Ah, zo'n persoon wil ik nog een keer in elkaar beuken. For teh lulz.quote:
Dat van die kikker was dan wel weer grappig.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:46 schreef waht het volgende:
[..]
Ah, zo'n persoon wil ik nog een keer in elkaar beuken. For teh lulz.
quote:
Oh god ja. Hoor je ook niemand meer over.quote:
Die huppelt alweer vrij rond.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh god ja. Hoor je ook niemand meer over.
Totdat 'ie de boel weer kort een klein slaat en er weer 6 man intensief zorg gaat verlenen.quote:
Die schijnt een doodnormaal bestaan te leiden sinds ze hem los hebben gelaten. Nu richt hij zijn woede en agressie op kroegbezoekers ipv verzorgers, zoals een normale Nederlander.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh god ja. Hoor je ook niemand meer over.
Correct.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Totdat 'ie de boel weer kort een klein slaat en er weer 6 man intensief zorg gaat verlenen.
Gerichte marketing.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:32 schreef eriksd het volgende:
Waarom zie ik elke keer reclame voor misvormde kinderen?
Touche.quote:
Ik krijg steeds meer het land aan christelijke partijen. Nu weer de CU die het rechtste rompkabinet gaan steunen met de meest vreselijke maatregelen. De PVV is er nog sociaal bij.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:07 schreef remlof het volgende:
Een piercingtax lijkt me ook wel een goeie
Doe die JOVDnieuwsbrief dan ook weg.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:32 schreef eriksd het volgende:
Waarom zie ik elke keer reclame voor misvormde kinderen?
Die was een stuk beter.quote:
Is Reya nu ook al fysiek ondermaats?quote:
Behalve als je Kamerlid wodt voor de PVV.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Hé ho, hé ho
Je krijgt het niet cadeau
Die dwergen bleken neoconservatieve propaganda.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Hé ho, hé ho
Je krijgt het niet cadeau
De beste man probeert zich zowel opvallend als onopvallend mogelijk in de schijnwerpers te spelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:29 schreef Reya het volgende:
Wat een eigenaardig interview met Bleker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |