Ah, zo'n persoon wil ik nog een keer in elkaar beuken. For teh lulz.quote:
Dat van die kikker was dan wel weer grappig.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:46 schreef waht het volgende:
[..]
Ah, zo'n persoon wil ik nog een keer in elkaar beuken. For teh lulz.
quote:
Oh god ja. Hoor je ook niemand meer over.quote:
Die huppelt alweer vrij rond.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh god ja. Hoor je ook niemand meer over.
Totdat 'ie de boel weer kort een klein slaat en er weer 6 man intensief zorg gaat verlenen.quote:
Die schijnt een doodnormaal bestaan te leiden sinds ze hem los hebben gelaten. Nu richt hij zijn woede en agressie op kroegbezoekers ipv verzorgers, zoals een normale Nederlander.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh god ja. Hoor je ook niemand meer over.
Correct.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Totdat 'ie de boel weer kort een klein slaat en er weer 6 man intensief zorg gaat verlenen.
Gerichte marketing.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:32 schreef eriksd het volgende:
Waarom zie ik elke keer reclame voor misvormde kinderen?
Touche.quote:
Ik krijg steeds meer het land aan christelijke partijen. Nu weer de CU die het rechtste rompkabinet gaan steunen met de meest vreselijke maatregelen. De PVV is er nog sociaal bij.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:07 schreef remlof het volgende:
Een piercingtax lijkt me ook wel een goeie
Doe die JOVDnieuwsbrief dan ook weg.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:32 schreef eriksd het volgende:
Waarom zie ik elke keer reclame voor misvormde kinderen?
Die was een stuk beter.quote:
Is Reya nu ook al fysiek ondermaats?quote:
Behalve als je Kamerlid wodt voor de PVV.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Hé ho, hé ho
Je krijgt het niet cadeau
Die dwergen bleken neoconservatieve propaganda.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Hé ho, hé ho
De beste man probeert zich zowel opvallend als onopvallend mogelijk in de schijnwerpers te spelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:29 schreef Reya het volgende:
Wat een eigenaardig interview met Bleker.
"De PVV is de partij met een hart voor de mensen die het niet cadeau krijgen."quote:Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Hé ho, hé ho
Lievv meisje.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:41 schreef eriksd het volgende:
Kunnen we geen POL studiereis naar Noord-Korea maken?
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit land is al jaren onder aan het gaan.
Van die mensen die je per se het naar je zin moeten maken of anders gemarteld worden.quote:
Vanwege de SP in de peilingen zeker?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:41 schreef eriksd het volgende:
Kunnen we geen POL studiereis naar Noord-Korea maken?
Liever een joviale Amerikaan vermaken dan een Noord Koreaanse topfunctionaris.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van die mensen die je per se het naar je zin moeten maken of anders gemarteld worden.
Jouw haargroei ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vanwege de SP in de peilingen zeker?
De grappen worden voorspelbaar.
Hopelijk worden ze de grootste.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vanwege de SP in de peilingen zeker?
De grappen worden voorspelbaar.
Ik lach hierom.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit land is al jaren onder aan het gaan.
En dan ben jij opeens vrolijk?quote:
Mij lijkt dat wel leuk eigenlijk, al die propaganda aanhoren, continue van die mannen in pak achter je aan, verplicht bloemen leggen bij de grote leider, en overal van die geforceerde 'feesten' bezoeken waar iedereen nep blij doet of anders wordt neergeschoten.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef waht het volgende:
[..]
Liever een joviale Amerikaan vermaken dan een Noord Koreaanse topfunctionaris.
Lief doen, etc. etc.quote:
Ik wacht op de TR.quote:
Hihi, hypocrisie uw naam is Voorschrift.quote:
DM.quote:
Dat is Koning Hypocrisie voor u.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hihi, hypocrisie uw naam is Voorschrift.
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:51 schreef waht het volgende:
Wanneer leren we dat POL niet lief is noch hoort te zijn.
Heb je het nu over carpoolen?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef Voorschrift het volgende:
We zijn niet meer het enige Noord-West-Europese land in een recessie.
Gedeelde smart is halve smart.
Mijn naam is niet voor niets Kimschrift Jong POL.quote:
quote:
1,5/10quote:Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn naam is niet voor niets Kimschrift Jong POL.
Ga fietsen, kutmod.quote:
Het is de sterfdag van Marx.quote:
De PR van de PvdA faalt. Ook al met Spekman en z'n gewaden. Is het nou zo moeilijk om normale kleding te kiezen?quote:
Face it VS. Je grap was ruk en je probeert je opstandige imago terug te krijgen. Helaas.quote:
M'n imago zal me aan m'n kont roesten.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Face it VS. Je grap was ruk en je probeert je opstandige imago terug te krijgen. Helaas.
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Face it VS. Je grap was ruk en je probeert je opstandige imago terug te krijgen. Helaas.
Dat mag geen nieuws heten.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
M'n imago zal me aan m'n kont roesten.
Dan wordt het zo'n terrormod.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:59 schreef waht het volgende:
VS komt wel weer terug. Even aanpassen aan de nieuwe omstandigheden.
Ik wacht gewoon geduldig tot September, daarna kan ik Erik weer pesten.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:59 schreef waht het volgende:
VS komt wel weer terug. Even aanpassen aan de nieuwe omstandigheden.
We kunnen het POLCafe net zo goed naar FC schoppen.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef remlof het volgende:
Ik zie achter de schermen dat er nog een usual van hier blauw gaat worden
GS?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef remlof het volgende:
In BeF in ONZ was op een gegeven moment 95% crewquote:Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We kunnen het POLCafe net zo goed naar FC schoppen.
Boze_Appel mag ik hopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef remlof het volgende:
Dat moeten we niet willen met zijn allen! Straks zijn we allemaal blauwquote:
Eens. Maar we kijken niet naar hetzelfde denk ik.quote:
Iemand die 10 minuten geleden zich zo uitlaat wordt hier mod.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:16 schreef waht het volgende:
[..]
Eens. Maar we kijken niet naar hetzelfde denk ik.
Friek is hier geen mod.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iemand die 10 minuten geleden zich zo uitlaat wordt hier mod.
Baklap.quote:
Misschien word ik wel mod. Zou dat even wat zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iemand die 10 minuten geleden zich zo uitlaat wordt hier mod.
Wordt ikquote:Op donderdag 26 april 2012 12:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien wordt ik wel mod. Zou dat even wat zijn.
Dan verwacht ik natuurlijk wel dat u de regels niet gaat handhaven. Dat spreekt voor zich.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien wordt ik wel mod. Zou dat even wat zijn.
lolquote:Op donderdag 26 april 2012 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan verwacht ik natuurlijk wel dat u de regels niet gaat handhaven. Dat spreekt voor zich.
Dat is verplicht!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maakt dat uit, dan? Mag je als mod elders dan wel lekker gaan baggeren?
Mooi. Dan kan je tenminste aan de policy houden.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien word ik wel mod. Zou dat even wat zijn.
Een stevig stramien.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan je tenminste aan de policy houden.
Mutant is gewoon verzuurde ex-crew, gewoon negeren.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Ben het dus helemaal eens met Mutant die zich ook nogal verbaasde gisteren met het gemak waarin mensen blauw worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |