Kun je even een heel erg positieve review schrijven? Dan heb ik voor mezelf een excuus om eentje te kopenquote:Op donderdag 26 april 2012 01:04 schreef m0ridin het volgende:
Damn, maandag een bestelling geplaatst bij dv247.com (engelse site) en vandaag werd hij bezorgd. Dat is snel! Heb de Vintage V6 icon gekocht (en een standaard voor een paar gitaren),had al een vintage v100 en die beviel prima, de prijs was daar goed en met verzendkosten onder de 20 euro ook prima te doen.
Eerste indruk, hij's niet zo heel mooiHeb de woodstock vintage white (ofzo) en het is nogal nep/plasticky look. Maar ok, de klank... NIet heel goed kunnen checken (het is nu 1u tenslotte en ben net thuis) maar eerste indruk is ok. Sustain prima, actie prima, geen uitstekende frets en geen (ernstige) fretbuzz, morgen of van het weekend maar eens echt mee kloten.
Qua winkelervaring is dv247.com dus iig een goeie....
Hij viel met head tegen muur aan. Heel klein beetje de verf alleen gelukkigquote:
Wat wil je kopen?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef Aresdreams het volgende:
Crap... kan iemand mij voor ¤1350 sponsoren, moet niet naar gitaar winkels gaan... GAS...
even goed nadenken, mogelijk gitaren verkopen om het budget op te vijzelen.
Hoeveel zou ik kunnen vragen voor de volgende gitaren?
Schecter Damien-7
B.C. Rich N.J. Serrie Warlock 7-snaar
Yamaha RGX 420S-D6
B.C. Rich N.J. Serrie Warlock 5-snaar (bas)
Die Schecter Damien-7 die je hebt is gaaf !quote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef Aresdreams het volgende:
Crap... kan iemand mij voor ¤1350 sponsoren, moet niet naar gitaar winkels gaan... GAS...
even goed nadenken, mogelijk gitaren verkopen om het budget op te vijzelen.
Hoeveel zou ik kunnen vragen voor de volgende gitaren?
Schecter Damien-7
B.C. Rich N.J. Serrie Warlock 7-snaar
Yamaha RGX 420S-D6
B.C. Rich N.J. Serrie Warlock 5-snaar (bas)
Inderdaad gave gitaar, speelt wel lekker, alleen moeten er inderdaad andere elementen in...quote:Op donderdag 26 april 2012 19:56 schreef genakt het volgende:
[..]
Die Schecter Damien-7 die je hebt is gaaf !jammer van de elementen
[ afbeelding ]
?![]()
Ga over 3 weken op vakantiequote:Op donderdag 26 april 2012 20:08 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Inderdaad gave gitaar, speelt wel lekker, alleen moeten er inderdaad andere elementen in...
Zouden wat mij betreft ook dikkere snaren op mogen dan er nu op liggen, maarre: kopen?
Ik weet het niet...quote:Op donderdag 26 april 2012 20:14 schreef genakt het volgende:
[..]
Ga over 3 weken op vakantieals ik terug ben zou ik er max 300 voor geven. Denk wel dat je hem voor 350/400 kwijt ken ?
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:14 schreef Olav8m7 het volgende:
Uhh vraagje: kan er een muziekwinkel aan het lijstje bovenin het topic worden toegevoegd?
Maar of iemand überhaupt de OP leest is wat anders natuurlijkquote:
zo heel af en toe om op zoek te gaan naar snaren...quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar of iemand überhaupt de OP leest is wat anders natuurlijk
Bax-shop.nl heb ik laatst een nieuwe oefenversterker besteld. Erg tevreden over de webwinkel, eenvoudig te bestellen en het werd netjes de volgende dag afgeleverd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |