Omdat Hyman en Juicyhilquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben over. Ik geef mij volledig over aan deze reeks.
Ik weet niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeg KB, wil je ook in mijn Fobo komen ?Foto met I
Mono ?
Doe eens gek, Piraatje zal het begrijpen dat het geen diepere betekenis heeft. Je staat wel tussen de elite danquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet.Is wel spannend zoiets.
Ben nu mobiel, dus kan niet kijken nohh. Staat k. er nog steeds tussen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe eens gek, Piraatje zal het begrijpen dat het geen diepere betekenis heeft. Je staat wel tussen de elite dan
Ik moest mijn fobo laatst opschonen. Je bent verloren gegaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben nu mobiel, dus kan niet kijken nohh. Staat k. er nog steeds tussen?Meende ik me te herinneren.
Oh my, ik stond er in zonder dat il het wist/quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moest mijn fobo laatst opschonen. Je bent verloren gegaan
Uit het oog, maar niet uit het hart, je weet het toch
30 gradenquote:
Hee Cruella, ik zoek zo'n kekke houder voor mijn sigaret. Ik heb je er mee zien lopen in de tekenfilm. Waar koop ik die ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef CruellaDeVil het volgende:
Awww, wat schattig, een SC vol pubertjes! Het zijn net mensen.
Custom made natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hee Cruella, ik zoek zo'n kekke houder voor mijn sigaret. Ik heb je er mee zien lopen in de tekenfilm. Waar koop ik die ?
Waz met jijquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef CruellaDeVil het volgende:
Not bad. Ik ga maar eens op uilenjacht dan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nee, van samengeperste uilenbotten.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
* CruellaDeVil voert Ga.aguyim wat brokjes uit haar hand. Awwww!
wat een mogool ben jij a sahbiquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
* CruellaDeVil voert Ga.aguyim wat brokjes uit haar hand. Awwww!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef CruellaDeVil het volgende:
tfoequote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Het maakt geluidjes.![]()
Hij gaat toch niet straks met zijn eigen stront gooien hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |