Jajajaja, asapquote:Op woensdag 25 april 2012 15:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey dean krijg ik dat cdtje nog van je
Een richtspot kan ik op zijn tijd ook wel waarderen.quote:
Dan maken ze grappen over de hut die je net gebouwd hebt?quote:
En dan noemen we ons The Stetsonsquote:Op woensdag 25 april 2012 19:38 schreef brother52 het volgende:
Metalcountry? Ik zie een gat in de markt.
Ik mag toch hopen dat je niet dezen bedoelt.quote:
He verdikkie, alle goede namen zijn al bezet.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet dezen bedoelt.
Iedereen noemt mij een grap/vind mij een grap/denkt dat ik een grap ben.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef Svyatagor het volgende:
Altijd al geweten dat die hele Braddie een grap was. En iedereen tuinde erin.
Ik ben ook absoluut geen grap, maar soms heb ik dingen inderdaad niet lekker door...quote:Op woensdag 25 april 2012 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk niet dat je een grap bent ik denk dat je het zelf soms gewoon echt niet door hebt.gelukkig zijn er anderen in de reeks die je vaak genoeg dingen uitleggen.
En er is inderdaad niets mis met zelfspot
Kun je even een heel erg positieve review schrijven? Dan heb ik voor mezelf een excuus om eentje te kopenquote:Op donderdag 26 april 2012 01:04 schreef m0ridin het volgende:
Damn, maandag een bestelling geplaatst bij dv247.com (engelse site) en vandaag werd hij bezorgd. Dat is snel! Heb de Vintage V6 icon gekocht (en een standaard voor een paar gitaren),had al een vintage v100 en die beviel prima, de prijs was daar goed en met verzendkosten onder de 20 euro ook prima te doen.
Eerste indruk, hij's niet zo heel mooiHeb de woodstock vintage white (ofzo) en het is nogal nep/plasticky look. Maar ok, de klank... NIet heel goed kunnen checken (het is nu 1u tenslotte en ben net thuis) maar eerste indruk is ok. Sustain prima, actie prima, geen uitstekende frets en geen (ernstige) fretbuzz, morgen of van het weekend maar eens echt mee kloten.
Qua winkelervaring is dv247.com dus iig een goeie....
Hij viel met head tegen muur aan. Heel klein beetje de verf alleen gelukkigquote:
Wat wil je kopen?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef Aresdreams het volgende:
Crap... kan iemand mij voor ¤1350 sponsoren, moet niet naar gitaar winkels gaan... GAS...
even goed nadenken, mogelijk gitaren verkopen om het budget op te vijzelen.
Hoeveel zou ik kunnen vragen voor de volgende gitaren?
Schecter Damien-7
B.C. Rich N.J. Serrie Warlock 7-snaar
Yamaha RGX 420S-D6
B.C. Rich N.J. Serrie Warlock 5-snaar (bas)
Die Schecter Damien-7 die je hebt is gaaf !quote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef Aresdreams het volgende:
Crap... kan iemand mij voor ¤1350 sponsoren, moet niet naar gitaar winkels gaan... GAS...
even goed nadenken, mogelijk gitaren verkopen om het budget op te vijzelen.
Hoeveel zou ik kunnen vragen voor de volgende gitaren?
Schecter Damien-7
B.C. Rich N.J. Serrie Warlock 7-snaar
Yamaha RGX 420S-D6
B.C. Rich N.J. Serrie Warlock 5-snaar (bas)
Inderdaad gave gitaar, speelt wel lekker, alleen moeten er inderdaad andere elementen in...quote:Op donderdag 26 april 2012 19:56 schreef genakt het volgende:
[..]
Die Schecter Damien-7 die je hebt is gaaf !jammer van de elementen
[ afbeelding ]
?![]()
Ga over 3 weken op vakantiequote:Op donderdag 26 april 2012 20:08 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Inderdaad gave gitaar, speelt wel lekker, alleen moeten er inderdaad andere elementen in...
Zouden wat mij betreft ook dikkere snaren op mogen dan er nu op liggen, maarre: kopen?
Ik weet het niet...quote:Op donderdag 26 april 2012 20:14 schreef genakt het volgende:
[..]
Ga over 3 weken op vakantieals ik terug ben zou ik er max 300 voor geven. Denk wel dat je hem voor 350/400 kwijt ken ?
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:14 schreef Olav8m7 het volgende:
Uhh vraagje: kan er een muziekwinkel aan het lijstje bovenin het topic worden toegevoegd?
Maar of iemand überhaupt de OP leest is wat anders natuurlijkquote:
zo heel af en toe om op zoek te gaan naar snaren...quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar of iemand überhaupt de OP leest is wat anders natuurlijk
Bax-shop.nl heb ik laatst een nieuwe oefenversterker besteld. Erg tevreden over de webwinkel, eenvoudig te bestellen en het werd netjes de volgende dag afgeleverd.quote:
Is goed man!quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:00 schreef CoiLive het volgende:
Het is zover. De Ibanez mag weer verder
[TK] Ibanez RGA42 Zwart
(dean... ik heb je foto's gejat)
Ik vind je geen grap hoor. Nou, misschien wel. Of toch maar niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Iedereen noemt mij een grap/vind mij een grap/denkt dat ik een grap ben.
Van wat zelfspot ben ik niet vies, vandaar.
Ulx....quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik vind je geen grap hoor. Nou, misschien wel. Of toch maar niet.
We zouden moeten gaan voetballen. Die voorzetjes van jou kop ik wel in.quote:
Die wil ik wel gaan spelen. Een vriend van me heb ik verslaafd gemaakt aan Maximum the Hormone.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Kan iemand Maximum the Hormone - Rockin' Agrimotion spelen?Het is J-rock.
Lijkt me tof!Wel flink oefenen eerst.![]()
Bosbeetle op goal die zegt dat hij ze wel tegen houdt, maar dan toch door laat gaan....quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
We zouden moeten gaan voetballen. Die voorzetjes van jou kop ik wel in.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:28 schreef guitarist het volgende:
[..]
Bosbeetle op goal die zegt dat hij ze wel tegen houdt, maar dan toch door laat gaan....
Eerste set 21:15.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:22 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond op de radio!
www.radiomiddelse.nl stream die shit!
heb die zaak daar echt nog nooit gezienquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:36 schreef Aresdreams het volgende:
[ afbeelding ]
Gebroederlijk samen in het winkelpand waar ze beide vandaan komen
Dus, het grote Ares verkoopt wat topic:
[TK] 1 x Gitaar en 1 x Bas
Genakt: ik houd die schecter voor je achter, totdat je na je vakantie misschien iets meer er over weet.
En als we het toch over winkels toevoegen hebben:
Let's Play: http://letsplaymusiccenter.nl/
stefanhaan: 't is daar naar mijn mening een stuk gezelliger en leuker om iets te kopen dan bij de feedback, oke, ze hebben minder, maar gun 't ze gewoon meer. 200 meter verder dan feedback zitten ze (tussen de 2 spoorwegovergangen in).
Ja, volgens mij hebben ze daar een ibanez 7-snaar op het moment, en natuurlijk de MC-7 gitaren hebben ze daarquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
heb die zaak daar echt nog nooit gezien![]()
Zal wel eens een keer langsgaan. Hebben ze daar 7 snarige liggen?
tof, keer ens wat voor de gein daar gaan spelen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hebben ze daar een ibanez 7-snaar op het moment, en natuurlijk de MC-7 gitaren hebben ze daar
Ben er de afgelopen 2 dagen echt uren geweestquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tof, keer ens wat voor de gein daar gaan spelen.
Moeten we je nu zielig vinden, of juistquote:Op zaterdag 28 april 2012 02:28 schreef Braddie het volgende:
Vanavond tijdens Sweet Home Chicago moeten bassen, laatste keer dat ik een bas aanraakte is serieus ergens in december geweest, dus dat was heel erg zweten, en inkomen...
Volgende week moet ik zingen (Vertigo van U2), dat word wat.
Je hoort toch al dat het een ubersimpel nummer is? Is nou niet een Stream of Consciousness ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:28 schreef Godshand het volgende:
Godver, heb ik The One I Love van R.E.M uitgezocht, kom ik erachter dat het een über simpel nummer is!
Ok, maar DT met REM vergelijken is zoiets als een Mini met een Ferrari vergelijkenquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:08 schreef starla het volgende:
[..]
Je hoort toch al dat het een ubersimpel nummer is? Is nou niet een Stream of Consciousness ofzo.
Auto's vergelijken is prima, net zoals bandsquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:49 schreef Godshand het volgende:
Ok, maar DT met REM vergelijken is zoiets als een Mini met een Ferrari vergelijken
Waarom doe jij altijd dingen die je niet kunt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:28 schreef Braddie het volgende:
Vanavond tijdens Sweet Home Chicago moeten bassen, laatste keer dat ik een bas aanraakte is serieus ergens in december geweest, dus dat was heel erg zweten, en inkomen...
1, 2, 3, 14!quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:28 schreef Braddie het volgende:
Die bas werd mij in m`n handen gedrukt zo van "Ja, je kan gitaar spelen, dus bassen kan je ook"quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom doe jij altijd dingen die je niet kunt?
Maar waarom zeg je dan niet gewoon "Nee"? Zo moeilijk is dat niet...quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die bas werd mij in m`n handen gedrukt zo van "Ja, je kan gitaar spelen, dus bassen kan je ook"
MAar als je al 6 maanden of zo geen bas hebt aangeraakt, nja.. tijdens de 2e helft van het nummer kwam ik er wel enigzins weer in, maar meh.
Waarom vind ik dat heel moeilijk om te geloven?quote:Zingen kan ik opzich wel, volgens veel mensen.. maar ik kies te moeilijke nummers uit.
Uhhhhm, het lijkt me dat je de tabs moet kennen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die bas werd mij in m`n handen gedrukt zo van "Ja, je kan gitaar spelen, dus bassen kan je ook"
MAar als je al 6 maanden of zo geen bas hebt aangeraakt, nja.. tijdens de 2e helft van het nummer kwam ik er wel enigzins weer in, maar meh.
Zingen kan ik opzich wel, volgens veel mensen.. maar ik kies te moeilijke nummers uit.
Tuurlijk niet, gewoon opeenvolgende noten spelen. Waar de stipjes op je fretboard bij staanquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhhhhm, het lijkt me dat je de tabs moet kennen?
Braddienotesquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, gewoon opeenvolgende noten spelen. Waar de stipjes op je fretboard bij staan
Of Bach op een melodica.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:35 schreef stefanhaan het volgende:
Een eckte hipster gaat gewoon Lamb of God op een banjo coveren.
Altijd die japanners weer héquote:
Mag ik dan appelsap?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:40 schreef stefanhaan het volgende:
Ik vind dat we met het gitaristen topic een keer met banjo's en ukelele's moeten gaan zitten jammen. Met wat bier derbij. Dit zou een epische track opleveren.
Vers geperste appelsap nog wel.quote:
Quote voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:42 schreef stefanhaan het volgende:
elektrische gitaren zijn nergens voor nodig.
Friggin' ranzig datquote:
Je mist het gedeelte over akoestischequote:
Ukuleles zijn kutquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:40 schreef stefanhaan het volgende:
Ik vind dat we met het gitaristen topic een keer met banjo's en ukelele's moeten gaan zitten jammen. Met wat bier derbij. Dit zou een epische track opleveren.
Kom haten dan, jij mag dan wel trommelen op zo'n klein ding.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ukuleles zijn kut [ afbeelding ]
Maar banjo is uiteraard wel erg metal.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ukuleles zijn kut [ afbeelding ]
Baas wel.quote:
Trommelen is wel coolquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kom haten dan, jij mag dan wel trommelen op zo'n klein ding.
Geven we je ook wel zo'n bierpet, trommelen en pilzen tegelijk.quote:
Ja, trommelen.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:36 schreef Aresdreams het volgende:
[ afbeelding ]
Gebroederlijk samen in het winkelpand waar ze beide vandaan komen
Dus, het grote Ares verkoopt wat topic:
Genakt: ik houd die schecter voor je achter, totdat je na je vakantie misschien iets meer er over weet.
En als we het toch over winkels toevoegen hebben:
Let's Play: http://letsplaymusiccenter.nl/
stefanhaan: 't is daar naar mijn mening een stuk gezelliger en leuker om iets te kopen dan bij de feedback, oke, ze hebben minder, maar gun 't ze gewoon meer. 200 meter verder dan feedback zitten ze (tussen de 2 spoorwegovergangen in).
ik heb geen stipjes meer op me fretboard staan, maar een hele tekening, hoe doe ik dit nu?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, gewoon opeenvolgende noten spelen. Waar de stipjes op je fretboard bij staan
Op gevoel wat van boven naar beneden op en neer gaan en af en toe van snaar wisselen of er eentje overslaan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik heb geen stipjes meer op me fretboard staan, maar een hele tekening, hoe doe ik dit nu?
Ooit eens gehad... midden tijdens de set ff het toilet opzoekenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Op gevoel wat van boven naar beneden op en neer gaan en af en toe van snaar wisselen of er eentje overslaan.
Als je mis slaat maakt niet uit, gewoon kijken naar het publiek alsof je geconstipeerd bent. Zij zullen dit begrijpen,
Gewoon de roadie vragen om een sigaret, broek open en dan in een plantenbak ploempen. En uiteraard tijdens dit alles even een solo wingen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ooit eens gehad... midden tijdens de set ff het toilet opzoeken
was toch al een kut zaal, dus dat maakte verder ook niet uit...
Gewoon doen alsof je GG Allin bent en op het podium bouten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ooit eens gehad... midden tijdens de set ff het toilet opzoeken
was toch al een kut zaal, dus dat maakte verder ook niet uit...
Dat klinkt wel als een goed plan voor een actieve activiteit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
Boeeee, ik wil ook gitaar spelen en geen ckv verslag maken. Ik ga daar nu gewoon keihard aan werken zodat ik deze vakantie veel gitaar kan spelen
.
Yo roadie!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon de roadie vragen om een sigaret, broek open en dan in een plantenbak ploempen. En uiteraard tijdens dit alles even een solo wingen.
Ahoem ahoem ahoem.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een goed plan voor een actieve activiteit.
Ik zag wat je daar deed, bengel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yo roadie!
- Whut?
Wiggle wiggle wiggle! [ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Ahoem ahoem ahoem.
Kan je mijn huiswerk ook niet gewoon er nog even bij doen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
Boeeee, ik wil ook gitaar spelen en geen ckv verslag maken. Ik ga daar nu gewoon keihard aan werken zodat ik deze vakantie veel gitaar kan spelen
.
Zulks een jolijtquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zag wat je daar deed, bengel.
voor gitaarspelen maak je tijd.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Kan je mijn huiswerk ook niet gewoon er nog even bij doen?
Nee, want dan heeft mijn vooruitwerken geen zin gehadquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Kan je mijn huiswerk ook niet gewoon er nog even bij doen?
Het gaat ook niet alleen om gitaar te kunnen spelenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
voor gitaarspelen maak je tijd.
Ik heb toenstraks zo lang en hard in de warmte hier gitaar lopen spelen. Dat mijn haar nu in een kakker coupe is blijven zitten
ik voel je.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen om gitaar te kunnen spelen
scripten is gewoon niet leuk, linux leren is niet leuk, active directory leren is niet leuk, ict en recht is NOG minder leuk... ohja, ik moet nog iets met ITIL doen geloof ik, ook niet leuk...
Conclusie: de komende 10 weken gaan niet leuk zijn.
Volgens mij doet die alle roffels toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof Dean
Ik ben alleen nog niet echt overtuigd van de toegevoegde waarde van die 2e percussionist
Niks mis met onzinquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:15 schreef Cynic het volgende:
Komende tijd maar weer eens wat meer spelen en wat minder onzin doen. Jammer dat ik in dat laatste zo goed ben....
Jamaar nummers instuderen!quote:
Bijna 2 jaar, waarvan 2-3 maanden niet, en nu de laatste maand weer lekker intensief en dingen proberen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
Braddie hoe lang speel je al gitaar?
Ik vond het.ergens wel leuk om te doen hoor, bassen had ik al lang niet meer gedaan .quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dan niet gewoon "Nee"? Zo moeilijk is dat niet...
[..]
Waarom vind ik dat heel moeilijk om te geloven?
Ja, hij moet nog wat meer echte percussieshit doen, maar dat is lastig puzzelen allemaal.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Volgens mij doet die alle roffels toch?
Verder: beste baard!
Ben wel benieuwd naar fatsoenlijke audio hiervan, dit slaat behoorlijk dicht.
Dat zijn zeker geile gitaren!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:09 schreef CoiLive het volgende:
Ik vind die nieuwe Gibson Les Paul (2012) wel wat. Sexy sexy ding!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jamaar nummers instuderen!
Ik moet voor juni 10 countrynummers leren en we gaan in totaal maar 2 keer oefenen...
In juni, besloten feestje helaas (mijn tantes worden 50)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat impliceert een optreden waar wanneer hoelaat waarom van wie en hoe?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:49 schreef Aresdreams het volgende:
echt stil ja, zelfs na 2 dagen nog bij kunnen houden, lekker
minder lekker: mogelijk exit @ job
Ah alvast gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
In juni, besloten feestje helaas (mijn tantes worden 50)
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:49 schreef Aresdreams het volgende:
echt stil ja, zelfs na 2 dagen nog bij kunnen houden, lekker
minder lekker: mogelijk exit @ job
Maar minder geld om gear te kopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja dank jullie, ach ja, meer tijd voor gitaar en studie
quote:Technical rider 2011
(courtesy of Massimo/Zu)
SO TRUE
TECH RIDER 2011.
1) If the gig happens in winter, please DO NOT use any heating at the
club or in the sleeping place.
If its in the summer, do your best to warm it up as much as possible.
2) Beers should be kept warm and food should always be served cold.
3) Beers will be exclusively by Heineken.
4) We like to sleep next to big full ashtrays , each near a pillow, thanks.
5) Please DO NOT change sheets and blankets from the punk band before
in the dorm.
6) The db limit must be strictly below 90 db
7) Before and after the concert we would love to have a rock DJ
playing records exclusively by Rage Against The Machine. For the DJ, db
limits will not apply of course, he should be louder than the band.
8) We prefer NOT to have hotels, but if it must be, then at least no
single rooms please.
9) We prefer to sleep at student houses that will be throwing the aftershow party.
10) If there are other bands on the bill we‘d like to choose a young
caucasian guitarist reader of The wire with hundreds of pedal effects
in loop.
11) Please try to be grumpy, do not smile at the band or try to start
any conversation with us.
12) The dressing room should be covered with band stickers and cock
drawings. Everyone is allowed in the dressing room. Expecially drunks.
No-privacy-policy. No keys please.
13) We only eat Kebab.
14) Opening bands MUST always use our drums and amps.
15) The mic on the bassdrum must be a Shure 57 or an equivalent.
16) The mixing desk and all music gear has to be by Behringer
17) If it’s possible we really appreciate a strong flanger effect on
the FOH master .
18) If we ask for backline, the drums must be all wobbly and shaky
and have very used skins.
19) If we ask for backline, the bass amp must have at least one
broken speaker , should overheat as soon as possible, and be a combo.
20) The monitor guy should be grumpy, he must hate us and our music
and look very bored during our set and NEVER look at us.
21) We like to have only full-on strobe lighting and a fog machine, both
running all the time.
22) The sleeping place should be at maximum distance from the venue,
preferably in another city.
23) After load-in, we should be unable park in front of the
venue, parking should be at least 5 km away.
24) We should always be announced as "free-jazz" so that attractive
girls are kept away from the gig.
25) We prefer NOT to be paid after a concert and welcome comments such as "Monday is always a bad night for shows" OR "There was another (better) gig in (a bigger, better venue) in town tonight" OR "Sorry, the show wasn't really advertised".....
26) Where possible we prefer it if venue staff instruct us on how and where to set up our equipment. We also respect the NO LEFT HANDED DRUMMER venue policy when applicable. (We all know repatching the stagebox is a drag).
27) Vegetarians in the band need only be fed bread and/or cheese for sustenance.
28) All monitors MUST be linked ensuring the drummer gets the same mix as the singers/ horn players/ bassist.
29) If you are unable to take a percentage of our merch sales we would prefer to set our stand up somewhere outside the main hall, optimising the chance of having items stolen.
30) When arriving outside the venue at the alotted time after a 14 hour drive we'd appreciate it if the venue was CLOSED as we enjoy wandering the bleak industrial outskirts of towns and cities worldwide.
Het houdt niet over inderdaad...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Werkloosheid is echt belachelijk.. ik ken zoveel mensen die best willen werken maar niet aan het werk kunnen...tijd voor een nieuwe punk beweging! Ik wou dat ik een ambacht kon dan kon ik een underground ambachtelijke bakkerij beginnen ofzo
Ik denk dat ik zelfs nog de verkeerde gist zou gebruiken...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:27 schreef brother52 het volgende:
Zo moeilijk is het niet om een brood te bakken.
Als je het maar met liefde doet. Net als de mensen bij Bolletjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs nog de verkeerde gist zou gebruiken...
Koste alleen een hoop, dan toch maar wat nieren ofzo verkopen op de zwarte marktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:17 schreef brother52 het volgende:
Damn. Balen Ares.
[..]
Maar minder geld om gear te kopen.
Ik zie net je nieuwe plank.
Mooi ding![]()
Hoeveel denk je er te kunnen verkopen dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 06:40 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Koste alleen een hoop, dan toch maar wat nieren ofzo verkopen op de zwarte markt
quote:
Als je het goed aanpakt, moet je een redelijke handel op kunnen zetten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoeveel denk je er te kunnen verkopen dan?
Om iets op te nemen hoop ikquote:
Hoeveel nieren heb jij danquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je het goed aanpakt, moet je een redelijke handel op kunnen zetten.
In China schijnt het ook erg goed te lopen.
Zie jij ergens staat dat het om eigen nieren gaat?quote:
Tof!quote:
Bij de muppets vroegen ze om het standaard rich&famous contractquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:38 schreef Ulx het volgende:
Zo, eerste rifje/riedeltje (Driver 8 van R.E.M.) lukt nu aardig. Yaaaaay.
Nu nog een platencontract regelen en wereldster worden. In de tussentijd blijf ik gewoon oefenen.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:41 schreef Svyatagor het volgende:
Overweeg om EMG-T's in mijn Telecaster te zettenVloeken in de vintage kerk natuurlijk, maar het lijkt me heerlijk, noiseless en dik scheuren
Hoop ik ookquote:
Ah, precies als ik dus, op dat "en nu de laatste maand weer lekker intersief en dingen proberen" na.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bijna 2 jaar, waarvan 2-3 maanden niet, en nu de laatste maand weer lekker intensief en dingen proberen.
Haha, als je er maar lol in hebt, toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, precies als ik dus, op dat "en nu de laatste maand weer lekker intersief en dingen proberen" na.
Lol is overrated, gewoon heel serieus er een hekel aan hebben....quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, als je er maar lol in hebt, toch?
Precies. Elke keer is het weer een gevecht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Lol is overrated, gewoon heel serieus er een hekel aan hebben....
maximaal 2, maar dat is er eigenlijk 1 teveelquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoeveel denk je er te kunnen verkopen dan?
Zo had ik er nog niet eens tegenaan gekekenquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zie jij ergens staat dat het om eigen nieren gaat?
Wat gebruik je nu als pre-amp dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:15 schreef GuitarJJ het volgende:
Iemand met een Vox VT100 hier?
Zo ja, op welke standen is het wattage te zetten? Het lijkt me namelijk wel een leuk ding voor erbij. Mijn Peavey 50/50 klinkt net wat te hard in de slaapkamer!
[TK] 1 x Gitaar en 1 x Basquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:28 schreef Metalfreak het volgende:
Even beetje spammen:
[TK] Marshall Valvestate 10, 10 Watt gitaarversterker
+
[TK] Boss ME-8 Multi-effect voor gitaar
Iemand nog een beginnerssetje nodig?
(prijs is onderhandelbaar)
Dan zou je inderdaad wel een mooi setje bij elkaar hebben om mee te beginnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Kan die Yamaha misschien dan mooi bij?
Voorversterker: Mesa Boogie Studio Preampquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat gebruik je nu als pre-amp dan?
Als je vind dat een 50/50 te hard gaat, kun je een mesa 20/20 proberen.
Maar ook dat is veel te hard voor je slaapkamer. Je kunt veel beter een powersoak tussen je poweramp en je cab gooien.
En wie weet kun je op deze manier contacten opdoen die later weer deuren kunnen openen voor FCHA...quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:45 schreef The_Dean het volgende:
Ja, is er een mogelijkheid om gewoon geld en ervaring op te doen bij die coverband en daarna weer lekker volgas met FCHA?
Nee, als ik voor een band ga ik er compleet voor. Dus niet op zo'n manier.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:45 schreef The_Dean het volgende:
Ja, is er een mogelijkheid om gewoon geld en ervaring op te doen bij die coverband en daarna weer lekker volgas met FCHA?
Nouja het gevoel wat ik nu heb komt meer van de combinatie:quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:43 schreef m0ridin het volgende:
Lastige keuze...
Kiezen tussen de leukere optredens met een band die wat meer gevestigd is en de band die zijn eigen ding doet.
Maar die coverband zal dus ook niet groeien en daarbij krijg je dan misschien ook het gevoel wat je nu een beetje bij FCHA hebt... Daarnaast, met afstuderen en verloop is het ook maar de vraag hoe dat verder gaat lopen.
Aan de andere kant, dit dus een jaar of anderhalf aangaan en op die manier ervaring opdoen met die optredens is ook een mooie mogelijkheid. Zolang het muziek is die je leuk vindt en de mensen van de band inderdaad ook tof zijn.
Hoe staan je vrienden (van FCHA) hier tegenover?
Dat is in mijn ogen vergeleken met mij nog redelijk gericht naar 1 stijl. Mijn muzieksmaak ligt echt onmogelijk uiteen in vrijwel alle muziekstijlenquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:25 schreef The_Dean het volgende:
Goed bezig
Ik wil ook wel een band [erbij] die er wel gezamenlijk vol voor wil gaan, maar zit ook met dilemma's.
Ten eerste vind ik teveel stijlen leuk, en daarnaast moet je weer bandleden zoeken in die stijl en op mijn niveau...
Punkrock is gaaf, maar ook hardcore. Of van die echte lompe metal. Zelfs stoner is wel cool. Of thrash.
Komt me zeer bekend voor. Ik modder ook al aan met 'eigen' bandjes sinds ik 15 ben ofzo, het is lastig om het puur en alleen op basis van artistieke bevrediging vol te houden (voor mij dan). Muziek is inderdaad ook plezier maken met je vrienden en veel optreden. Voor je ervaring is het ook helemaal niet verkeerd om een keer in een goed geoliede, veel spelende en professionele band te spelen. Met de coverbands waarin ik heb gespeeld hadden we ook altijd veel meer succesquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee even een dilemma.
De band waarin ik nu speel vind ik tof qua mensen en qua muziek, maar optreden met eigen werk bands is toch gewoon lastig en je blijft veel aan kut bandwedstrijdjes vast zitten. Nu ben ik gevraagd om in een goedlopende studenten coverband te gaan spelen en twijfel ik wat ik moet doen.
Voor en nadelen:
Huidige band
-Eigen werk is tof
-Goeie groep vrienden
-Muzikaal gaat het okee (wat zwakkere drummer)
-Het staat een beetje stil, als in het kabbelt wat voor er zit niet veel progressie in
-Optreden is gewoon lastig dus je blijft veel bij bandwedstrijdjes hangen
Coverband
-Instappen in een goedlopende band
-Veel goed betaalde optredens
-Ook een toffe groep gasten
-Eigen oefenruimte met eigen backline en materiaal
-Veel/enthousiast publiek (studentenfeestjes)
-Qua muziek ook wat ik leuk vind, geen standaard coverband werk maar ook dance/rock combinaties
-Het blijven toch covers
Wat ik zelf belangrijk vind is toffe muziek maken met een toffe groep gasten en toffe optredens hebben.
Bij eigen werk gaat het fout met de optredens en bij de coverband zit het allemaal goed alleen is het muzikaal net weer wat minder uitdagend omdat je aan bestaande nummers vast blijft zitten.
Ik vergeet vast nog een hoop dingen maar het blijft een kut dilemma.
gewoon bandleden uit heel nederland.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:25 schreef The_Dean het volgende:
Goed bezig
Ik wil ook wel een band [erbij] die er wel gezamenlijk vol voor wil gaan, maar zit ook met dilemma's.
Ten eerste vind ik teveel stijlen leuk, en daarnaast moet je weer bandleden zoeken in die stijl en op mijn niveau...
Punkrock is gaaf, maar ook hardcore. Of van die echte lompe metal. Zelfs stoner is wel cool. Of thrash.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:59 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan krijg je gewoon goed (1500,- per optreden) betaald en dan huur je lekker een bus enz en hoef je je nergens zorgen over te maken.
Dan moet je goed genoeg zijn om dat te kunnen vragen en genoeg lef hebben om het te durven vragen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:15 schreef Zorro het volgende:
[..]1500 per optreden? Hoe moet dat?
Ik heb 2 coverbands, 1 ACDC en 1 classic rock.
We vinden het al luxe als we 50 Euro pp overhouden aan een optreden
Niks aan toe te voegen eigenlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:28 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Komt me zeer bekend voor. Ik modder ook al aan met 'eigen' bandjes sinds ik 15 ben ofzo, het is lastig om het puur en alleen op basis van artistieke bevrediging vol te houden (voor mij dan). Muziek is inderdaad ook plezier maken met je vrienden en veel optreden. Voor je ervaring is het ook helemaal niet verkeerd om een keer in een goed geoliede, veel spelende en professionele band te spelen. Met de coverbands waarin ik heb gespeeld hadden we ook altijd veel meer succesMaar ja, dat is wel te verklaren.
Doorslaggevend zou voor mij de muziek zijn. Als ik elke Relight My Fire en I'm so excited zou moeten stampen, no thanks. Maar als ze coole dingen en een vette show maken: gewoon doen! Voor je 'eigen werk' zou je misschien een klein (thuis)projectje kunnen opzetten ofzo, want van zelf liedjes schrijven leer je natuurlijk ook echt veel.
Daar gaan dan natuurlijk ook nog wel kosten af. Maar het is vooral dat ze een heel avondvullend programma aanbieden, ze hebben een eigen DJ. Dus eerste een set van een uur, in de pauze lekker een DJ, dan weer een set van een uur, en dan de rest van de avond DJ. Ze zijn dus ook met licht en geluid in feite beschikbaar om in 1 klap een hele avond te regelen en vullen, daar betalen mensen weer voor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:15 schreef Zorro het volgende:
[..]1500 per optreden? Hoe moet dat?
Ik heb 2 coverbands, 1 ACDC en 1 classic rock.
We vinden het al luxe als we 50 Euro pp overhouden aan een optreden
Heb hem geprobeerd inderdaad best rot riffiequote:Op woensdag 2 mei 2012 19:13 schreef Cynic het volgende:
Hm, net maar weer eens begonnen met metronoom-oefeningen. Gisteren voor het eerst dat At The Gates nummer met de opname meegespeeld en er is 1 riff die me niet op snelheid lukt...
Dat galopje tussendoor breekt me vreselijk op! Ik zit inmiddels op 130 dat het nog aardig lukt, maar ik geloof dat het orgineel een behoorlijk stuk vlotter gaat.
Wellicht leuk voor mensen met een 7-snaar of gitaar in B gestemd:
http://tabs.ultimate-guit(...)_of_the_soul_tab.htm
Riff B gaat het om.
Begint bij 22 seconden.
Je komt er waarschijnlijk wel mee weg als je ze niet speelt, maar dat is natuurlijk nu net het leukste.
Pff dat je wilt optreden met die blaaskaakquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja het is echt een lastige keuze, ik vind FCHA ook zeker vet, al loopt het niet altijd even soepeltjes als dat we zouden willen. Maar ik wil gewoon goed bezig zijn en lekker optreden, dat aanmodderen ben ik na jaren in bandjes spelen wel een beetje zat
En even spam gelijk maar
[ afbeelding ]
Ik heb me er maar niet aan gewaagd. Gaat me toch niet lukken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:43 schreef genakt het volgende:
[..]
Heb hem geprobeerd inderdaad best rot riffie
Aw ik speel heel veel van dat soort muziekquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb me er maar niet aan gewaagd. Gaat me toch niet lukken.
Heb ook geen gitaar die ik naar B kan stemmen.
Nou ja, omlaag stemmen gaat nog wel maar echt bespeelbaar is het dan niet meer...
Ik heb alleen maar .010 setjes thuis liggen. Net weer een doosje vol gehaald.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:50 schreef genakt het volgende:
[..]
Aw ik speel heel veel van dat soort muzieken me gitaar stond toevallig in B dus. Gewoon dikkere snaren !
Volgens mij heb je je keuze allang gemaaktquote:
Heb net setjes 0.12 gekochtquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar .010 setjes thuis liggen. Net weer een doosje vol gehaald.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, als je er maar lol in hebt, toch?
Waar jij de meeste lol uit haalt. Als met eigen werk optreden regelen en alles er omheen de lol er van af is lijkt me de keuze makkelijk toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee even een dilemma.
De band waarin ik nu speel vind ik tof qua mensen en qua muziek, maar optreden met eigen werk bands is toch gewoon lastig en je blijft veel aan kut bandwedstrijdjes vast zitten. Nu ben ik gevraagd om in een goedlopende studenten coverband te gaan spelen en twijfel ik wat ik moet doen.
Voor en nadelen:
Huidige band
-Eigen werk is tof
-Goeie groep vrienden
-Muzikaal gaat het okee (wat zwakkere drummer)
-Het staat een beetje stil, als in het kabbelt wat voor er zit niet veel progressie in
-Optreden is gewoon lastig dus je blijft veel bij bandwedstrijdjes hangen
Coverband
-Instappen in een goedlopende band
-Veel goed betaalde optredens
-Ook een toffe groep gasten
-Eigen oefenruimte met eigen backline en materiaal
-Veel/enthousiast publiek (studentenfeestjes)
-Qua muziek ook wat ik leuk vind, geen standaard coverband werk maar ook dance/rock combinaties
-Het blijven toch covers
Wat ik zelf belangrijk vind is toffe muziek maken met een toffe groep gasten en toffe optredens hebben.
Bij eigen werk gaat het fout met de optredens en bij de coverband zit het allemaal goed alleen is het muzikaal net weer wat minder uitdagend omdat je aan bestaande nummers vast blijft zitten.
Ik vergeet vast nog een hoop dingen maar het blijft een kut dilemma.
Ik moest het doen van m`n werk, dus ik begon met wat tegenzin, kon voor weinig een gitaartje overkopen, en na 2-3 maanden vond ik het tòch wel leuk, en ook hier zonder lesquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..], daarom ben ik er toendertijd ook mee begonnen en heb ik geen les
.
Haha, zo begon mijn ma tegen mij toen ik net 2 maanden speelde "Ja, ik wil wedden dat jij Samba Pa Ti sneller kan spelen dan frank"quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:13 schreef genakt het volgende:
Ben begonnen uit een weddeschapDat ik nothing else matters binnen een maand kon spelen. Vies verloren maar wel doorgegaan
Fixedquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef The_Dean het volgende:
Weddenschappen voor minder dan een krat bierdoosje wijn tellen niet.
Ik dronk toen nog geen bierquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef The_Dean het volgende:
Weddenschappen voor minder dan een krat bier tellen niet.
Die weddenschap ga ik graag aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik durf te wedden voor een krat bier/doos wijn dat ik als laatste van iedereen hier Samba Pa Ti kan spelen!
Met alleen powerchords?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:25 schreef The_Dean het volgende:
Vast
Anders moet Braddie hem even tabben, hij kan hem al!
Hoezo ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik durf te wedden voor een krat bier/doos wijn dat ik als laatste van iedereen hier Samba Pa Ti kan spelen!
Lijkt wel die pleuris herrie van Bosbeetlequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:40 schreef Trollscience het volgende:
wow ik heb egt die prefecte toon gevonden voor stairway to heaven!!!
misg net een beetje teveel distrotion maar kan er mee door vindt ik!!
ok ik heb wel de crappy icrofon van mij laptop gebruikt en mijn plectrum heeft kuren en mijn versterker doet vreemd en ik ben toe aan nieuwe snaren
dus excuses voor evt. foutewn ok?
oh en ik heb iets aan miijn vingers waardoor ik niet zo goed kan fretten dus let daarv ook op aub
ok hier is ie
"Stairway to Heaven"
Dan heb je er nog een paar gemist.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik stopte bij 'egt'
oh nee wacht ik zag ook 'icrofoon' en 'foutewn'
nee hoor daar zit niet zoveel structuur inquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:53 schreef genakt het volgende:
[..]
Lijkt wel die pleuris herrie van Bosbeetle
Dacht ik ook wel ja, dat trollen was in het begin nog wel leuk, maar nu is het vervelend':') Just sayin`quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef The_Dean het volgende:
Dacht dat we die kleuterschool grappen inmiddels voorbij waren.
Welke pleurisherrie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee hoor daar zit niet zoveel structuur in
Daar is beter naar te luisteren. Dat zet ik niet na 1 seconde uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het grote Bosbeetle maakt teringherrie topic
Bijgedragen aan je topique.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
quote:
Heb ik ook nog bijdrage aan geleverd in ver verleden zie ik netquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom zo duur?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:28 schreef The_Dean het volgende:
Opruiming! Twee stuks 4x12 cabinet van London City, 250 euro. Voor drie tientjes extra breng ik ze tot in zuid Limburg.
Geen plek, anders was het best interessant geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Dat is per twee. Weet niet waar jij doorgaans je cabs koopt, maar 125 euro per stuk lijkt mij een koopje.
[TK] London City 4x12 cabs
Dat is op zich best wel interessant.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:55 schreef The_Dean het volgende:
Dat kan. Zelfs de Valveking, maar dan moet er wat meer bij, dan kom je op 550 totaal
Hangt af van wat het is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef KaMo het volgende:
Heb hem even gebeld, hij heeft wel interesse maar het geld op het moment niet. Of heb je interesse in een line6 als inruil?
Is een Spider, maar geen idee welk type/uitvoering
merk, soortquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:46 schreef brother52 het volgende:
Ik heb bij voorkeur eentje met zo'n gat in het midden.
Ik heb nog niet zo heel veel verschillende getest maar een Dean Performer speelt best wel goed, Tanglewood en Lag maken ook erg leuke en betaalbare akoestische gitaren.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef brother52 het volgende:
R.I.P.![]()
Beastie Boy Adam Yauch (47) overleden
Dat ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef brother52 het volgende:
R.I.P.![]()
Beastie Boy Adam Yauch (47) overleden
Godverdomme Trollscience wat is deze.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:40 schreef Trollscience het volgende:
wow ik heb egt die prefecte toon gevonden voor stairway to heaven!!!
misg net een beetje teveel distrotion maar kan er mee door vindt ik!!
ok ik heb wel de crappy icrofon van mij laptop gebruikt en mijn plectrum heeft kuren en mijn versterker doet vreemd en ik ben toe aan nieuwe snaren
dus excuses voor evt. foutewn ok?
oh en ik heb iets aan miijn vingers waardoor ik niet zo goed kan fretten dus let daarv ook op aub
ok hier is ie
"Stairway to Heaven"
Dat snapte je toch al bij de eerste (twee) zin(nen) hoop ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Godverdomme Trollscience wat is deze.
Oh, er staat een linkje onder, je trollt, ok ok.
Ik hoef mijn eigen usernaam niet in een TT te gooien om naar complimenten te vissen omdat ik een grap ben.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:28 schreef The_Dean het volgende:
Nee, komt door jouw kleuterschool niveau.
Nee, iedereen hier denkt dat ik een grap ben, en ik heb toevallig wat zelfspot.quote:
Nee dat ishet niet, je bent aan het smeken om mensen die zeggen "koetsjie koetsjie braddie je bent helemaal geen grap!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, iedereen hier denkt dat ik een grap ben, en ik heb toevallig wat zelfspot.
Dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:44 schreef Braddie het volgende:
Ben het met Dean eens, je bent een kleuter man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |