Eens. Maar we kijken niet naar hetzelfde denk ik.quote:
Iemand die 10 minuten geleden zich zo uitlaat wordt hier mod.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:16 schreef waht het volgende:
[..]
Eens. Maar we kijken niet naar hetzelfde denk ik.
Friek is hier geen mod.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iemand die 10 minuten geleden zich zo uitlaat wordt hier mod.
Baklap.quote:
Misschien word ik wel mod. Zou dat even wat zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iemand die 10 minuten geleden zich zo uitlaat wordt hier mod.
Wordt ikquote:Op donderdag 26 april 2012 12:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien wordt ik wel mod. Zou dat even wat zijn.
Dan verwacht ik natuurlijk wel dat u de regels niet gaat handhaven. Dat spreekt voor zich.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien wordt ik wel mod. Zou dat even wat zijn.
lolquote:Op donderdag 26 april 2012 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan verwacht ik natuurlijk wel dat u de regels niet gaat handhaven. Dat spreekt voor zich.
Dat is verplicht!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maakt dat uit, dan? Mag je als mod elders dan wel lekker gaan baggeren?
Mooi. Dan kan je tenminste aan de policy houden.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien word ik wel mod. Zou dat even wat zijn.
Een stevig stramien.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan je tenminste aan de policy houden.
Mutant is gewoon verzuurde ex-crew, gewoon negeren.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Ben het dus helemaal eens met Mutant die zich ook nogal verbaasde gisteren met het gemak waarin mensen blauw worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |