Met haar domme grapjes op het eindequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:49 schreef Desunoto het volgende:
Al die Discovery Channel programma's zijn hetzelfde tegenwoordig.
Het gaat alleen maar over ruziënde mannetjes met te grote ego's die dan zo dramatisch mogelijk in beeld gebracht worden.
Alleen Auction Kings is wel aardig zo nu en dan. Hoewel die blonde vrouw in dat programma heel vervelend is.
Heb je toevallig die aflevering gezien met haar ouija bord? Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nu zo'n afkeer van haar heb. Die hele 'grap' was duidelijk in scene gezet... en ze acteerde zo slecht.quote:
Volgens mij wel ja, was dat niet die waarin ze 'wraak' ging nemen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb je toevallig die aflevering gezien met haar ouija bord? Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nu zo'n afkeer van haar heb. Die hele 'grap' was duidelijk in scene gezet... en ze acteerde zo slecht.
Ja, die!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, was dat niet die waarin ze 'wraak' ging nemen?
Ik denk om die redenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, die!![]()
Dat die me zo goed bijgebleven is...
Er komen veel leuke dingen voorbij ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk om die redenIk vind het vooral leuk om de bijzondere dingen die je te zien krijgt en in de hoop dat het dan voor veel weggaat.
Van die mooie kastenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er komen veel leuke dingen voorbij ja.Alleen die gesigneerde honkballen hoeven van mij niet zo.
Jukeboxen, televisies, filmrollen, instrumenten... ik heb soms wel eens betwijfeld of ik mezelf in had kunnen houden als ik in de zaal had gezeten.
idd beetje een freakface 0.oquote:
Mospos=mozy?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:09 schreef MosPos het volgende:
Waarom is het hier zo stil. Enkele jaren geleden was dit DE slowchat van fok...
hmmm snijden. *fap*quote:
meetsquote:
Hooguit een paarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:47 schreef Juicyhil het volgende:
Heeft het ook niet
Zijn toch wel enige delen overgeslagen.
Veel depressieve pubertjes die hun beklag hier deden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:45 schreef FokNederland het volgende:
Ik vraag me af hoe dit ooit bijna 6000 topics vol kan hebben gehad.
Tegenwoordig is het lastig voor te stellen hè? Het is gewoon dat de oude users te oud zijn, vinden ze, of ze komen niet meer op fokquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:45 schreef FokNederland het volgende:
Ik vraag me af hoe dit ooit bijna 6000 topics vol kan hebben gehad.
Check!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:17 schreef Coke. het volgende:
[..]
Veel depressieve pubertjes die hun beklag hier deden.
Dat te oud zijn begitn bij een aantal mensen toch wel te spelenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het lastig voor te stellen hè? Het is gewoon dat de oude users te oud zijn, vinden ze, of ze komen niet meer op fok
Haat aan de levenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het lastig voor te stellen hè? Het is gewoon dat de oude users te oud zijn, vinden ze, of ze komen niet meer op fok
Vrouwmensch, Eindhoven, net verhuisd, XTC, nu in Noorwegen, groene herfstjas, fotografe, spiraaltje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:35 schreef Coke. het volgende:
[..]
Hee, jou ken ik. Jij mij alleen niet.
Absoluutquote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is sowieso het gezelligste topique op FOK!
Zeker!quote:
uweetzellufquote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is sowieso het gezelligste topique op FOK!
Haj, man.quote:
Aah jij bent die ene, van hier.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:35 schreef Coke. het volgende:
[..]
Hee, jou ken ik. Jij mij alleen niet.
Een paar weken geleden zag ik iets met zo'n programma met droomhuizen in het buitenland. En toen was er zo'n aflevering over Kroatië. Daar wilde jij heen toch?quote:
Vakantie ja. Wonen, meh..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Een paar weken geleden zag ik iets met zo'n programma met droomhuizen in het buitenland. En toen was er zo'n aflevering over Kroatië. Daar wilde jij heen toch?
Ja, die éne.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:30 schreef Hyman het volgende:
Volgens mij was dat een andere bedenk ik me nu net.
Naarquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:43 schreef Juicyhil het volgende:
[GEZ] Laptop
Verdomme, open ik eens een troll topic, krijgt hij amper views
quote:
sma'tjes uit het eckte leven...quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
hallo ik ben nieuw, dus tbakkert welk smatje heb je nu op het oog?
Ja, dus geen gekanker of gezeik hier. Niemand buiten sluiten en als we gaan schelden doe ik mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |