Ik vind het best wel schokkend nieuws, eigenlijk. Dat vrouwen binnen door de islam geïnspireerde culturen niet altijd er even goed vanaf komen was algemeen bekend, maar dat je zelfs niet het pragmatisme kan opbrengen om te accepteren dat in andere culturen vrouwen wel gelijke behandeling krijgen - en dat als minister-president - is simpelweg schrijnend.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef De_Guidance het volgende:
Al die arabische AKP klonen lijken dus totaal niet op de AKP.
Er dienen momenteel gewoon vrouwelijke ministers in Turkije.
Bang?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Vs is een beetje bang voor linksen met een grote bek
Jup , eens.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind het best wel schokkend nieuws, eigenlijk. Dat vrouwen binnen door de islam geïnspireerde culturen niet altijd er even goed vanaf komen was algemeen bekend, maar dat je zelfs niet het pragmatisme kan opbrengen om te accepteren dat in andere culturen vrouwen wel gelijke behandeling krijgen - en dat als minister-president - is simpelweg schrijnend.
Alsof Dolf Joods/Christelijk is.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bang?
Nee, hij is gewoon totaal niet grappig, nutteloze toevoeging aan onze cultuur.
Mag toch geen verrassing heten? Dergelijke figuren hebben wij hier ook rondlopen. Ik breng in herinnering het verzet van niet nader te noemen politici tegen de komst van een Turkse delegatie. Dat gaf ook geen blijk van pragmatisme.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind het best wel schokkend nieuws, eigenlijk. Dat vrouwen binnen door de islam geïnspireerde culturen niet altijd er even goed vanaf komen was algemeen bekend, maar dat je zelfs niet het pragmatisme kan opbrengen om te accepteren dat in andere culturen vrouwen wel gelijke behandeling krijgen - en dat als minister-president - is simpelweg schrijnend.
De betreffende club had echter niet de betreffende delegatie te gast, dat was de regering; dat laat overigens onverlet dat de betreffende club bijzonder betreurenswaardige posities aangaande buitenlands beleid en andere culturen aanhoudt.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag toch geen verrassing heten? Dergelijke figuren hebben wij hier ook rondlopen. Ik breng in herinnering het verzet van niet nader te noemen politici tegen de komst van een Turkse delegatie. Dat gaf ook geen blijk van pragmatisme.
Een belangrijk verschil, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef Reya het volgende:
[..]
De betreffende club had echter niet de betreffende delegatie te gast, dat was de regering; dat laat overigens onverlet dat de betreffende club bijzonder betreurenswaardige posities aangaande buitenlands beleid en andere culturen aanhoudt.
En wat dan? Schulden verder op laten lopen?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:53 schreef remlof het volgende:
Brussels to relax 3pc fiscal targets as revolt spreads
The European Commission is preparing a major shift in economic strategy, fearing that excessive fiscal tightening will inflict unnecessary damage on a string of eurozone countries.
In ieder geval een idioot.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alsof Dolf Joods/Christelijk is.
Mjah, ik zou het dom vinden.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:57 schreef Reya het volgende:
[..]
En wat dan? Schulden verder op laten lopen?
Yay, de jaren 2000 all over again.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:57 schreef Reya het volgende:
[..]
En wat dan? Schulden verder op laten lopen?
Een idioot weet ik niet. Ben in ieder geval geen fan van zijn stijl. Irritante gast.quote:
Same thing.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een idioot weet ik niet. Ben in ieder geval geen fan van zijn stijl. Irritante gast.
Hij is mij ook een beetje te hyper hoor. Maar hij is niet dom.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een idioot weet ik niet. Ben in ieder geval geen fan van zijn stijl. Irritante gast.
Hij is uitgesproken communistisch links, dat staat gelijk aan dom.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is mij ook een beetje te hyper hoor. Maar hij is niet dom.
Dat is ie niet. Hij is progressief.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is uitgesproken communistisch links, dat staat gelijk aan dom.
Gast, voor de honderdste keer; het communisme is uitgestorven. Niemand hangt die zooi nog aan, behalve wellicht wat doorgeflipte kluizenaars die zich hebben opgesloten in kraakpanden. Kap dus eens met je achterlijke pogingen om de tijden van Reagan te doen herleven.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is uitgesproken communistisch links, dat staat gelijk aan dom.
CPN'er.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ie niet. Hij is progressief.
PvdAquote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef remlof het volgende:
Hoppa: http://www.cpb.nl/publica(...)urd-op-26-april-2012
VVDquote:
Alleen op de Bilderbergconferentie.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VVD![]()
Anderhalf jaar regeren en geen zak bereiken![]()
Nu plots de PVV afzeiken![]()
Rutte lacht niet meer
VVDquote:Op donderdag 26 april 2012 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VVD![]()
Anderhalf jaar regeren en geen zak bereiken![]()
Nu plots de PVV afzeiken![]()
Rutte lacht niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |