Hoop ik ookquote:
Ah, precies als ik dus, op dat "en nu de laatste maand weer lekker intersief en dingen proberen" na.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bijna 2 jaar, waarvan 2-3 maanden niet, en nu de laatste maand weer lekker intensief en dingen proberen.
Haha, als je er maar lol in hebt, toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, precies als ik dus, op dat "en nu de laatste maand weer lekker intersief en dingen proberen" na.
Lol is overrated, gewoon heel serieus er een hekel aan hebben....quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, als je er maar lol in hebt, toch?
Precies. Elke keer is het weer een gevecht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Lol is overrated, gewoon heel serieus er een hekel aan hebben....
maximaal 2, maar dat is er eigenlijk 1 teveelquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoeveel denk je er te kunnen verkopen dan?
Zo had ik er nog niet eens tegenaan gekekenquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zie jij ergens staat dat het om eigen nieren gaat?
Wat gebruik je nu als pre-amp dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:15 schreef GuitarJJ het volgende:
Iemand met een Vox VT100 hier?
Zo ja, op welke standen is het wattage te zetten? Het lijkt me namelijk wel een leuk ding voor erbij. Mijn Peavey 50/50 klinkt net wat te hard in de slaapkamer!
[TK] 1 x Gitaar en 1 x Basquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:28 schreef Metalfreak het volgende:
Even beetje spammen:
[TK] Marshall Valvestate 10, 10 Watt gitaarversterker
+
[TK] Boss ME-8 Multi-effect voor gitaar
Iemand nog een beginnerssetje nodig?
(prijs is onderhandelbaar)
Dan zou je inderdaad wel een mooi setje bij elkaar hebben om mee te beginnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
[TK] 1 x Gitaar en 1 x Bas
Kan die Yamaha misschien dan mooi bij?
Voorversterker: Mesa Boogie Studio Preampquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat gebruik je nu als pre-amp dan?
Als je vind dat een 50/50 te hard gaat, kun je een mesa 20/20 proberen.
Maar ook dat is veel te hard voor je slaapkamer. Je kunt veel beter een powersoak tussen je poweramp en je cab gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |