Ja, het ging goed met onze nachtbagger kliek totdat die gasten uit VBL alles weer zo nodig moesten verneuken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nachtbagger slowchat alleen 's nachts open?
Ik vind het niet raar dat een nachtbagger reeks alleen in de nacht los is hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:35 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, het ging goed met onze nachtbagger kliek totdat die gasten uit VBL alles weer zo nodig moesten verneuken.
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:35 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, het ging goed met onze nachtbagger kliek totdat die gasten uit VBL alles weer zo nodig moesten verneuken.
Grappigquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:36 schreef TwyLight het volgende:
Ik moest lachen toen ik dit las:
"Stille tocht Almelo rustig verlopen"![]()
Dat naakt was alleen in het begin, toen postten wij nog niet eens mee. De laatste 100 iig gingen gewoon goed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:33 schreef Monopoly het volgende:
Nou nou, de NB toendertijd in ONZ ging met haken en ogen achteruit, en toen die naar BH ging werd er alsnog naakt/semi naakt gepost.
Dat was de aanleiding, en tsja, als er dan getrolled word, dan is dat de druppel
quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:44 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dat naakt was alleen in het begin, toen postten wij nog niet eens mee. De laatste 100 iig gingen gewoon goed.
Omdat Hyman en Juicyhilquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben over. Ik geef mij volledig over aan deze reeks.
Ik weet niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeg KB, wil je ook in mijn Fobo komen ?Foto met I
Mono ?
Doe eens gek, Piraatje zal het begrijpen dat het geen diepere betekenis heeft. Je staat wel tussen de elite danquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet.Is wel spannend zoiets.
Ben nu mobiel, dus kan niet kijken nohh. Staat k. er nog steeds tussen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe eens gek, Piraatje zal het begrijpen dat het geen diepere betekenis heeft. Je staat wel tussen de elite dan
Ik moest mijn fobo laatst opschonen. Je bent verloren gegaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben nu mobiel, dus kan niet kijken nohh. Staat k. er nog steeds tussen?Meende ik me te herinneren.
Oh my, ik stond er in zonder dat il het wist/quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moest mijn fobo laatst opschonen. Je bent verloren gegaan
Uit het oog, maar niet uit het hart, je weet het toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |