Verdomme, dit had ik eerder moeten lezenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Orgi, kom je naar mijn expo? Of zit je niet meer op dezelfde school?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Vrij weinig ben ik bangquote:
Helaasquote:Op zondag 20 mei 2012 00:22 schreef Juicyhil het volgende:
Nu nog even 'Heil Juicyhil' zeggen, en ik vergeef het je.
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:22 schreef Juicyhil het volgende:
Nu nog even 'Heil Juicyhil' zeggen, en ik vergeef het je.
quote:
Ja sukkelquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Verdomme, dit had ik eerder moeten lezen
maar hoe is het gegaan dan?
wie?quote:
Dus jij bent Viola Holt?quote:
gezellig in je eentje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vanaf nu is dit mn nieuwe vaste SC ok.
ja poep niemand hielp me mee dan ga ik zelf wel wegquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
kliekjes vormen en de newbies wegjagen. Zo deden ze dat hier vroegah.
Vroegah!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
mij hebben jullie nooit weggejaagd hoor?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nog vroegerder.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
mij hebben jullie nooit weggejaagd hoor?
toodalooooooo, mothafokooooooooooeoeoeoeoeoeoequote:Op zondag 3 juni 2012 14:14 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga de Hangover maar weer eens kijken
Dag.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:12 schreef KermitKikker het volgende:
Topic doet zijn naam eindelijk eer aan, het is een echt slowchat geworden
Met haar domme grapjes op het eindequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:49 schreef Desunoto het volgende:
Al die Discovery Channel programma's zijn hetzelfde tegenwoordig.
Het gaat alleen maar over ruziënde mannetjes met te grote ego's die dan zo dramatisch mogelijk in beeld gebracht worden.
Alleen Auction Kings is wel aardig zo nu en dan. Hoewel die blonde vrouw in dat programma heel vervelend is.
Heb je toevallig die aflevering gezien met haar ouija bord? Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nu zo'n afkeer van haar heb. Die hele 'grap' was duidelijk in scene gezet... en ze acteerde zo slecht.quote:
Volgens mij wel ja, was dat niet die waarin ze 'wraak' ging nemen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb je toevallig die aflevering gezien met haar ouija bord? Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nu zo'n afkeer van haar heb. Die hele 'grap' was duidelijk in scene gezet... en ze acteerde zo slecht.
Ja, die!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, was dat niet die waarin ze 'wraak' ging nemen?
Ik denk om die redenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, die!![]()
Dat die me zo goed bijgebleven is...
Er komen veel leuke dingen voorbij ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk om die redenIk vind het vooral leuk om de bijzondere dingen die je te zien krijgt en in de hoop dat het dan voor veel weggaat.
Van die mooie kastenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er komen veel leuke dingen voorbij ja.Alleen die gesigneerde honkballen hoeven van mij niet zo.
Jukeboxen, televisies, filmrollen, instrumenten... ik heb soms wel eens betwijfeld of ik mezelf in had kunnen houden als ik in de zaal had gezeten.
idd beetje een freakface 0.oquote:
Mospos=mozy?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:09 schreef MosPos het volgende:
Waarom is het hier zo stil. Enkele jaren geleden was dit DE slowchat van fok...
hmmm snijden. *fap*quote:
meetsquote:
Hooguit een paarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:47 schreef Juicyhil het volgende:
Heeft het ook niet
Zijn toch wel enige delen overgeslagen.
Veel depressieve pubertjes die hun beklag hier deden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:45 schreef FokNederland het volgende:
Ik vraag me af hoe dit ooit bijna 6000 topics vol kan hebben gehad.
Tegenwoordig is het lastig voor te stellen hè? Het is gewoon dat de oude users te oud zijn, vinden ze, of ze komen niet meer op fokquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:45 schreef FokNederland het volgende:
Ik vraag me af hoe dit ooit bijna 6000 topics vol kan hebben gehad.
Check!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:17 schreef Coke. het volgende:
[..]
Veel depressieve pubertjes die hun beklag hier deden.
Dat te oud zijn begitn bij een aantal mensen toch wel te spelenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het lastig voor te stellen hè? Het is gewoon dat de oude users te oud zijn, vinden ze, of ze komen niet meer op fok
Haat aan de levenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het lastig voor te stellen hè? Het is gewoon dat de oude users te oud zijn, vinden ze, of ze komen niet meer op fok
Vrouwmensch, Eindhoven, net verhuisd, XTC, nu in Noorwegen, groene herfstjas, fotografe, spiraaltje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:35 schreef Coke. het volgende:
[..]
Hee, jou ken ik. Jij mij alleen niet.
Absoluutquote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is sowieso het gezelligste topique op FOK!
Zeker!quote:
uweetzellufquote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is sowieso het gezelligste topique op FOK!
Haj, man.quote:
Aah jij bent die ene, van hier.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:35 schreef Coke. het volgende:
[..]
Hee, jou ken ik. Jij mij alleen niet.
Een paar weken geleden zag ik iets met zo'n programma met droomhuizen in het buitenland. En toen was er zo'n aflevering over Kroatië. Daar wilde jij heen toch?quote:
Vakantie ja. Wonen, meh..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Een paar weken geleden zag ik iets met zo'n programma met droomhuizen in het buitenland. En toen was er zo'n aflevering over Kroatië. Daar wilde jij heen toch?
Ja, die éne.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:30 schreef Hyman het volgende:
Volgens mij was dat een andere bedenk ik me nu net.
Naarquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:43 schreef Juicyhil het volgende:
[GEZ] Laptop
Verdomme, open ik eens een troll topic, krijgt hij amper views
quote:
sma'tjes uit het eckte leven...quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
hallo ik ben nieuw, dus tbakkert welk smatje heb je nu op het oog?
Ja, dus geen gekanker of gezeik hier. Niemand buiten sluiten en als we gaan schelden doe ik mee.quote:
Haterquote:
sorryquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, dus geen gekanker of gezeik hier. Niemand buiten sluiten en als we gaan schelden doe ik mee.Vervolgens delete ik wel al je posts en steek ik je account in de fik.
en welke scheldwoorden gebruikt u zoal, baws?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, dus geen gekanker of gezeik hier. Niemand buiten sluiten en als we gaan schelden doe ik mee.Vervolgens delete ik wel al je posts en steek ik je account in de fik.
Geeft niksquote:
goede userquote:
Bendoequote:
Dankjequote:Op donderdag 19 juli 2012 08:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
goede user
ben jij trouwens nieuw?
quote:
Goeie grutjes is mijn favoquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en welke scheldwoorden gebruikt u zoal, baws?
ik gebruik het liefst: 'mensenkindertjes'quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Goeie grutjes is mijn favo
Weet hij zelf ook nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was al verdacht rustig de laatste tijd in ONZ.
Wat heeft ie uitgespookt dan ?
als de shit echt heet gegeten wordt gebruik ik 'sweet baby jesus'quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik gebruik het liefst: 'mensenkindertjes'
mono, jij bent ook een baasquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde dat S-F een baas is, ik moest hier even komen posten./
Te laat baas, tbakkert is wegquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als de shit echt heet gegeten wordt gebruik ik 'sweet baby jesus'
Ik hoor het vaker de laatste tijd, ik weet niet hoe dat kanquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mono, jij bent ook een baas
Daar heb ik heul ook niets mee te maken. Dus jesus mag op de kast blivjen zitten.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mono, jij bent ook een baas
Liefde?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:19 schreef Monopoly het volgende:
Maar vertel eens allemaal: Waarom zou ik in deze SC moeten blijven posten?
Wat is jullie aantrekkingskracht, en wat is de (emotionele) beloning voor mijn gemoedstoestand ?
Krijgen, van onsquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Liefde krijgen, of moet ik geven ?
Krijgenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Liefde krijgen, of moet ik geven ?
Zo rol ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
Monopoly heeft groupiesgoed gedaan man, props.
Wij zijn het niveau van andere SC's gewendquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:25 schreef TwyLight het volgende:
Jongens, even rustig aan graag. De laatste keer dat in deze reeks meer dan 5 posts op een dag gepost zijn is al weer even geleden. Laat hem even rustig wakker worden
KLB gaat ook als de mallequote:Op donderdag 19 juli 2012 09:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik post tegenwoordig ook in de VBL SC. Dat gaat HARD.
Zelfs in de nacht
Daar zitten de echte josti's van fokquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik post tegenwoordig ook in de VBL SC. Dat gaat HARD.
Zelfs in de nacht
Ja, mede door hun is dus onze NB slowchat alleen 's nachts open.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Daar zitten de echte josti's van fok
Nachtbagger slowchat alleen 's nachts open?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:32 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, mede door hun is dus onze NB slowchat alleen 's nachts open.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:32 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, mede door hun is dus onze NB slowchat alleen 's nachts open.
Ja, het ging goed met onze nachtbagger kliek totdat die gasten uit VBL alles weer zo nodig moesten verneuken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nachtbagger slowchat alleen 's nachts open?
Ik vind het niet raar dat een nachtbagger reeks alleen in de nacht los is hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:35 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, het ging goed met onze nachtbagger kliek totdat die gasten uit VBL alles weer zo nodig moesten verneuken.
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:35 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, het ging goed met onze nachtbagger kliek totdat die gasten uit VBL alles weer zo nodig moesten verneuken.
Grappigquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:36 schreef TwyLight het volgende:
Ik moest lachen toen ik dit las:
"Stille tocht Almelo rustig verlopen"![]()
Dat naakt was alleen in het begin, toen postten wij nog niet eens mee. De laatste 100 iig gingen gewoon goed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:33 schreef Monopoly het volgende:
Nou nou, de NB toendertijd in ONZ ging met haken en ogen achteruit, en toen die naar BH ging werd er alsnog naakt/semi naakt gepost.
Dat was de aanleiding, en tsja, als er dan getrolled word, dan is dat de druppel
quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:44 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dat naakt was alleen in het begin, toen postten wij nog niet eens mee. De laatste 100 iig gingen gewoon goed.
Omdat Hyman en Juicyhilquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben over. Ik geef mij volledig over aan deze reeks.
Ik weet niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeg KB, wil je ook in mijn Fobo komen ?Foto met I
Mono ?
Doe eens gek, Piraatje zal het begrijpen dat het geen diepere betekenis heeft. Je staat wel tussen de elite danquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet.Is wel spannend zoiets.
Ben nu mobiel, dus kan niet kijken nohh. Staat k. er nog steeds tussen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe eens gek, Piraatje zal het begrijpen dat het geen diepere betekenis heeft. Je staat wel tussen de elite dan
Ik moest mijn fobo laatst opschonen. Je bent verloren gegaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben nu mobiel, dus kan niet kijken nohh. Staat k. er nog steeds tussen?Meende ik me te herinneren.
Oh my, ik stond er in zonder dat il het wist/quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moest mijn fobo laatst opschonen. Je bent verloren gegaan
Uit het oog, maar niet uit het hart, je weet het toch
30 gradenquote:
Hee Cruella, ik zoek zo'n kekke houder voor mijn sigaret. Ik heb je er mee zien lopen in de tekenfilm. Waar koop ik die ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef CruellaDeVil het volgende:
Awww, wat schattig, een SC vol pubertjes! Het zijn net mensen.
Custom made natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hee Cruella, ik zoek zo'n kekke houder voor mijn sigaret. Ik heb je er mee zien lopen in de tekenfilm. Waar koop ik die ?
Waz met jijquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef CruellaDeVil het volgende:
Not bad. Ik ga maar eens op uilenjacht dan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nee, van samengeperste uilenbotten.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
* CruellaDeVil voert Ga.aguyim wat brokjes uit haar hand. Awwww!
wat een mogool ben jij a sahbiquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
* CruellaDeVil voert Ga.aguyim wat brokjes uit haar hand. Awwww!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef CruellaDeVil het volgende:
tfoequote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Het maakt geluidjes.![]()
Hij gaat toch niet straks met zijn eigen stront gooien hé?
Nog één keer schelden en ik delete al je posts in dit topic.quote:
Gedraag jij je ook ff ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Het maakt geluidjes.![]()
Hij gaat toch niet straks met zijn eigen stront gooien hé?
nicequote:Op donderdag 19 juli 2012 10:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nog één keer schelden en ik delete al je posts in dit topic.
Een... Een... Eindredactie Frontpage-lid.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gedraag jij je ook ff ja.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nog één keer schelden en ik delete al je posts in dit topic.
grapjes maken doe je maar op je begrafenis.quote:
Meneer heeft weer met de hamer geslagen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:40 schreef Bendoe het volgende:
Meneer de Autoriteit is gearriveerd[ afbeelding ]
Niemand kriebelt onder mijn kin.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:41 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Een... Een... Eindredactie Frontpage-lid.![]()
* CruellaDeVil kriebelt Surveillance-Fiets onder zijn kin.
Hihi, hij spint.
Edit: dat kan trouwens helemaal niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
grapjes maken doe je maar op je begrafenis.
* CruellaDeVil aait Suveillance-Fiets over zijn bolletje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niemand kriebelt onder mijn kin.
Waarom moest het vermoord wordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:47 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
* CruellaDeVil aait Suveillance-Fiets over zijn bolletje.
Koetsie, koetsie.![]()
Au! Hij bijt!
Wat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom moest het vermoord worden!?
Little bit effectivequote:
niet zeuren, slowchatten.quote:
Je bent dus mod van PUB, van de eindredactie frontpage en ook nog FA toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet zeuren, slowchatten.
En PR medewerker.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:39 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Je bent dus mod van PUB, van de eindredactie frontpage en ook nog FA toch?
nog harder krassen dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fiets zei tegen mij dat ik moest gaan krassen, ben er nog steeds niet overheen. [ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAA maar een centraal ongesteldheidstopic is goehoeeeed men, beste idee van 2011 was datquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA maar een centraal ongesteldheidstopic is goehoeeeed men, beste idee van 2011 was dat
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:10 schreef vinnieboy het volgende:
Een goede schipper gaat door de rode zee
Daar heb ik als persoon wel vrede mee haahahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het hoeft ook niet tot de ranzigste details, gatverdamme zeg. Maar gewoon van: Aww meisje toch *geeft kopje thee en knuffel* bleble meisjespraat. Zus en zo.
Ja toch, moet kunnen in en in PUB zeker,quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar heb ik als persoon wel vrede mee haahaha
Zal wel veel tijd inzitten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En PR medewerker.
Een ekte eindbaas dus.
ik krijg toch twee uitkeringen dus ik hoef niet te werken.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik krijg toch twee uitkeringen dus ik hoef niet te werken.tijd zat
WAJONG en WWquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:58 schreef Bendoe het volgende:
[..]Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
euhh ja?quote:
Ik kan geen druk aan. Als ik onder druk kom te staan schiet mn hoofd op slot zeg maar.quote:
Om ons te trollen, weet ik veel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
euhh ja?
waarom zou ik het anders op FOK! zetten.
Dat is wel mooi kut voor je zeg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kan geen druk aan. Als ik onder druk kom te staan schiet mn hoofd op slot zeg maar.
Da's wel vervelend. Hoe ging het op middelbare dan? Lukte dat ook niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kan geen druk aan. Als ik onder druk kom te staan schiet mn hoofd op slot zeg maar.
Hoeist Bendoe?quote:
Jummyquote:
Er waren issuesquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Sjoegerd het volgende:
Holy fuck wat is er veel gepost vergeleken met eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |