sorryquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, dus geen gekanker of gezeik hier. Niemand buiten sluiten en als we gaan schelden doe ik mee.Vervolgens delete ik wel al je posts en steek ik je account in de fik.
en welke scheldwoorden gebruikt u zoal, baws?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, dus geen gekanker of gezeik hier. Niemand buiten sluiten en als we gaan schelden doe ik mee.Vervolgens delete ik wel al je posts en steek ik je account in de fik.
Geeft niksquote:
goede userquote:
Bendoequote:
Dankjequote:Op donderdag 19 juli 2012 08:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
goede user
ben jij trouwens nieuw?
quote:
Goeie grutjes is mijn favoquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en welke scheldwoorden gebruikt u zoal, baws?
ik gebruik het liefst: 'mensenkindertjes'quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Goeie grutjes is mijn favo
Weet hij zelf ook nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was al verdacht rustig de laatste tijd in ONZ.
Wat heeft ie uitgespookt dan ?
als de shit echt heet gegeten wordt gebruik ik 'sweet baby jesus'quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik gebruik het liefst: 'mensenkindertjes'
mono, jij bent ook een baasquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde dat S-F een baas is, ik moest hier even komen posten./
Te laat baas, tbakkert is wegquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als de shit echt heet gegeten wordt gebruik ik 'sweet baby jesus'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |