Jajajaja, asapquote:Op woensdag 25 april 2012 15:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey dean krijg ik dat cdtje nog van je
Een richtspot kan ik op zijn tijd ook wel waarderen.quote:
Dan maken ze grappen over de hut die je net gebouwd hebt?quote:
En dan noemen we ons The Stetsonsquote:Op woensdag 25 april 2012 19:38 schreef brother52 het volgende:
Metalcountry? Ik zie een gat in de markt.
Ik mag toch hopen dat je niet dezen bedoelt.quote:
He verdikkie, alle goede namen zijn al bezet.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet dezen bedoelt.
Iedereen noemt mij een grap/vind mij een grap/denkt dat ik een grap ben.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef Svyatagor het volgende:
Altijd al geweten dat die hele Braddie een grap was. En iedereen tuinde erin.
Ik ben ook absoluut geen grap, maar soms heb ik dingen inderdaad niet lekker door...quote:Op woensdag 25 april 2012 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk niet dat je een grap bent ik denk dat je het zelf soms gewoon echt niet door hebt.gelukkig zijn er anderen in de reeks die je vaak genoeg dingen uitleggen.
En er is inderdaad niets mis met zelfspot
Kun je even een heel erg positieve review schrijven? Dan heb ik voor mezelf een excuus om eentje te kopenquote:Op donderdag 26 april 2012 01:04 schreef m0ridin het volgende:
Damn, maandag een bestelling geplaatst bij dv247.com (engelse site) en vandaag werd hij bezorgd. Dat is snel! Heb de Vintage V6 icon gekocht (en een standaard voor een paar gitaren),had al een vintage v100 en die beviel prima, de prijs was daar goed en met verzendkosten onder de 20 euro ook prima te doen.
Eerste indruk, hij's niet zo heel mooiHeb de woodstock vintage white (ofzo) en het is nogal nep/plasticky look. Maar ok, de klank... NIet heel goed kunnen checken (het is nu 1u tenslotte en ben net thuis) maar eerste indruk is ok. Sustain prima, actie prima, geen uitstekende frets en geen (ernstige) fretbuzz, morgen of van het weekend maar eens echt mee kloten.
Qua winkelervaring is dv247.com dus iig een goeie....
Hij viel met head tegen muur aan. Heel klein beetje de verf alleen gelukkigquote:
Wat wil je kopen?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef Aresdreams het volgende:
Crap... kan iemand mij voor ¤1350 sponsoren, moet niet naar gitaar winkels gaan... GAS...
even goed nadenken, mogelijk gitaren verkopen om het budget op te vijzelen.
Hoeveel zou ik kunnen vragen voor de volgende gitaren?
Schecter Damien-7
B.C. Rich N.J. Serrie Warlock 7-snaar
Yamaha RGX 420S-D6
B.C. Rich N.J. Serrie Warlock 5-snaar (bas)
Die Schecter Damien-7 die je hebt is gaaf !quote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef Aresdreams het volgende:
Crap... kan iemand mij voor ¤1350 sponsoren, moet niet naar gitaar winkels gaan... GAS...
even goed nadenken, mogelijk gitaren verkopen om het budget op te vijzelen.
Hoeveel zou ik kunnen vragen voor de volgende gitaren?
Schecter Damien-7
B.C. Rich N.J. Serrie Warlock 7-snaar
Yamaha RGX 420S-D6
B.C. Rich N.J. Serrie Warlock 5-snaar (bas)
Inderdaad gave gitaar, speelt wel lekker, alleen moeten er inderdaad andere elementen in...quote:Op donderdag 26 april 2012 19:56 schreef genakt het volgende:
[..]
Die Schecter Damien-7 die je hebt is gaaf !jammer van de elementen
[ afbeelding ]
?![]()
Ga over 3 weken op vakantiequote:Op donderdag 26 april 2012 20:08 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Inderdaad gave gitaar, speelt wel lekker, alleen moeten er inderdaad andere elementen in...
Zouden wat mij betreft ook dikkere snaren op mogen dan er nu op liggen, maarre: kopen?
Ik weet het niet...quote:Op donderdag 26 april 2012 20:14 schreef genakt het volgende:
[..]
Ga over 3 weken op vakantieals ik terug ben zou ik er max 300 voor geven. Denk wel dat je hem voor 350/400 kwijt ken ?
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:14 schreef Olav8m7 het volgende:
Uhh vraagje: kan er een muziekwinkel aan het lijstje bovenin het topic worden toegevoegd?
Maar of iemand überhaupt de OP leest is wat anders natuurlijkquote:
zo heel af en toe om op zoek te gaan naar snaren...quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar of iemand überhaupt de OP leest is wat anders natuurlijk
Bax-shop.nl heb ik laatst een nieuwe oefenversterker besteld. Erg tevreden over de webwinkel, eenvoudig te bestellen en het werd netjes de volgende dag afgeleverd.quote:
Is goed man!quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:00 schreef CoiLive het volgende:
Het is zover. De Ibanez mag weer verder
[TK] Ibanez RGA42 Zwart
(dean... ik heb je foto's gejat)
Ik vind je geen grap hoor. Nou, misschien wel. Of toch maar niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Iedereen noemt mij een grap/vind mij een grap/denkt dat ik een grap ben.
Van wat zelfspot ben ik niet vies, vandaar.
Ulx....quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik vind je geen grap hoor. Nou, misschien wel. Of toch maar niet.
We zouden moeten gaan voetballen. Die voorzetjes van jou kop ik wel in.quote:
Die wil ik wel gaan spelen. Een vriend van me heb ik verslaafd gemaakt aan Maximum the Hormone.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Kan iemand Maximum the Hormone - Rockin' Agrimotion spelen?Het is J-rock.
Lijkt me tof!Wel flink oefenen eerst.![]()
Bosbeetle op goal die zegt dat hij ze wel tegen houdt, maar dan toch door laat gaan....quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
We zouden moeten gaan voetballen. Die voorzetjes van jou kop ik wel in.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:28 schreef guitarist het volgende:
[..]
Bosbeetle op goal die zegt dat hij ze wel tegen houdt, maar dan toch door laat gaan....
Eerste set 21:15.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:22 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond op de radio!
www.radiomiddelse.nl stream die shit!
heb die zaak daar echt nog nooit gezienquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:36 schreef Aresdreams het volgende:
[ afbeelding ]
Gebroederlijk samen in het winkelpand waar ze beide vandaan komen
Dus, het grote Ares verkoopt wat topic:
[TK] 1 x Gitaar en 1 x Bas
Genakt: ik houd die schecter voor je achter, totdat je na je vakantie misschien iets meer er over weet.
En als we het toch over winkels toevoegen hebben:
Let's Play: http://letsplaymusiccenter.nl/
stefanhaan: 't is daar naar mijn mening een stuk gezelliger en leuker om iets te kopen dan bij de feedback, oke, ze hebben minder, maar gun 't ze gewoon meer. 200 meter verder dan feedback zitten ze (tussen de 2 spoorwegovergangen in).
Ja, volgens mij hebben ze daar een ibanez 7-snaar op het moment, en natuurlijk de MC-7 gitaren hebben ze daarquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
heb die zaak daar echt nog nooit gezien![]()
Zal wel eens een keer langsgaan. Hebben ze daar 7 snarige liggen?
tof, keer ens wat voor de gein daar gaan spelen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hebben ze daar een ibanez 7-snaar op het moment, en natuurlijk de MC-7 gitaren hebben ze daar
Ben er de afgelopen 2 dagen echt uren geweestquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tof, keer ens wat voor de gein daar gaan spelen.
Moeten we je nu zielig vinden, of juistquote:Op zaterdag 28 april 2012 02:28 schreef Braddie het volgende:
Vanavond tijdens Sweet Home Chicago moeten bassen, laatste keer dat ik een bas aanraakte is serieus ergens in december geweest, dus dat was heel erg zweten, en inkomen...
Volgende week moet ik zingen (Vertigo van U2), dat word wat.
Je hoort toch al dat het een ubersimpel nummer is? Is nou niet een Stream of Consciousness ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:28 schreef Godshand het volgende:
Godver, heb ik The One I Love van R.E.M uitgezocht, kom ik erachter dat het een über simpel nummer is!
Ok, maar DT met REM vergelijken is zoiets als een Mini met een Ferrari vergelijkenquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:08 schreef starla het volgende:
[..]
Je hoort toch al dat het een ubersimpel nummer is? Is nou niet een Stream of Consciousness ofzo.
Auto's vergelijken is prima, net zoals bandsquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:49 schreef Godshand het volgende:
Ok, maar DT met REM vergelijken is zoiets als een Mini met een Ferrari vergelijken
Waarom doe jij altijd dingen die je niet kunt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:28 schreef Braddie het volgende:
Vanavond tijdens Sweet Home Chicago moeten bassen, laatste keer dat ik een bas aanraakte is serieus ergens in december geweest, dus dat was heel erg zweten, en inkomen...
1, 2, 3, 14!quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:28 schreef Braddie het volgende:
Die bas werd mij in m`n handen gedrukt zo van "Ja, je kan gitaar spelen, dus bassen kan je ook"quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom doe jij altijd dingen die je niet kunt?
Maar waarom zeg je dan niet gewoon "Nee"? Zo moeilijk is dat niet...quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die bas werd mij in m`n handen gedrukt zo van "Ja, je kan gitaar spelen, dus bassen kan je ook"
MAar als je al 6 maanden of zo geen bas hebt aangeraakt, nja.. tijdens de 2e helft van het nummer kwam ik er wel enigzins weer in, maar meh.
Waarom vind ik dat heel moeilijk om te geloven?quote:Zingen kan ik opzich wel, volgens veel mensen.. maar ik kies te moeilijke nummers uit.
Uhhhhm, het lijkt me dat je de tabs moet kennen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die bas werd mij in m`n handen gedrukt zo van "Ja, je kan gitaar spelen, dus bassen kan je ook"
MAar als je al 6 maanden of zo geen bas hebt aangeraakt, nja.. tijdens de 2e helft van het nummer kwam ik er wel enigzins weer in, maar meh.
Zingen kan ik opzich wel, volgens veel mensen.. maar ik kies te moeilijke nummers uit.
Tuurlijk niet, gewoon opeenvolgende noten spelen. Waar de stipjes op je fretboard bij staanquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhhhhm, het lijkt me dat je de tabs moet kennen?
Braddienotesquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, gewoon opeenvolgende noten spelen. Waar de stipjes op je fretboard bij staan
Of Bach op een melodica.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:35 schreef stefanhaan het volgende:
Een eckte hipster gaat gewoon Lamb of God op een banjo coveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |