Liefde?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:19 schreef Monopoly het volgende:
Maar vertel eens allemaal: Waarom zou ik in deze SC moeten blijven posten?
Wat is jullie aantrekkingskracht, en wat is de (emotionele) beloning voor mijn gemoedstoestand ?
Krijgen, van onsquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Liefde krijgen, of moet ik geven ?
Krijgenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Liefde krijgen, of moet ik geven ?
Zo rol ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
Monopoly heeft groupiesgoed gedaan man, props.
Wij zijn het niveau van andere SC's gewendquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:25 schreef TwyLight het volgende:
Jongens, even rustig aan graag. De laatste keer dat in deze reeks meer dan 5 posts op een dag gepost zijn is al weer even geleden. Laat hem even rustig wakker worden
KLB gaat ook als de mallequote:Op donderdag 19 juli 2012 09:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik post tegenwoordig ook in de VBL SC. Dat gaat HARD.
Zelfs in de nacht
Daar zitten de echte josti's van fokquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik post tegenwoordig ook in de VBL SC. Dat gaat HARD.
Zelfs in de nacht
Ja, mede door hun is dus onze NB slowchat alleen 's nachts open.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Daar zitten de echte josti's van fok
Nachtbagger slowchat alleen 's nachts open?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:32 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, mede door hun is dus onze NB slowchat alleen 's nachts open.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:32 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, mede door hun is dus onze NB slowchat alleen 's nachts open.
Ja, het ging goed met onze nachtbagger kliek totdat die gasten uit VBL alles weer zo nodig moesten verneuken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nachtbagger slowchat alleen 's nachts open?
Ik vind het niet raar dat een nachtbagger reeks alleen in de nacht los is hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:35 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, het ging goed met onze nachtbagger kliek totdat die gasten uit VBL alles weer zo nodig moesten verneuken.
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:35 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, het ging goed met onze nachtbagger kliek totdat die gasten uit VBL alles weer zo nodig moesten verneuken.
Grappigquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:36 schreef TwyLight het volgende:
Ik moest lachen toen ik dit las:
"Stille tocht Almelo rustig verlopen"![]()
Dat naakt was alleen in het begin, toen postten wij nog niet eens mee. De laatste 100 iig gingen gewoon goed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:33 schreef Monopoly het volgende:
Nou nou, de NB toendertijd in ONZ ging met haken en ogen achteruit, en toen die naar BH ging werd er alsnog naakt/semi naakt gepost.
Dat was de aanleiding, en tsja, als er dan getrolled word, dan is dat de druppel
quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:44 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dat naakt was alleen in het begin, toen postten wij nog niet eens mee. De laatste 100 iig gingen gewoon goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |