Dat is Koning Hypocrisie voor u.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hihi, hypocrisie uw naam is Voorschrift.
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:51 schreef waht het volgende:
Wanneer leren we dat POL niet lief is noch hoort te zijn.
Heb je het nu over carpoolen?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef Voorschrift het volgende:
We zijn niet meer het enige Noord-West-Europese land in een recessie.
Gedeelde smart is halve smart.
Mijn naam is niet voor niets Kimschrift Jong POL.quote:
quote:
1,5/10quote:Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn naam is niet voor niets Kimschrift Jong POL.
Ga fietsen, kutmod.quote:
Het is de sterfdag van Marx.quote:
De PR van de PvdA faalt. Ook al met Spekman en z'n gewaden. Is het nou zo moeilijk om normale kleding te kiezen?quote:
Face it VS. Je grap was ruk en je probeert je opstandige imago terug te krijgen. Helaas.quote:
M'n imago zal me aan m'n kont roesten.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Face it VS. Je grap was ruk en je probeert je opstandige imago terug te krijgen. Helaas.
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Face it VS. Je grap was ruk en je probeert je opstandige imago terug te krijgen. Helaas.
Dat mag geen nieuws heten.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
M'n imago zal me aan m'n kont roesten.
Dan wordt het zo'n terrormod.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:59 schreef waht het volgende:
VS komt wel weer terug. Even aanpassen aan de nieuwe omstandigheden.
Ik wacht gewoon geduldig tot September, daarna kan ik Erik weer pesten.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:59 schreef waht het volgende:
VS komt wel weer terug. Even aanpassen aan de nieuwe omstandigheden.
We kunnen het POLCafe net zo goed naar FC schoppen.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef remlof het volgende:
Ik zie achter de schermen dat er nog een usual van hier blauw gaat worden
GS?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef remlof het volgende:
In BeF in ONZ was op een gegeven moment 95% crewquote:Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We kunnen het POLCafe net zo goed naar FC schoppen.
Boze_Appel mag ik hopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef remlof het volgende:
Dat moeten we niet willen met zijn allen! Straks zijn we allemaal blauwquote:
Eens. Maar we kijken niet naar hetzelfde denk ik.quote:
Iemand die 10 minuten geleden zich zo uitlaat wordt hier mod.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:16 schreef waht het volgende:
[..]
Eens. Maar we kijken niet naar hetzelfde denk ik.
Friek is hier geen mod.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iemand die 10 minuten geleden zich zo uitlaat wordt hier mod.
Baklap.quote:
Misschien word ik wel mod. Zou dat even wat zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iemand die 10 minuten geleden zich zo uitlaat wordt hier mod.
Wordt ikquote:Op donderdag 26 april 2012 12:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien wordt ik wel mod. Zou dat even wat zijn.
Dan verwacht ik natuurlijk wel dat u de regels niet gaat handhaven. Dat spreekt voor zich.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien wordt ik wel mod. Zou dat even wat zijn.
lolquote:Op donderdag 26 april 2012 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan verwacht ik natuurlijk wel dat u de regels niet gaat handhaven. Dat spreekt voor zich.
Dat is verplicht!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maakt dat uit, dan? Mag je als mod elders dan wel lekker gaan baggeren?
Mooi. Dan kan je tenminste aan de policy houden.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien word ik wel mod. Zou dat even wat zijn.
Een stevig stramien.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan je tenminste aan de policy houden.
Mutant is gewoon verzuurde ex-crew, gewoon negeren.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Ben het dus helemaal eens met Mutant die zich ook nogal verbaasde gisteren met het gemak waarin mensen blauw worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |