Verdomme, dit had ik eerder moeten lezenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Orgi, kom je naar mijn expo? Of zit je niet meer op dezelfde school?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Vrij weinig ben ik bangquote:
Helaasquote:Op zondag 20 mei 2012 00:22 schreef Juicyhil het volgende:
Nu nog even 'Heil Juicyhil' zeggen, en ik vergeef het je.
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:22 schreef Juicyhil het volgende:
Nu nog even 'Heil Juicyhil' zeggen, en ik vergeef het je.
quote:
Ja sukkelquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Verdomme, dit had ik eerder moeten lezen
maar hoe is het gegaan dan?
wie?quote:
Dus jij bent Viola Holt?quote:
gezellig in je eentje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vanaf nu is dit mn nieuwe vaste SC ok.
ja poep niemand hielp me mee dan ga ik zelf wel wegquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
kliekjes vormen en de newbies wegjagen. Zo deden ze dat hier vroegah.
Vroegah!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
mij hebben jullie nooit weggejaagd hoor?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nog vroegerder.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
mij hebben jullie nooit weggejaagd hoor?
toodalooooooo, mothafokooooooooooeoeoeoeoeoeoequote:Op zondag 3 juni 2012 14:14 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga de Hangover maar weer eens kijken
Dag.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:12 schreef KermitKikker het volgende:
Topic doet zijn naam eindelijk eer aan, het is een echt slowchat geworden
Met haar domme grapjes op het eindequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:49 schreef Desunoto het volgende:
Al die Discovery Channel programma's zijn hetzelfde tegenwoordig.
Het gaat alleen maar over ruziënde mannetjes met te grote ego's die dan zo dramatisch mogelijk in beeld gebracht worden.
Alleen Auction Kings is wel aardig zo nu en dan. Hoewel die blonde vrouw in dat programma heel vervelend is.
Heb je toevallig die aflevering gezien met haar ouija bord? Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nu zo'n afkeer van haar heb. Die hele 'grap' was duidelijk in scene gezet... en ze acteerde zo slecht.quote:
Volgens mij wel ja, was dat niet die waarin ze 'wraak' ging nemen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb je toevallig die aflevering gezien met haar ouija bord? Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nu zo'n afkeer van haar heb. Die hele 'grap' was duidelijk in scene gezet... en ze acteerde zo slecht.
Ja, die!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, was dat niet die waarin ze 'wraak' ging nemen?
Ik denk om die redenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, die!![]()
Dat die me zo goed bijgebleven is...
Er komen veel leuke dingen voorbij ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk om die redenIk vind het vooral leuk om de bijzondere dingen die je te zien krijgt en in de hoop dat het dan voor veel weggaat.
Van die mooie kastenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er komen veel leuke dingen voorbij ja.Alleen die gesigneerde honkballen hoeven van mij niet zo.
Jukeboxen, televisies, filmrollen, instrumenten... ik heb soms wel eens betwijfeld of ik mezelf in had kunnen houden als ik in de zaal had gezeten.
idd beetje een freakface 0.oquote:
Mospos=mozy?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:09 schreef MosPos het volgende:
Waarom is het hier zo stil. Enkele jaren geleden was dit DE slowchat van fok...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |