Ja, afleveringen zijn anderhalf uur (inclusief reclame). Voetbal International-lengte dus.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop wel dat ze anderhalf uur duren de afleveringen,
Prima singletje...die maatschappijkritische teksten spreken mij wel aan.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef stingr het volgende:
http://www.vi.nl/radio/21(...)-helemaal-Oranje.htm
Nederland is helemaal oranje?
Een soort jolige versie van Barend & Van Dorp... Lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:11 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Overigens is dit nog wel een interessante quote van die Galjaard: "Bovendien kunnen we op deze brede zender met deze programma's makkelijker inspelen op wellicht een roerige politieke zomer of andere actualiteiten.".
Verkiezingen komen er natuurlijk aan, daar heeft Johan vast ook nog wel het een en ander over te melden. Stiekem een opmaat naar toch die eigen talkshow waar twee jaar geleden ook al over gesproken werd?
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Oh ja, iemand een linkje naar de ruzie tussen Genee en Derksen toen met Van Hanegem? Krijg 'm niet gevonden op YouTube.
Aah joh donderstraal nou toch op jongen eikel. Altijd die pestpokkelinken ik word er strontziek van, Veerbal. Hoe heet die gozer? Veerboot. EEJ VEERBOOTquote:Op woensdag 25 april 2012 21:48 schreef Veerboot het volgende:
[..]
"Deze video bevat inhoud van RTL Netherlands, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd. Het spijt ons."
Jij bent zo dik dat je zelfs achter een blokkade van RTL nog zichtbaar bent!! Hahahahhhahha AUW hij zegt gewoon klootzak tegen mij laat toch gaan ouwe reus laat gaan kan jou het schelen neem nog een bamihap erbij AUquote:Op woensdag 25 april 2012 21:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Aah joh donderstraal nou toch op jongen eikel. Altijd die pestpokkelinken ik word er strontziek van, Veerbal. Hoe heet die gozer? Veerboot. EEJ VEERBOOT
Ah joh jij hebt dalijk echt een glas in je smoelquote:Op woensdag 25 april 2012 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent zo dik dat je zelfs achter een blokkade van RTL nog zichtbaar bent!! Hahahahhhahha AUW hij zegt gewoon klootzak tegen mij laat toch gaan ouwe reus laat gaan kan jou het schelen neem nog een bamihap erbij AU
Ja leuk, ik verspreek me. Als je nu niet ophoud ga ik dadelijk tegen iedereen vertellen dat jij steeds die kutplaatjes opnieuw moest zingen omdat jij je versprak.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:43 schreef DrDentz het volgende:
De TT heb je net zelf bedacht, haha, maar ga verder.
Ik vind dit geen leuke opmerkingquote:Op woensdag 25 april 2012 22:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja leuk, ik verspreek me. Als je nu niet ophoud ga ik dadelijk tegen iedereen vertellen dat jij steeds die kutplaatjes opnieuw moest zingen omdat jij je versprak.
Ik weet precies hoe het in elkaar zit en daarom zeg ik het. Want je zit hier hypocriet te doen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:47 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ik vind dit geen leuke opmerking
Je weet dondersgoed hoe het in elkaar zit
Do re mi fa sol, alweer een kuttopic vol.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Wat een arrogante kwalletjes hier, er wordt louter de meest gore onzin het topic in gegooid.
Gijp is ongetwijfeld zo in de war geraakt dat hij gewoon gaat voorspellen dat Barcelona 19 mei gaat winnen.quote:
Zit ik dan niet al Knevel en v/d Brink te kijken?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:40 schreef frensje het volgende:
Elke werkdag (avond) vanaf 4 juni van 22.30-0.00 uur (weekend geen idee)
Inderdaad. RTL gaat eindelijk echt terugvechten.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zit ik dan niet al Knevel en v/d Brink te kijken?
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zit ik dan niet al Knevel en v/d Brink te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |