Geen plek, anders was het best interessant geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Dat is per twee. Weet niet waar jij doorgaans je cabs koopt, maar 125 euro per stuk lijkt mij een koopje.
[TK] London City 4x12 cabs
Dat is op zich best wel interessant.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:55 schreef The_Dean het volgende:
Dat kan. Zelfs de Valveking, maar dan moet er wat meer bij, dan kom je op 550 totaal
Hangt af van wat het is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef KaMo het volgende:
Heb hem even gebeld, hij heeft wel interesse maar het geld op het moment niet. Of heb je interesse in een line6 als inruil?
Is een Spider, maar geen idee welk type/uitvoering
merk, soortquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:46 schreef brother52 het volgende:
Ik heb bij voorkeur eentje met zo'n gat in het midden.
Ik heb nog niet zo heel veel verschillende getest maar een Dean Performer speelt best wel goed, Tanglewood en Lag maken ook erg leuke en betaalbare akoestische gitaren.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef brother52 het volgende:
R.I.P.![]()
Beastie Boy Adam Yauch (47) overleden
Dat ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef brother52 het volgende:
R.I.P.![]()
Beastie Boy Adam Yauch (47) overleden
Godverdomme Trollscience wat is deze.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:40 schreef Trollscience het volgende:
wow ik heb egt die prefecte toon gevonden voor stairway to heaven!!!
misg net een beetje teveel distrotion maar kan er mee door vindt ik!!
ok ik heb wel de crappy icrofon van mij laptop gebruikt en mijn plectrum heeft kuren en mijn versterker doet vreemd en ik ben toe aan nieuwe snaren
dus excuses voor evt. foutewn ok?
oh en ik heb iets aan miijn vingers waardoor ik niet zo goed kan fretten dus let daarv ook op aub
ok hier is ie
"Stairway to Heaven"
Dat snapte je toch al bij de eerste (twee) zin(nen) hoop ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Godverdomme Trollscience wat is deze.
Oh, er staat een linkje onder, je trollt, ok ok.
Ik hoef mijn eigen usernaam niet in een TT te gooien om naar complimenten te vissen omdat ik een grap ben.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:28 schreef The_Dean het volgende:
Nee, komt door jouw kleuterschool niveau.
Nee, iedereen hier denkt dat ik een grap ben, en ik heb toevallig wat zelfspot.quote:
Nee dat ishet niet, je bent aan het smeken om mensen die zeggen "koetsjie koetsjie braddie je bent helemaal geen grap!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, iedereen hier denkt dat ik een grap ben, en ik heb toevallig wat zelfspot.
Dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:44 schreef Braddie het volgende:
Ben het met Dean eens, je bent een kleuter man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |