Op gevoel wat van boven naar beneden op en neer gaan en af en toe van snaar wisselen of er eentje overslaan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik heb geen stipjes meer op me fretboard staan, maar een hele tekening, hoe doe ik dit nu?
Ooit eens gehad... midden tijdens de set ff het toilet opzoekenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Op gevoel wat van boven naar beneden op en neer gaan en af en toe van snaar wisselen of er eentje overslaan.
Als je mis slaat maakt niet uit, gewoon kijken naar het publiek alsof je geconstipeerd bent. Zij zullen dit begrijpen,
Gewoon de roadie vragen om een sigaret, broek open en dan in een plantenbak ploempen. En uiteraard tijdens dit alles even een solo wingen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ooit eens gehad... midden tijdens de set ff het toilet opzoeken
was toch al een kut zaal, dus dat maakte verder ook niet uit...
Gewoon doen alsof je GG Allin bent en op het podium bouten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ooit eens gehad... midden tijdens de set ff het toilet opzoeken
was toch al een kut zaal, dus dat maakte verder ook niet uit...
Dat klinkt wel als een goed plan voor een actieve activiteit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
Boeeee, ik wil ook gitaar spelen en geen ckv verslag maken. Ik ga daar nu gewoon keihard aan werken zodat ik deze vakantie veel gitaar kan spelen
.
Yo roadie!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon de roadie vragen om een sigaret, broek open en dan in een plantenbak ploempen. En uiteraard tijdens dit alles even een solo wingen.

Ahoem ahoem ahoem.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een goed plan voor een actieve activiteit.
Ik zag wat je daar deed, bengel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yo roadie!
- Whut?
Wiggle wiggle wiggle! [ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Ahoem ahoem ahoem.
Kan je mijn huiswerk ook niet gewoon er nog even bij doen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
Boeeee, ik wil ook gitaar spelen en geen ckv verslag maken. Ik ga daar nu gewoon keihard aan werken zodat ik deze vakantie veel gitaar kan spelen
.
Zulks een jolijtquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zag wat je daar deed, bengel.
voor gitaarspelen maak je tijd.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Kan je mijn huiswerk ook niet gewoon er nog even bij doen?
Nee, want dan heeft mijn vooruitwerken geen zin gehadquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Kan je mijn huiswerk ook niet gewoon er nog even bij doen?
Het gaat ook niet alleen om gitaar te kunnen spelenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
voor gitaarspelen maak je tijd.
Ik heb toenstraks zo lang en hard in de warmte hier gitaar lopen spelen. Dat mijn haar nu in een kakker coupe is blijven zitten
ik voel je.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen om gitaar te kunnen spelen
scripten is gewoon niet leuk, linux leren is niet leuk, active directory leren is niet leuk, ict en recht is NOG minder leuk... ohja, ik moet nog iets met ITIL doen geloof ik, ook niet leuk...
Conclusie: de komende 10 weken gaan niet leuk zijn.
Volgens mij doet die alle roffels toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof Dean
Ik ben alleen nog niet echt overtuigd van de toegevoegde waarde van die 2e percussionist
Niks mis met onzinquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:15 schreef Cynic het volgende:
Komende tijd maar weer eens wat meer spelen en wat minder onzin doen. Jammer dat ik in dat laatste zo goed ben....
Jamaar nummers instuderen!quote:
Bijna 2 jaar, waarvan 2-3 maanden niet, en nu de laatste maand weer lekker intensief en dingen proberen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
Braddie hoe lang speel je al gitaar?
Ik vond het.ergens wel leuk om te doen hoor, bassen had ik al lang niet meer gedaan .quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dan niet gewoon "Nee"? Zo moeilijk is dat niet...
[..]
Waarom vind ik dat heel moeilijk om te geloven?
Ja, hij moet nog wat meer echte percussieshit doen, maar dat is lastig puzzelen allemaal.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Volgens mij doet die alle roffels toch?
Verder: beste baard!
Ben wel benieuwd naar fatsoenlijke audio hiervan, dit slaat behoorlijk dicht.
Dat zijn zeker geile gitaren!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:09 schreef CoiLive het volgende:
Ik vind die nieuwe Gibson Les Paul (2012) wel wat. Sexy sexy ding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |