Met alleen powerchords?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:25 schreef The_Dean het volgende:
Vast
Anders moet Braddie hem even tabben, hij kan hem al!
Hoezo ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik durf te wedden voor een krat bier/doos wijn dat ik als laatste van iedereen hier Samba Pa Ti kan spelen!
Lijkt wel die pleuris herrie van Bosbeetlequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:40 schreef Trollscience het volgende:
wow ik heb egt die prefecte toon gevonden voor stairway to heaven!!!
misg net een beetje teveel distrotion maar kan er mee door vindt ik!!
ok ik heb wel de crappy icrofon van mij laptop gebruikt en mijn plectrum heeft kuren en mijn versterker doet vreemd en ik ben toe aan nieuwe snaren
dus excuses voor evt. foutewn ok?
oh en ik heb iets aan miijn vingers waardoor ik niet zo goed kan fretten dus let daarv ook op aub
ok hier is ie
"Stairway to Heaven"
Dan heb je er nog een paar gemist.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik stopte bij 'egt'
oh nee wacht ik zag ook 'icrofoon' en 'foutewn'
nee hoor daar zit niet zoveel structuur inquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:53 schreef genakt het volgende:
[..]
Lijkt wel die pleuris herrie van Bosbeetle
Dacht ik ook wel ja, dat trollen was in het begin nog wel leuk, maar nu is het vervelend':') Just sayin`quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef The_Dean het volgende:
Dacht dat we die kleuterschool grappen inmiddels voorbij waren.
Welke pleurisherrie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee hoor daar zit niet zoveel structuur in
Daar is beter naar te luisteren. Dat zet ik niet na 1 seconde uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het grote Bosbeetle maakt teringherrie topic
Bijgedragen aan je topique.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
quote:
Heb ik ook nog bijdrage aan geleverd in ver verleden zie ik netquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom zo duur?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:28 schreef The_Dean het volgende:
Opruiming! Twee stuks 4x12 cabinet van London City, 250 euro. Voor drie tientjes extra breng ik ze tot in zuid Limburg.
Geen plek, anders was het best interessant geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Dat is per twee. Weet niet waar jij doorgaans je cabs koopt, maar 125 euro per stuk lijkt mij een koopje.
[TK] London City 4x12 cabs
Dat is op zich best wel interessant.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:55 schreef The_Dean het volgende:
Dat kan. Zelfs de Valveking, maar dan moet er wat meer bij, dan kom je op 550 totaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |