Ja, afleveringen zijn anderhalf uur (inclusief reclame). Voetbal International-lengte dus.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop wel dat ze anderhalf uur duren de afleveringen,
Prima singletje...die maatschappijkritische teksten spreken mij wel aan.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef stingr het volgende:
http://www.vi.nl/radio/21(...)-helemaal-Oranje.htm
Nederland is helemaal oranje?
Een soort jolige versie van Barend & Van Dorp... Lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:11 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Overigens is dit nog wel een interessante quote van die Galjaard: "Bovendien kunnen we op deze brede zender met deze programma's makkelijker inspelen op wellicht een roerige politieke zomer of andere actualiteiten.".
Verkiezingen komen er natuurlijk aan, daar heeft Johan vast ook nog wel het een en ander over te melden. Stiekem een opmaat naar toch die eigen talkshow waar twee jaar geleden ook al over gesproken werd?
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Oh ja, iemand een linkje naar de ruzie tussen Genee en Derksen toen met Van Hanegem? Krijg 'm niet gevonden op YouTube.
Aah joh donderstraal nou toch op jongen eikel. Altijd die pestpokkelinken ik word er strontziek van, Veerbal. Hoe heet die gozer? Veerboot. EEJ VEERBOOTquote:Op woensdag 25 april 2012 21:48 schreef Veerboot het volgende:
[..]
"Deze video bevat inhoud van RTL Netherlands, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd. Het spijt ons."
Jij bent zo dik dat je zelfs achter een blokkade van RTL nog zichtbaar bent!! Hahahahhhahha AUW hij zegt gewoon klootzak tegen mij laat toch gaan ouwe reus laat gaan kan jou het schelen neem nog een bamihap erbij AUquote:Op woensdag 25 april 2012 21:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Aah joh donderstraal nou toch op jongen eikel. Altijd die pestpokkelinken ik word er strontziek van, Veerbal. Hoe heet die gozer? Veerboot. EEJ VEERBOOT
Ah joh jij hebt dalijk echt een glas in je smoelquote:Op woensdag 25 april 2012 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent zo dik dat je zelfs achter een blokkade van RTL nog zichtbaar bent!! Hahahahhhahha AUW hij zegt gewoon klootzak tegen mij laat toch gaan ouwe reus laat gaan kan jou het schelen neem nog een bamihap erbij AU
Ja leuk, ik verspreek me. Als je nu niet ophoud ga ik dadelijk tegen iedereen vertellen dat jij steeds die kutplaatjes opnieuw moest zingen omdat jij je versprak.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:43 schreef DrDentz het volgende:
De TT heb je net zelf bedacht, haha, maar ga verder.
Ik vind dit geen leuke opmerkingquote:Op woensdag 25 april 2012 22:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja leuk, ik verspreek me. Als je nu niet ophoud ga ik dadelijk tegen iedereen vertellen dat jij steeds die kutplaatjes opnieuw moest zingen omdat jij je versprak.
Ik weet precies hoe het in elkaar zit en daarom zeg ik het. Want je zit hier hypocriet te doen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:47 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ik vind dit geen leuke opmerking
Je weet dondersgoed hoe het in elkaar zit
Do re mi fa sol, alweer een kuttopic vol.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Wat een arrogante kwalletjes hier, er wordt louter de meest gore onzin het topic in gegooid.
Gijp is ongetwijfeld zo in de war geraakt dat hij gewoon gaat voorspellen dat Barcelona 19 mei gaat winnen.quote:
Zit ik dan niet al Knevel en v/d Brink te kijken?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:40 schreef frensje het volgende:
Elke werkdag (avond) vanaf 4 juni van 22.30-0.00 uur (weekend geen idee)
Inderdaad. RTL gaat eindelijk echt terugvechten.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zit ik dan niet al Knevel en v/d Brink te kijken?
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zit ik dan niet al Knevel en v/d Brink te kijken?
Zit te genietenquote:Op donderdag 26 april 2012 08:24 schreef franklop het volgende:
De heren nu bij Evers staat op, met een zingende Johan
Hahaha dat zinnetje hadden ze best mogen weglaten.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:54 schreef franklop het volgende:
"Met Bert van Marwijk zijn de tegenstanders vissenvoer"
quote:Op donderdag 26 april 2012 08:24 schreef franklop het volgende:
De heren nu bij Evers staat op, met een zingende Johan
quote:Heren,
Wat een kutshow deze ochtend. De CD van beiden heren is van een dusdanige inferieure kwaliteit dat het een verkrachting is van je programme, Evers.
Sterren.nl steekt hier kwalitatief met kop en schouders boven uit.
Marc
Leeg zaaltje zeg!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:59 schreef Veerboot het volgende:
Als ik Andries Knevel hoor, moet ik altijd gelijk denken aan:
Ach, het is voor voor het goede doel. Laat gaan joh.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:05 schreef planethugo het volgende:
omg wat een waardeloos liedje. dat derksen hieraan meedoet is echt onbegrijpelijk evenals die teksten die hij 'zingt'. Wat willen ze hiermee bereiken? Alsof dit een hit wordt...
Zo had ik er over gedacht als het voor eigen gewin was geweest. Aangezien de opbrengst naar het goede doel gaat kan ik het wel waarderen, want dit gaat ongetwijfeld (en onbegrijpelijk genoeg) geld opbrengen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:05 schreef planethugo het volgende:
omg wat een waardeloos liedje. dat derksen hieraan meedoet is echt onbegrijpelijk evenals die teksten die hij 'zingt'. Wat willen ze hiermee bereiken? Alsof dit een hit wordt...
Jij hebt het dus niet begrepenquote:Op donderdag 26 april 2012 11:05 schreef planethugo het volgende:
We hoeven die man nooit meer serieus te nemen. Wanneer we 25 zijn doen we allemaal wel eens gekke dingen, maar als je zo'n smakeloos liedje zingt als je 63 bent moet je professionele hulp gaan zoeken.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:05 schreef planethugo het volgende:
Is dat een quote van Johan zelf ?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
We hoeven die man nooit meer serieus te nemen. Wanneer we 25 zijn doen we allemaal wel eens gekke dingen, maar als je zo'n smakeloos liedje zingt als je 63 bent moet je professionele hulp gaan zoeken.
Niet erg, kwaliteit boven kwantiteit!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:50 schreef Ties02 het volgende:
1 uitzending in plaats van 2![]()
wat denken ze wel niet bij RTL4
Ja, daar neig ik ook wel eens naar. Ach ja, het houdt je van de straat.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat je de Gouden Koppel afleveringen op youtube wil bekijken en dat je daar dan ook meteen aan toegeeft?
Ik raak dan ook de controle kwijt ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat je de Gouden Koppel afleveringen op youtube wil bekijken en dat je daar dan ook meteen aan toegeeft?
Dat doe je maar bij SBS, denken.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:59 schreef Veerboot het volgende:
Als ik Andries Knevel hoor, moet ik altijd gelijk denken aan:
Bij het WK konden ze nog lullen over de middagwedstrijd. Die is er nu niet natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:20 schreef Paxcon het volgende:
Dus straks nog maar 1x VI Oranje per dag ipv 2 keer?
misschien maar beter ook. naar die uitzending keken toch veel minder mensen.. en daar waren ze soms toch een beetje herhalend. liever 1x per dag goed dan 2x per dag matigquote:Op donderdag 26 april 2012 20:20 schreef Paxcon het volgende:
Dus straks nog maar 1x VI Oranje per dag ipv 2 keer?
Hij kan zich beheersenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Toch blijkt vaak dat Genee de verstandigste is in deze situaties.
Nee, interview ter plaatse met Van Wolfswinkel en Schaars.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Leo zit toch gewoon in de bezemkast verderop in de gang?
das Sport1quote:Op donderdag 26 april 2012 20:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Leo zit toch gewoon in de bezemkast verderop in de gang?
Ik heb er schijt aan.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
Johan is soms zo'n lul. Altijd negatief over Mourinho, terwijl mourinho beleefd was en iedereen feliciteerde
Ik krijg ineens een heel commercieel idee: een Sierd de Vos koekoeksklok! Misschien ook wat voor op de SigaarSnor webshop?quote:
Glimlachen hč!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:51 schreef FredVleespet het volgende:
Ow johan kan nu ineens wel lachen
Ik hoor 'em voor het eerst.quote:
not sure if...quote:Op donderdag 26 april 2012 21:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoor 'em voor het eerst.Verschrikkelijk.
Dit is toch iets wat helemaal niet bij Johan past? Last van dollartekens zeker.
Voor de 400e keer, het is voor het goede doel.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoor 'em voor het eerst.Verschrikkelijk.
Dit is toch iets wat helemaal niet bij Johan past? Last van dollartekens zeker.
Oja, dat wist ik wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Voor de 400e keer, het is voor het goede doel.
Klopt, alleen de suggestie dat Johan ordinair zijn zakken wil vullen is al misselijkmakend....quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oja, dat wist ik wel.Dan nog verschrikkelijk trouwens.
Niks smakeloos aan die cd, die felicitatie van Van Gaal, dat is pas smakeloos, goede doel of niet!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oh ja? Is Henk Westbroek ziek? zielig voor 'mquote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik laat me niet becommanderen door een popiejopie-user met gel in zijn haar.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak.
Overigens mag je wel eens je excuses aanbieden aan Johan.
Ja, leuk. Misschien kunnen jullie even lachen allemaal, want het begint een beetje zielig te worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja? Is Henk Westbroek ziek? zielig voor 'm
Je bent nu dingen aan het suggereren, dat vind ik niet netjesquote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik laat me niet becommanderen door een popiejopie-user met gel in zijn haar.
Maar daarom post je hier drie keer per week! HAHAHA Oh sorry dat ik er weer zo hard om moet lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik laat me niet becommanderen door een popiejopie-user met gel in zijn haar.
Dat zegt Geert Wilders ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:18 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Je bent nu dingen aan het suggereren, dat vind ik niet netjes
Als ik er zelf maar lol om heb!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:18 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ja, leuk. Misschien kunnen jullie even lachen allemaal, want het begint een beetje zielig te worden.
Oh, mijn buurmeisje riep ENG ENG ENGquote:Op donderdag 26 april 2012 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Laatst zag mijn dochtertje een foto van jou en toen riep ze: OPA OPA
Johannes, Johannes, je moet je pilletjes innemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, mijn buurmeisje riep ENG ENG ENG
Ik ben anders goed door de dopingcontrole heengekomen. Dat hoorde ik van een taxichauffeur.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Johannes, Johannes, je moet je pilletjes innemen.
Deze keer mocht je lachen, want ik vond het best een leuke opmerking.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar daarom post je hier drie keer per week! HAHAHA Oh sorry dat ik er weer zo hard om moet lachen
En daarom zet jij het in de krant? Dat is geen journalistiek, dat is effectbejag.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben anders goed door de dopingcontrole heengekomen. Dat hoorde ik van een taxichauffeur.
Ja, ik zelf ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze keer mocht je lachen, want ik vond het best een leuke opmerking.
Laatst schreef jij in de krant dat je me in de vakantie had gemist. Toen waren de onderwerpen op zeker?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En daarom zet jij het in de krant? Dat is geen journalistiek, dat is effectbejag.
Dat laatste wat je zegt lijkt mij in zijn geheel niet relevant.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst schreef jij in de krant dat je me in de vakantie had gemist. Toen waren de onderwerpen op zeker?
Koekoek!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
Als dit topic cabaret gaat worden is het voor mij niet leuk meer.
Nou, ik heb er de laatste tijd eens goed op zitten letten, ik heb ook mijn huiswerk gedaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat laatste wat je zegt lijkt mij in zijn geheel niet relevant.
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
Als dit topic cabaret gaat worden is het voor mij niet leuk meer.
Soms wordt je wel eens ingehaald door de actualiteit, Marco.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ik heb er de laatste tijd eens goed op zitten letten, ik heb ook mijn huiswerk gedaan.
Eerst Sef Vergoossen uitstekende trainer, drie weken later Sef Vergoossen campingvriend van Jan Reker, dat is een volledig andere mening Johan.
Ach, of Melchior nou rechtsback staat vind ik niet zo rullevant.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ik heb er de laatste tijd eens goed op zitten letten, ik heb ook mijn huiswerk gedaan.
Eerst Sef Vergoossen uitstekende trainer, drie weken later Sef Vergoossen campingvriend van Jan Reker die er niks van kan, dat is een volledig andere mening Johan.
Ik begin steeds meer sympathie voor die Joran te ontwikkelen Peter.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, of Melchior nou rechtsback staat vind ik niet zo rullevant.
Heb je je weer volgestopt met coke ofzo? je begint weer wartaal uit te sprekenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer sympathie voor die Joran te ontwikkelen Peter.
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 26 april 2012 21:32 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Heb je je weer volgestopt met coke ofzo? je begint weer wartaal uit te spreken
Jij ook volgens mij ZuidGrens, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHA
Dat zijn teksten, wat dat betreft.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:34 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Jij ook volgens mij ZuidGrens, maar dat geheel terzijde.
Vind je dit leuk? Zullen we anders een boom opzetten hoe jij hier de boel belazerd hebt en tijden niet in dit topic aanwezig was?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:34 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Jij ook volgens mij ZuidGrens, maar dat geheel terzijde.
Jouw tonatie is net alsof ik midden in een migrait film zit.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vind je dit leuk? Zullen we anders een boom opzetten hoe jij hier de boel belazerd hebt en tijden niet in dit topic aanwezig was?
Wilfred begint erover.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jouw tonatie is net alsof ik midden in een migrait film zit.
Wist je dat ik ooit in een bioscoop met Dick Nanninga naar zo'n film heb gekeken?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jouw tonatie is net alsof ik midden in een migrait film zit.
Dat vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit! Ik vind echt dat je daar een keer over op moet houden trouwens! Want jij weet echt hoe dat in elkaar zit!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vind je dit leuk? Zullen we anders een boom opzetten hoe jij hier de boel belazerd hebt en tijden niet in dit topic aanwezig was?
Ik weet hoe het in elkaar zit en daarom zeg ik het ook, want je zit hier hypocriet te doen, en dan moet ik het weer aan die mensen uitleggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Dat vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit! Ik vind echt dat je daar een keer over op moet houden trouwens! Want jij weet echt hoe dat in elkaar zit!
Ik ben een brok literatuur.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dommigheid kent geen tijd met jullie twee, maar ik zal moeten blijven zitten om het topic nog enig niveau te geven.
Nee, dat is niet waar. Daar moet je echt een keer mee ophouden! Jij weet hoe het in elkaar zit ZuidGrens, ik heb jou het hele verhaal verteld. Dat ga ik hier niet vertellen, maar het zit niet zo in elkaar zoals jij denkt dat het zit!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik weet hoe het in elkaar zit en daarom zeg ik het ook, want je zit hier hypocriet te doen, en dan moet ik het weer aan die mensen uitleggen.
Nou ja dat is dan jouw mening, en zo mag iedere gek een mening hebben.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:46 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Daar moet je echt een keer mee ophouden! Jij weet hoe het in elkaar zit ZuidGrens, ik heb jou het hele verhaal verteld. Dat ga ik hier niet vertellen, maar het zit niet zo in elkaar zoals jij denkt dat het zit!
Johan moest sowieso al veel op de foto met pittige huisvrouwen op leeftijd, dus om dan nog een riedeltje erbij te zingen kan er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Als dat nummertje een hitje wordt moet het gelegenheidsduo Derksen & Genee wel naar het TROS Muziekfeest op het plein, hossen met de meute.
Zoiets?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Als dat nummertje een hitje wordt moet het gelegenheidsduo Derksen & Genee wel naar het TROS Muziekfeest op het plein, hossen met de meute.
Ja, en als ik dan serieus begin over Cocu dan moet ik 't vasthouden. Ik zit het hier de hele tijd vast te houden. Ik kan net zo goed gewoon helemaal niks zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja dat is dan jouw mening, en zo mag iedere gek een mening hebben.
Dat doet me denken aan jouw vader, die zat altijd te timen hoe lang iedereen aan het woord was, en dan eiste hij precies zoveel tijd.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, en als ik dan serieus begin over Cocu dan moet ik 't vasthouden. Ik zit het hier de hele tijd vast te houden. Ik kan net zo goed gewoon helemaal niks zeggen.
Met alle VI-hooligans naar het TROS Muziekfeest op het plein...en dat we dan allemaal een aansteker in de lucht houden.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik geef hem groot gelijk. Hij zei veel verstandigere dingen dan jij.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan jouw vader, die zat altijd te timen hoe lang iedereen aan het woord was, en dan eiste hij precies zoveel tijd.
Wat denk je.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
ze hebben nog geen minuut gepraat, de analisten.. wtfwaarom zo weinig tijd hiervoor en zo veel tijd voor reclames
Nu wil jij zeker dat ik over z'n zus begin?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef DrDentz het volgende:
O SuperHarregarre senior, nu wordt het spannend.
Een voorzichtig gesponsord programma.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
ze hebben nog geen minuut gepraat, de analisten.. wtfwaarom zo weinig tijd hiervoor en zo veel tijd voor reclames
Dan ga je mijn vader er weer bij halen, moet ik jouw vader eens erbij halen? Maar goed, ik zeg al niks meer. Ik ga hier wel gewoon een beetje stil zitten.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan jouw vader, die zat altijd te timen hoe lang iedereen aan het woord was, en dan eiste hij precies zoveel tijd.
Nee joh! Gekkie.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan ga je mijn vader er weer bij halen, moet ik jouw vader eens erbij halen? Maar goed, ik zeg al niks meer. Ik ga hier wel gewoon een beetje stil zitten.
Nou, dan zou je feitelijk een stuk juister ingevoerd zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan ga je mijn vader er weer bij halen, moet ik jouw vader eens erbij halen? Maar goed, ik zeg al niks meer. Ik ga hier wel gewoon een beetje stil zitten.
Maar Genee zegt dat Johan geen act opvoert maar heel droog die tekst opleest. Dan vind ik minachting van het publiek, want wij houden van die muziek.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met alle VI-hooligans naar het TROS Muziekfeest op het plein...en dat we dan allemaal een aansteker in de lucht houden.
Ik heb wel een nieuwtje over Ajax, want ik heb gisteren gebeld met Davids.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dan zou je feitelijk een stuk juister ingevoerd zijn.
Sinds jij een dochtertje hebt begin je menselijk trekjes te vertonen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuwtje over Ajax, want ik heb gisteren gebeld met Davids.
Moet je het nieuws nog horen? Goed, dat nieuws. Dat nieuws, en dat vind ik ZO jammer voor die gasten. Daar hebben ze zo hard voor lopen knokken. De laatste weken stonden ze gewoon het cement tussen tegels uit te koppen, en dan nog bestaat de kans dat ze geen kampioen worden. Dat is zo vre-se-lijk zonde. Zo verschrikkelijk erg.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Sinds jij een dochtertje hebt begin je menselijk trekjes te vertonen.
Harregarre, waarom altijd die overacting?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Moet je het nieuws nog horen? Goed, dat nieuws. Dat nieuws, en dat vind ik ZO jammer voor die gasten. Daar hebben ze zo hard voor lopen knokken. De laatste weken stonden ze gewoon het cement tussen tegels uit te koppen, en dan nog bestaat de kans dat ze geen kampioen worden. Dat is zo vre-se-lijk zonde. Zo verschrikkelijk erg.
Als het nieuwtje is dat ie zwart is, hou dat dan maar voor je, want dat heeft al weken geleden in alle kranten gestaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuwtje over Ajax, want ik heb gisteren gebeld met Davids.
Ik vind het echt verschrikkelijk voor Ajax, zijn het hele voorjaar bezig geweest.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Harregarre, waarom altijd die overacting?
Ja, die indruk had ik al.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik vind het echt verschrikkelijk voor Ajax, zijn het hele voorjaar bezig geweest.
Ben je nu klaar met je macho gebral?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet om mijn gelijk te halen, maar ik had twee maanden geleden al voorspeld dat Ajax kampioen zou worden.
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ben je klaar met je machogebral?
Jullie lijken al mijn exen wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben je nu klaar met je macho gebral?
Ben je nu klaar met je macho gebral?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie lijken al mijn exen wel.
Ik heb getimed en volgens mijn heb ik nog zo'n vier minuten over.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben je nu klaar met je macho gebral?
Haha, ik zie de alimentatie wel verschijnenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, dan was dit hele topic waarschijnlijk binnen 2 minuten vol, als al je exen hier waren.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lijken jouw dochters een beetje op jou, of niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb getimed en volgens mijn heb ik nog zo'n vier minuten over.
Vraag maar naar de familie Kraaij in het Van der valk hotel.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik zie de alimentatie wel verschijnen
Als ik jouw dochters zo zie denk ik ook, wat hadden die een lelijke melkboer in het dorp rondlopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lijken jouw dochters een beetje op jou, of niet?
Ja die Vermeer heeft 'm niet versleten met zeikenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Nou, dan was dit hele topic waarschijnlijk binnen 2 minuten vol, als al je exen hier waren.
In mijn jarenlange carriere heb ik mijn schilderspenseel op de meest uiteenlopende manieren gebruikt.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja die Vermeer heeft 'm niet versleten met zeiken
Als ik 'm in mijn mediaplayer afspeel na de download dan valt het laatste gedeelte weg.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Voor de VI hooligans die Sierd met Koekoek als ringtone willen; http://www10.zippyshare.com/v/88491570/file.html
Ik ga het even nakijken.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik 'm in mijn mediaplayer afspeel na de download dan valt het laatste gedeelte weg.
Dus ik hoor dan alleen KOEK.
Toevallig ook relevant voor de VI Hooligans, maar niet helemaal geslaagd dus.
Hier deed ie het wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga het even nakijken.
Ik heb hem even opnieuw geupload, maar bij was de eerste upload ook al goed. http://www.2shared.com/audio/PkLiJmMi/koekkoek.html
Sierd de Vos fantopic #2 Koekoek!quote:
Na VI Oranje krijgt Sierd een vast item in VI dus wen er maar aan.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Sierd de Vos fantopic #2 Koekoek!
crossposten jonguh, anders doe ik het
Dat weet ik niet, maar het schijnt dat hij Wesley Sneijder op wilde geven voor het nieuwe Te Land Ter Zee en in de Lucht onderdeel 'Met je boot op je schoot'.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Jack nu ook een clip wil maken, dit is helemaal zijn wereldje, hossen en gezelligheid.
Hij zit daar om voetbal van commentaar te voorzien, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:53 schreef Smoofie het volgende:
Dit doet hij expres , alleen voor JD. Bij Barca - real ook
Als Sierd het commentaar doet zap ik weg en ga ik op Sport1 kijken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh wat vervelend, dat was nou net zijn opzet
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dries Roelvink en die oude man van Tour du Jour (zijn manager dachten we toen) zitten ook in de clip!
Ik niet, voor geen goud. Dat ze eerst maar eens een regisseur aantrekken en iemand die dat verschrikkelijke uniforme sfeerloze licht aanpakt.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had ook wel in de clip gewild trouwens, gewoon wat VI Hooligans erbij, nu is een of ander willekeurig castingbureau leeggetrokken
arme Willem.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:19 schreef FredVleespet het volgende:
Vanavond de clip bij VI, aldus Johan en Wilfred op VIradio
Die draait dat cdtje kapot thuis, met Bert aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zie ik dat nou goed?
Bert van Marwijk te gast op maandag 7 Mei?
Mee eens. Desalniettemin ga ik er vanavond lekker voor zitten, genoeg te bespreken lijkt me zo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willem is er wel heel vaak de laatste tijd...
Pak ik even mee, lekker man.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:29 schreef Heufd het volgende:
Weer een nieuwe aflevering van 'Johan & Wilfred' hoor. Genieten geblazen.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/f5d08e9f-1dc4-462a-8711-429a871a37a0
Wauw, dat is ook geen geld zeg!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh nee ik heb de eerste helft van Operation Repo gemist.
Gelukkig is het een hele geruststelling dat ik weet dat je de aflevering voor slecht ¤0,99 terug kan kijken op RTL gemist!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:29 schreef Heufd het volgende:
Weer een nieuwe aflevering van 'Johan & Wilfred' hoor. Genieten geblazen.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/f5d08e9f-1dc4-462a-8711-429a871a37a0
"Aad, het waren 56 fantastische jaren!"quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:33 schreef muzas het volgende:
Ik zou voor 30.000 euro adolf hitler nog feliciteren in de krant.
Voor het goede doel hequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:33 schreef tralalala het volgende:
Wtf? Van Gaal heeft er geld voor gekregen?
Ja, Spieren voor Spierenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef gniffie het volgende:
De stichting waar Van Gaal voor werkt, heeft toch het geld gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |