - en dat als minister-president - is simpelweg schrijnend.
De betreffende club had echter niet de betreffende delegatie te gast, dat was de regering; dat laat overigens onverlet dat de betreffende club bijzonder betreurenswaardige posities aangaande buitenlands beleid en andere culturen aanhoudt.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag toch geen verrassing heten? Dergelijke figuren hebben wij hier ook rondlopen. Ik breng in herinnering het verzet van niet nader te noemen politici tegen de komst van een Turkse delegatie. Dat gaf ook geen blijk van pragmatisme.
Een belangrijk verschil, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef Reya het volgende:
[..]
De betreffende club had echter niet de betreffende delegatie te gast, dat was de regering; dat laat overigens onverlet dat de betreffende club bijzonder betreurenswaardige posities aangaande buitenlands beleid en andere culturen aanhoudt.
En wat dan? Schulden verder op laten lopen?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:53 schreef remlof het volgende:
Brussels to relax 3pc fiscal targets as revolt spreads
The European Commission is preparing a major shift in economic strategy, fearing that excessive fiscal tightening will inflict unnecessary damage on a string of eurozone countries.
In ieder geval een idioot.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alsof Dolf Joods/Christelijk is.
Mjah, ik zou het dom vinden.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:57 schreef Reya het volgende:
[..]
En wat dan? Schulden verder op laten lopen?
Yay, de jaren 2000 all over again.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:57 schreef Reya het volgende:
[..]
En wat dan? Schulden verder op laten lopen?
Een idioot weet ik niet. Ben in ieder geval geen fan van zijn stijl. Irritante gast.quote:
Same thing.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een idioot weet ik niet. Ben in ieder geval geen fan van zijn stijl. Irritante gast.
Hij is mij ook een beetje te hyper hoor. Maar hij is niet dom.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een idioot weet ik niet. Ben in ieder geval geen fan van zijn stijl. Irritante gast.
Hij is uitgesproken communistisch links, dat staat gelijk aan dom.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is mij ook een beetje te hyper hoor. Maar hij is niet dom.
Dat is ie niet. Hij is progressief.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is uitgesproken communistisch links, dat staat gelijk aan dom.
Gast, voor de honderdste keer; het communisme is uitgestorven. Niemand hangt die zooi nog aan, behalve wellicht wat doorgeflipte kluizenaars die zich hebben opgesloten in kraakpanden. Kap dus eens met je achterlijke pogingen om de tijden van Reagan te doen herleven.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is uitgesproken communistisch links, dat staat gelijk aan dom.
CPN'er.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ie niet. Hij is progressief.
PvdAquote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef remlof het volgende:
Hoppa: http://www.cpb.nl/publica(...)urd-op-26-april-2012
VVDquote:
Alleen op de Bilderbergconferentie.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VVD![]()
Anderhalf jaar regeren en geen zak bereiken![]()
Nu plots de PVV afzeiken![]()
Rutte lacht niet meer
VVDquote:Op donderdag 26 april 2012 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VVD![]()
Anderhalf jaar regeren en geen zak bereiken![]()
Nu plots de PVV afzeiken![]()
Rutte lacht niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |