Ah, zo'n persoon wil ik nog een keer in elkaar beuken. For teh lulz.quote:
Dat van die kikker was dan wel weer grappig.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:46 schreef waht het volgende:
[..]
Ah, zo'n persoon wil ik nog een keer in elkaar beuken. For teh lulz.
quote:
Oh god ja. Hoor je ook niemand meer over.quote:
Die huppelt alweer vrij rond.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh god ja. Hoor je ook niemand meer over.
Totdat 'ie de boel weer kort een klein slaat en er weer 6 man intensief zorg gaat verlenen.quote:
Die schijnt een doodnormaal bestaan te leiden sinds ze hem los hebben gelaten. Nu richt hij zijn woede en agressie op kroegbezoekers ipv verzorgers, zoals een normale Nederlander.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh god ja. Hoor je ook niemand meer over.
Correct.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Totdat 'ie de boel weer kort een klein slaat en er weer 6 man intensief zorg gaat verlenen.
Gerichte marketing.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:32 schreef eriksd het volgende:
Waarom zie ik elke keer reclame voor misvormde kinderen?
Touche.quote:
Ik krijg steeds meer het land aan christelijke partijen. Nu weer de CU die het rechtste rompkabinet gaan steunen met de meest vreselijke maatregelen. De PVV is er nog sociaal bij.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:07 schreef remlof het volgende:
Een piercingtax lijkt me ook wel een goeie
Doe die JOVDnieuwsbrief dan ook weg.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:32 schreef eriksd het volgende:
Waarom zie ik elke keer reclame voor misvormde kinderen?
Die was een stuk beter.quote:
Is Reya nu ook al fysiek ondermaats?quote:
Behalve als je Kamerlid wodt voor de PVV.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Hé ho, hé ho
Je krijgt het niet cadeau
Die dwergen bleken neoconservatieve propaganda.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Hé ho, hé ho
De beste man probeert zich zowel opvallend als onopvallend mogelijk in de schijnwerpers te spelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:29 schreef Reya het volgende:
Wat een eigenaardig interview met Bleker.
"De PVV is de partij met een hart voor de mensen die het niet cadeau krijgen."quote:Op donderdag 26 april 2012 11:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Hé ho, hé ho
Lievv meisje.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:41 schreef eriksd het volgende:
Kunnen we geen POL studiereis naar Noord-Korea maken?
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit land is al jaren onder aan het gaan.
Van die mensen die je per se het naar je zin moeten maken of anders gemarteld worden.quote:
Vanwege de SP in de peilingen zeker?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:41 schreef eriksd het volgende:
Kunnen we geen POL studiereis naar Noord-Korea maken?
Liever een joviale Amerikaan vermaken dan een Noord Koreaanse topfunctionaris.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van die mensen die je per se het naar je zin moeten maken of anders gemarteld worden.
Jouw haargroei ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vanwege de SP in de peilingen zeker?
De grappen worden voorspelbaar.
Hopelijk worden ze de grootste.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vanwege de SP in de peilingen zeker?
De grappen worden voorspelbaar.
Ik lach hierom.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit land is al jaren onder aan het gaan.
En dan ben jij opeens vrolijk?quote:
Mij lijkt dat wel leuk eigenlijk, al die propaganda aanhoren, continue van die mannen in pak achter je aan, verplicht bloemen leggen bij de grote leider, en overal van die geforceerde 'feesten' bezoeken waar iedereen nep blij doet of anders wordt neergeschoten.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef waht het volgende:
[..]
Liever een joviale Amerikaan vermaken dan een Noord Koreaanse topfunctionaris.
Lief doen, etc. etc.quote:
Ik wacht op de TR.quote:
Hihi, hypocrisie uw naam is Voorschrift.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |