En PR medewerker.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:39 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Je bent dus mod van PUB, van de eindredactie frontpage en ook nog FA toch?
nog harder krassen dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fiets zei tegen mij dat ik moest gaan krassen, ben er nog steeds niet overheen. [ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAA maar een centraal ongesteldheidstopic is goehoeeeed men, beste idee van 2011 was datquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA maar een centraal ongesteldheidstopic is goehoeeeed men, beste idee van 2011 was dat
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:10 schreef vinnieboy het volgende:
Een goede schipper gaat door de rode zee
Daar heb ik als persoon wel vrede mee haahahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het hoeft ook niet tot de ranzigste details, gatverdamme zeg. Maar gewoon van: Aww meisje toch *geeft kopje thee en knuffel* bleble meisjespraat. Zus en zo.
Ja toch, moet kunnen in en in PUB zeker,quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar heb ik als persoon wel vrede mee haahaha
Zal wel veel tijd inzitten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En PR medewerker.
Een ekte eindbaas dus.
ik krijg toch twee uitkeringen dus ik hoef niet te werken.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik krijg toch twee uitkeringen dus ik hoef niet te werken.tijd zat
WAJONG en WWquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:58 schreef Bendoe het volgende:
[..]Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
euhh ja?quote:
Ik kan geen druk aan. Als ik onder druk kom te staan schiet mn hoofd op slot zeg maar.quote:
Om ons te trollen, weet ik veel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
euhh ja?
waarom zou ik het anders op FOK! zetten.
Dat is wel mooi kut voor je zeg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kan geen druk aan. Als ik onder druk kom te staan schiet mn hoofd op slot zeg maar.
Da's wel vervelend. Hoe ging het op middelbare dan? Lukte dat ook niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kan geen druk aan. Als ik onder druk kom te staan schiet mn hoofd op slot zeg maar.
Hoeist Bendoe?quote:
Jummyquote:
Er waren issuesquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Sjoegerd het volgende:
Holy fuck wat is er veel gepost vergeleken met eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |