Ik hoor het vaker de laatste tijd, ik weet niet hoe dat kanquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mono, jij bent ook een baas
Daar heb ik heul ook niets mee te maken. Dus jesus mag op de kast blivjen zitten.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mono, jij bent ook een baas
Liefde?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:19 schreef Monopoly het volgende:
Maar vertel eens allemaal: Waarom zou ik in deze SC moeten blijven posten?
Wat is jullie aantrekkingskracht, en wat is de (emotionele) beloning voor mijn gemoedstoestand ?
Krijgen, van onsquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Liefde krijgen, of moet ik geven ?
Krijgenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Liefde krijgen, of moet ik geven ?
Zo rol ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
Monopoly heeft groupiesgoed gedaan man, props.
Wij zijn het niveau van andere SC's gewendquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:25 schreef TwyLight het volgende:
Jongens, even rustig aan graag. De laatste keer dat in deze reeks meer dan 5 posts op een dag gepost zijn is al weer even geleden. Laat hem even rustig wakker worden
KLB gaat ook als de mallequote:Op donderdag 19 juli 2012 09:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik post tegenwoordig ook in de VBL SC. Dat gaat HARD.
Zelfs in de nacht
Daar zitten de echte josti's van fokquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik post tegenwoordig ook in de VBL SC. Dat gaat HARD.
Zelfs in de nacht
Ja, mede door hun is dus onze NB slowchat alleen 's nachts open.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Daar zitten de echte josti's van fok
Nachtbagger slowchat alleen 's nachts open?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:32 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, mede door hun is dus onze NB slowchat alleen 's nachts open.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:32 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, mede door hun is dus onze NB slowchat alleen 's nachts open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |