Ik ben ook verzuurde ex-crew.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mutant is gewoon verzuurde ex-crew, gewoon negeren.
Ben ik niet met je eens, ik vond dat hij gisteren gewoon gelijk had.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mutant is gewoon verzuurde ex-crew, gewoon negeren.
Koningshuislaster, oppakken en straffen dat tuig.quote:
quote:
Mutant heeft wel vaker "gelijk" in die kringen.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, ik vond dat hij gisteren gewoon gelijk had.
Jij bent lief.quote:
Liever eens moslim dan een hypocriete grrristen. Van die laatste sterft het de laatste tijd. Vooral bij CDA en SGP.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mutant heeft wel vaker "gelijk" in die kringen.
Rebels taalspel uit Nijmegen: kan een mens het nog beter treffen?quote:
Contaminatiequote:
Ook met Arie Slob?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Dus ik heb het wel gehad met die zg. christelijke partijen.Voor wat het nog voorstelt.
Kan je niet naar de priesterschool?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Dus ik heb het wel gehad met die zg. christelijke partijen.Voor wat het nog voorstelt.
quote:
No offense verder, maar hoe kan je bloeden als je niks verdient.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bloeden in je portemonnee vind ik ook een leuke uitdrukken.
Een ongestelde vriendin tijdens een shopping spree dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bloeden in je portemonnee vind ik ook een leuke uitdrukken.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
No offense verder, maar hoe kan je bloeden als je niks verdient.
Dacht dat je aan het klagen was.quote:
Ik snap niks van je opmerking/vraag, maar het zal verder wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dacht dat je aan het klagen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |