SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Wel in een keer populair met je modstatus hequote:
Mijn e-penis groeit tot ongekende lengtesquote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wel in een keer populair met je modstatus he
Paar topics terug was er ook een 301 post gemaaktquote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Had bijna door de 300 posts heengepost.. vervelend, dat mod zijn
Jij komt anders ook weer ; toevallig even' om de hoek kijkenquote:Op maandag 23 april 2012 22:29 schreef Kutstudent het volgende:
Allemaal ineens kankerhard slijmen bij AT.
Als je dit slijmen noemt...quote:Op maandag 23 april 2012 22:29 schreef Kutstudent het volgende:
Allemaal ineens kankerhard slijmen bij AT.
Volgens mij zou dat theoretisch gezien moeten kunnen jaquote:
Moggel hand. Lekker geslapen?quote:
Hoezo niet?quote:
Ah, lag je over mij na te denken?quote:
Hoe wist je dat?quote:
Heel veel mensen doen dat.quote:
True. Mr ook, zegt ze altijd.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:30 schreef bijdehand het volgende:
Ik over DJ én shifto, die samen in een wit onderbroekje aan het worstelen zijn op bed
Ai, ik zal er voor zorgen dat er vanmiddag een aantal mensen in witte pakken je komen ophalen..quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:30 schreef bijdehand het volgende:
Ik over DJ én shifto, die samen in een wit onderbroekje aan het worstelen zijn op bed
Een vriendin van mij en DJ zei ooit dat ze die droom had over onsquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ai, ik zal er voor zorgen dat er vanmiddag een aantal mensen in witte pakken je komen ophalen..
Ze begrijpen je volkomen, maar zullen je naar een plek brengen waar je jezelf geen verdere schade kunt doen.
Arme jij, had niet verwacht dat je mentaal al zo ver heen was
Nee, ze zegt alleen dat ze atm geen relatie wilquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
MR die ontkent gewoon haar liefde voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ze zegt alleen dat ze atm geen relatie wil
Ach, relaties zijn overratedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
In het begin nietquote:
Genaamd Diablo III?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt een realdoll besteld?
Groot gelijk. Bij games weet je iig wat je krijgt voor je geld he.quote:
True! Eenzame opsluiting incl. gamenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Groot gelijk. Bij games weet je iig wat je krijgt voor je geld he.
Hmmmm als een meisje pannenkoeken en panini's gaat bakken voor je snachts na het stappen, she wants the cockquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:54 schreef bijdehand het volgende:
Dilemma: zaterdag chillen of uitgaan in uden, waarna een meisje pannekoeken en panini's gaat bakken voor me?
Nee, dan wil ik de kok. Lol. Maar ik weet dus nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Hmmmm als een meisje pannenkoeken en panini's gaat bakken voor je snachts na het stappen, she wants the cock
Wat is het alternatief? Thuis drinken? Zelf pannekoeken bakken?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik de kok. Lol. Maar ik weet dus niet
My thoughtsquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Hmmmm als een meisje pannenkoeken en panini's gaat bakken voor je snachts na het stappen, she wants the cock
Dan kun je net zo goed naar Uden gaan. Het is wel Uden maarja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:10 schreef bijdehand het volgende:
Ik kan die niet bakken en als een vrouw het voor je bakt is het lekkerder tochHet alternatief weet ik niet, er staat niks vast
De kunst is een vette pan met antiaanbaklaag en een soepele polsquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik krijg die stomme pannenkoeken nooit goed omgedraaid.. Eindig altijd met half gesloopte pannenkoeken
Uden is tof hoor!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed naar Uden gaan. Het is wel Uden maarja.
Ik kan dat ook niet. Zij wel. Dilemma!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik krijg die stomme pannenkoeken nooit goed omgedraaid.. Eindig altijd met half gesloopte pannenkoeken
Mwah, beetje boeren daar. Werkte ooit in Boekel en ging er toen nog wel eens uit maar als ik kon kiezen zijn er genoeg betere alternatievenquote:
Dat zegt toch niks?quote:
Ja, dat wel, maar het is wel relaxed en er zijn vaak veel meer vrouwen dan in den bosch.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Mwah, beetje boeren daar. Werkte ooit in Boekel en ging er toen nog wel eens uit maar als ik kon kiezen zijn er genoeg betere alternatieven
quote:
Dat wel idd. Waar ga je heen, de Pul?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar het is wel relaxed en er zijn vaak veel meer vrouwen dan in den bosch.
Dat..quote:
Nee, zit zo'n andere tent, de Pepper ofzo, is wel chill.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat wel idd. Waar ga je heen, de Pul?
Ach ze weet dat ik S. leuk vindquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat..
Of zijn wij gewoon zodanig verknipt dat wij in alles een hint van een vrouw zien?
Er is nog niks definitief. Even koninginnenacht afwachten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik dacht dat zij einde oefening was?
Koninginnenacht wss met S. en de haremquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:23 schreef shifto het volgende:
Wat gaan mensen eigenlijk doen met Koninginnedag / nacht?
Mij een player noemenquote:
Ja, maar de meeste zijn bezet/heb ik totaal geen interesse inquote:
Zondagnacht inderdaadquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste zijn bezet/heb ik totaal geen interesse in![]()
Koninginnenacht is trouwens zondag toch? Maandag zijn pas die rommelmarkten.
Jah, ga gewoon een kroeg in denk ik. Als het met S. niet goedloopt ga ik me helemaal de tering in zuipen, schijt aan alles danquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Toffe week gaat dit wel worden. Van donderdag tot maandag partyhard.
Eens.quote:
Eenschquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef DeJori het volgende:
Eindhoven -> Sfeerloze betonstad, nationalistische halve duitse boeren, PSV
Ja, maar ik weet niet waar de rest heen wil. Liefst met de trein. Dus ik ben een beetje de intercity-steden aan het afgaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef DeJori het volgende:
Eindhoven -> Sfeerloze betonstad, nationalistische halve duitse boeren, PSV
Geef mij maar Den Bosch
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jah, ga gewoon een kroeg in denk ik. Als het met S. niet goedloopt ga ik me helemaal de tering in zuipen, schijt aan alles dan
Dat heb ik met mezelf afgesproken, goed hequote:
Breda, utrecht....quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet waar de rest heen wil. Liefst met de trein. Dus ik ben een beetje de intercity-steden aan het afgaan
Maar in Eindhoven is iemand die me gaat troosten danquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Breda, utrecht....
Of gewoon in Den Bosch.
Echt welquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik met mezelf afgesproken, goed he
Die vrouw uit de roosviceereclame?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar in Eindhoven is iemand die me gaat troosten dan
Museumplein (en eigenlijk eerder de straatjes in het centrum) zijn inderdaad tofquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Museumplein was 2 jaar terug echt tof, Den Bosch vorig jaar dus de keus is makkelijk
Wel misschien kampioenshuldiging op zuidquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Museumplein (en eigenlijk eerder de straatjes in het centrum) zijn inderdaad tof. Alleen gaat het dit jaar dus heel anders worden, omdat het niet meer op het museumplein mag.. Wordt nog heel erg de vraag wat dat gaat worden in a'dam.
quote:
31quote:
Dan word ik zeker meegesleurd naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wel misschien kampioenshuldiging op zuid
O ja fijn, gaan we dit krijgen. Is gewoon puur redenen zoeken omdat je het niet kunt hebben dat Ajax veruit de beste is van Nederland.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Kutstudent het volgende:
Die van vorig jaar hadden ze niet moeten hebben volgens de laatste berekeningen.Die van dit jaar trouwens ook niet.
Op eigen kracht lukt het ze niet.
Herculesquote:
Er is wel een club die Heracles heet...quote:
Weet ik, want ik wilde dat eerst typen maar een niet-bestaande club leek me beter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er is wel een club die Heracles heet...
Kijk deze jongen weet hoe het zitquote:
quote:
Amen!quote:
Een chick? Geen Diablo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:25 schreef shifto het volgende:
Nja ik wil overdag eigenlijk naar wat rommelmarktjes met een chick maar weet niet waar dat een beetje groots is opgezet![]()
Snachts word het denk ik toch iets in de randstad
quote:
Ik ben dan wel in DB. Maar niet met julliequote:
Indirecte op afstand-meet xDquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben dan wel in DB. Maar niet met jullie
Dat doen we altijd al, wat zijn we eigenlijk toch ook gezelligquote:
Gewoon allemaal mobiel fokkenquote:
Op afstand proosten!quote:
Zolang we nog nuchter genoeg zijn om de phone vast te houden of te typenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat doen we altijd al, wat zijn we eigenlijk toch ook gezellig
Nee, gewoon achterin in het hoekje...quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:30 schreef DeJori het volgende:
Mohmi, je hebt toch niet in het prullenbakje van de bus gepiest he?
Ik zou ze doenquote:
Facking tof jongequote:
Ik wil je nu heel graag aanrakenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, eerste slotje op een topic gegooid.. tijd voor een biertje
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik wil je nu heel graag aanraken
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, eerste slotje op een topic gegooid.. tijd voor een biertje
[..]
Ik ging het googlen en kwam op dit uitquote:
Ja, met de hele studiequote:
Heb alleen maar last van die mensen.quote:
Allemaal stompen hoppaquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb alleen maar last van die mensen.
Ik sla geen meisjes en verwijfde jongens.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik sla geen meisjes en verwijfde jongens.
Wie is frits? Mis ik iets?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja maar frits is gewoon vele malen liever
Zij twee, 69quote:
quote:
Danku. Ben bang dat ik alsnog een kies moet gaan laten trekken, maar aangezien er een niet al te kleine kans is dat (een deel van) mijn lip tijdelijk of permanent gevoelloos wordt, heb ik daar geen zin in.quote:
Snap ik...quote:Op woensdag 25 april 2012 09:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Danku. Ben bang dat ik alsnog een kies moet gaan laten trekken, maar aangezien er een niet al te kleine kans is dat (een deel van) mijn lip tijdelijk of permanent gevoelloos wordt, heb ik daar geen zin in.En ook niet als ik terugdenk aan verdoving die niet goed werkte. En dat terwijl ik qua tandartsen en zo meestal niet zo kleinzerig ben...
Ja, tenminste, dat zeiden ze eerst. Toen ik bij de kaakchirurg was zij hij dat er 2 uit moesten dus heb ik eerst de makkelijkste laten trekken, omdat ik een wuss was. Dat heb ik geweten.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Snap ik...Ik heb zelf ook altijd een hekel aan de tandarts hoor
Moet je een verstandskies laten trekken misschien?
Hoezo?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En Erkannn, nog niet weggevlucht voor de mensen in dit topic?
Soms vallen we ook mee, maar we hebben dagen dat we alleen maar slechte kutgrappen maken of mensen zitten te bashen.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:11 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Hoezo?Ik vond het hier nog meevallen
Ik doe veel aan zelfspot, dus ik ben niet zomaar gekrenktquote:Op woensdag 25 april 2012 09:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Soms vallen we ook mee, maar we hebben dagen dat we alleen maar slechte kutgrappen maken of mensen zitten te bashen.
Bij mij is er eentje getrokken en nu moeten er nog 3 uitquote:Op woensdag 25 april 2012 09:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, tenminste, dat zeiden ze eerst. Toen ik bij de kaakchirurg was zij hij dat er 2 uit moesten dus heb ik eerst de makkelijkste laten trekken, omdat ik een wuss was. Dat heb ik geweten.
Bij mijn broertje, die dezelfde dag moest, ging het ook prima. Nu zat mijn kies op een vervelendere plek, ging die er moeilijker uit en was ik wat minder rustig, wat misschien ook niet echt werkbevorderend is.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:21 schreef bijdehand het volgende:
Kies trekken was bij mij 'tik'-eruitMaar zoiets kan goed mis gaan
Met dat soort dingen moet je mijn instelling hebben hequote:Op woensdag 25 april 2012 09:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij mijn broertje, die dezelfde dag moest, ging het ook prima. Nu zat mijn kies op een vervelendere plek, ging die er moeilijker uit en was ik wat minder rustig, wat misschien ook niet echt werkbevorderend is.
Mijn instelling was ook niet zo rampzalig, tot ik merkte dat die verdoving nauwelijks werkte.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met dat soort dingen moet je mijn instelling hebben he
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn instelling was ook niet zo rampzalig, tot ik merkte dat die verdoving nauwelijks werkte.Heb ooit een normale kies laten trekken en dat ging prima, maar die verstandskies niet echt.
Ik heb er stuk of 8 ondertussen...allemaal zonder verdoving.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:30 schreef shifto het volgende:
Ik heb ook ooit een gaatje gehad, nam gewoon geen verdoving en deed bijna geen zeer, ben ik een held of wa!
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]Toen was ik er nog niet om jou te steunen
Zolang het gaatje niet al te diep zit, is dat prima te doen inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:30 schreef shifto het volgende:
Ik heb ook ooit een gaatje gehad, nam gewoon geen verdoving en deed bijna geen zeer, ben ik een held of wa!
Ik laat dat nooit verdovenquote:Op woensdag 25 april 2012 09:30 schreef shifto het volgende:
De hint is duidelijk zoquote:
Sorry handje, maar die opmerking van je was écht te klef.quote:
Baas, poets je tanden beter btw, 8 gaatjesquote:Op woensdag 25 april 2012 09:31 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik heb er stuk of 8 ondertussen...allemaal zonder verdoving.
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zolang het gaatje niet al te diep zit, is dat prima te doen inderdaad.
Ben op zich wel benieuwd naar zon verdovingquote:Op woensdag 25 april 2012 09:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik laat dat nooit verdovenloop ik de hele dag met zo'n scheve bek rond
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry handje, maar die opmerking van je was écht te klef.Daar heb je S. voor.
Hoeft niet eens aan poetsen te liggen. Sommige mensen hebben gewoon een zwak gebit.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Baas, poets je tanden beter btw, 8 gaatjes
Ik ben als de dood voor spuiten.quote:Ben op zich wel benieuwd naar zon verdovingMaar die prik schijnt ook al zeer te doen
Nee, ik ben niet chaggo, jij bent normaal gesproken wel klef maar niet zó klef.quote:
Kan best als je gewoon slechte tanden 'geërfd' hebt hoor. En jij met je dirty mind!quote:Op woensdag 25 april 2012 09:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Baas, poets je tanden beter btw, 8 gaatjes
[..]![]()
Ja deed alleen even beetje zeer toen hij op zn diepst zat
hihi dirty mind
[..]
Ben op zich wel benieuwd naar zon verdovingMaar die prik schijnt ook al zeer te doen
Ja ok, maar 8 ook? Scheelt dat zoveel. Ik denk je hebt dan 1 op 2 gaatjes meer ofzo als je een slechter gebit hebtquote:Op woensdag 25 april 2012 09:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoeft niet eens aan poetsen te liggen. Sommige mensen hebben gewoon een zwak gebit.
[..]
Ik ben als de dood voor spuiten.
Daar ben ik dus benieuwd naarquote:Op woensdag 25 april 2012 09:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet chaggo, jij bent normaal gesproken wel klef maar niet zó klef.
[..]
Kan best als je gewoon slechte tanden 'geërfd' hebt hoor. En jij met je dirty mind!En de prik valt wel mee
, maar verdovingen zijn niet zo spectaculair. Het doet niet zozeer pijn (duh, niet voor niets een verdoving), maar het is wel een raar, enigszins vervelend gevoel.
Vind je dat leuk? Oké, ieder zijn ding.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ok, maar 8 ook? Scheelt dat zoveel. Ik denk je hebt dan 1 op 2 gaatjes meer ofzo als je een slechter gebit hebt
Maar spuiten doen mij niets, nouja, genoeg! Maar lig er niet wakker van ofzoVind het altijd wel leuk, prikje tegen dingen
kweenie waarom
Je voelt ook niet meer aan wanneer ik overdrijf of niet. Jammerquote:Op woensdag 25 april 2012 09:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet chaggo, jij bent normaal gesproken wel klef maar niet zó klef.
Tuuuurlijk weet ik wel dat je overdrijft, duh, ik ken je langer dan een dag.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je voelt ook niet meer aan wanneer ik overdrijf of niet. Jammer
Dat kanquote:Op woensdag 25 april 2012 09:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ok, maar 8 ook? Scheelt dat zoveel. Ik denk je hebt dan 1 op 2 gaatjes meer ofzo als je een slechter gebit hebt
Reageer dan niet zo serieus daarop.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tuuuurlijk weet ik wel dat je overdrijft, duh, ik ken je langer dan een dag.
Aah ok, ja mondwater doe ik dan weer niet, misschien wel handig maar ik vind 2x poetsen echt al genoeg werk op een dagquote:Op woensdag 25 april 2012 09:40 schreef Erkannn het volgende:
shifto heeft ook gelijk...tot aan mn 15de poetse ik echt heel erg slecht.
Ik heb de afgelopen 14 jaar ook geen gaatjes meer gehad en sindsdien poets ik consequent 2 x per dag en daarna afspoelen met mondwater (Listerine).
Stiekem ga jij er nu heel serieus over door telkensquote:Op woensdag 25 april 2012 09:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Reageer dan niet zo serieus daarop.
Ach met die nieuwe technieken tegenwoordig valt dat reuze meequote:Op woensdag 25 april 2012 09:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Aah ok, ja mondwater doe ik dan weer niet, misschien wel handig maar ik vind 2x poetsen echt al genoeg werk op een dag
[..]
Stiekem ga jij er nu heel serieus over door telkens
Ja maar dan is de volgende stap zon tongscraperquote:Op woensdag 25 april 2012 09:52 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ach met die nieuwe technieken tegenwoordig valt dat reuze meeen mondwater duurt hooguit 30 sec.
oww dat...hahaha daar heb ik ooit over nagedacht, maar ik gebruik al mondwaterquote:Op woensdag 25 april 2012 09:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar dan is de volgende stap zon tongscraperIk moet altijd kokhalzen als ik iets achter op mn tong krijg
Ja het is ook niet de tijd of de moeite natuurlijk. Maar sta er gewoon nooit echt bij stil. Plus die keren dat ik het gebruikt heb was het heeeel viesquote:Op woensdag 25 april 2012 09:55 schreef Erkannn het volgende:
[..]
oww dat...hahaha daar heb ik ooit over nagedacht, maar ik gebruik al mondwater
2.30min. elke ochtend en avond...is toch niet zo erg? Ik plan het zo in dat ik daar ruim de tijd voor heb
Ben ondertussen alle 4 mn verstandskiezen kwijtquote:Op woensdag 25 april 2012 09:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, tenminste, dat zeiden ze eerst. Toen ik bij de kaakchirurg was zij hij dat er 2 uit moesten dus heb ik eerst de makkelijkste laten trekken, omdat ik een wuss was. Dat heb ik geweten.
Dat Listerine is volgens mij dodelijk voor zo ongeveer het gehele milieu in je mond..quote:Op woensdag 25 april 2012 09:40 schreef Erkannn het volgende:
shifto heeft ook gelijk...tot aan mn 15de poetse ik echt heel erg slecht.
Ik heb de afgelopen 14 jaar ook geen gaatjes meer gehad en sindsdien poets ik consequent 2 x per dag en daarna afspoelen met mondwater (Listerine).
Whut happend to the luv?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je voelt ook niet meer aan wanneer ik overdrijf of niet. Jammer
I DON'T KNOWquote:
mondwater is bij mij ter vervanging van kauwgumquote:Op woensdag 25 april 2012 10:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat Listerine is volgens mij dodelijk voor zo ongeveer het gehele milieu in je mond..
Ook schijnt het effect daarvan niet helemaal denderend te zijn, maar dat zal wel voor alle mondspoelingen gelden. Zelf nu een van Elmex (), werkt wel prima eigenlijk.
Nog nooit een gaatje gehad trouwens in mijn 26jarige tandencarriëre. Even afkloppen
Freebirdquote:
Ahhwquote:
Kauwgom heb ik sowieso eigenlijk bijna nooit.. Ben dat na 5 minuten vaak al zatquote:Op woensdag 25 april 2012 10:07 schreef Erkannn het volgende:
[..]
mondwater is bij mij ter vervanging van kauwgum
Dat weet ik niet, wss zat ie net nog om jouw Willie Wonkaquote:Op woensdag 25 april 2012 10:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Freebird
Hoe is het met mijn favoriete hand?
She broke up with mequote:
Goed hoor. Het is mijn vrije dag hequote:Op woensdag 25 april 2012 11:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wss zat ie net nog om jouw Willie Wonka![]()
Maar met mij gaat het goed. En met mijn favoriete beveiliger??
Ik baal tegenwoordig van mijn vrije dagenquote:
Met je tropenroosterquote:Op woensdag 25 april 2012 11:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik baal tegenwoordig van mijn vrije dagen
Tropenrooster is nog druk in vergelijking met mijn roosterquote:Op woensdag 25 april 2012 11:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Met je tropenroosterDit is mijn eerste vrije dag in een week ofzo, dus ik ben er wel blij mee
Je snapt toch wel dat ik geen medelijden met je heb he?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tropenrooster is nog druk in vergelijking met mijn rooster
Dat snap ik. Maar het is echt niet fijn hoor, al lijkt dat wel zo.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik geen medelijden met je heb he?
Als ik jouw rooster zou hebben zou ik echt de hele week in de stad zitten
Ik ben nu thuis.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het is echt niet fijn hoor, al lijkt dat wel zo.
Jij zit altijd in de stad volgens mij_!
Jouw huis staat in de stadquote:
Misschien nog even wat dingen halen in de stad, maar niet zuipen. Wieso?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jouw huis staat in de stad
BA DUM TSS
Ga je nog naar de stad vandaag?
Vroeg ik me afquote:Op woensdag 25 april 2012 11:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Misschien nog even wat dingen halen in de stad, maar niet zuipen. Wieso?
Ik heb geen alcoholprobleem hoorquote:
Daar maak ik me ook geen zorgen over hoor. Al weet ik dat jij verrekte veel drinktquote:
Nee hij weet niet eens hoe ik er uit zie. Hij is wel awesomequote:Op woensdag 25 april 2012 13:40 schreef Muisraket het volgende:
Handje jouw mini-convo met die homo (nee mensen, geen scheldwoord) in HVJJN!Hoezo blijft hij zo achter je aanhuppelen? Ooit een foto gestuurd? xD
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee hij weet niet eens hoe ik er uit zie. Hij is wel awesome
Harem jwz!quote:
Trio!quote:
Ik denk dat het maar goed is dat ik niet weet hoe die Sneezeechu eruit ziet.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat het maar goed is dat ik niet weet hoe die Sneezeechu eruit ziet.
Bijzonder dat je shifty opnoemt, maar mij en die andere nietquote:
Ik doe altijd alsof praktisch iedereen van mijn vrienden en kennissen aseksueel is.quote:
Ik lieg niet graag tegen mezelf.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik doe altijd alsof praktisch iedereen van mijn vrienden en kennissen aseksueel is.Praktisch omdat sommige mannen
en sommige vrouwen
.
Ik weet ook wel dat het niet zo is hoor, duh, maar soms is een beetje waan wel fijn.quote:
Ja, maar dat zou niemand waarderen en dat is gewoon walgelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het niet zo is hoor, duh, maar soms is een beetje waan wel fijn.Ik heb geen vrienden waar ik van zou walgen, maar ik weet nog wel dat ik het niet zo leuk vond dat een oud-vriendin uitgebreid de intiemste details van haar vriendje (echt afgrijselijk lelijk en bovenal een heel vervelend karakter) aan me vertelde...
Ja, maar jou zou ik dan ook wel doen natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2012 13:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bijzonder dat je shifty opnoemt, maar mij en die andere niet
Ik zou jou ook doenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar jij zou ik dan ook wel doen natuurlijk
Nou, een andere vriendin die ernaast zat vond het wel leuk. Maar goed, we waren jong zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou niemand waarderen en dat is gewoon walgelijk.
Bdh je trekt echt te veel mannen aan!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar jou zou ik dan ook wel doen natuurlijk
Jij bent te kieskeurig, sorry.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:07 schreef Muisraket het volgende:
Bdh je trekt echt te veel mannen aan!Leer me je geheim a.u.b.!
Kieskeurig, ik? Weet je hoeveel mensen ik leuk en 'leuk' heb gevonden?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent te kieskeurig, sorry.
En A_T:
Veel. Maar je moet de juiste leuk vinden.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kieskeurig, ik? Weet je hoeveel mensen ik leuk en 'leuk' heb gevonden?
Ze vindt alleen ons leuk bdh.. Logisch natuurlijk, de rest van de mannen komt immers bij lange na niet bij ons in de buurtquote:Op woensdag 25 april 2012 14:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent te kieskeurig, sorry.
En A_T:
Nou, stiekem weten we ook wel hoe t echt zit!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ze vindt alleen ons leuk bdh.. Logisch natuurlijk, de rest van de mannen komt immers bij lange na niet bij ons in de buurt
Nee, moet er zometeen pas heen, was daarvoor bezig (of nouja, dat ben ik nog steeds half) met een motivatiebrief die een beetje spaak loopt.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Even offtopic (whehe offtopic hier in het db-topic, rrright).
Maar dat je nu weer druk aan het posten bent MR, kan ik daaruit concluderen dat je de tandarts overleefd hebt?
Jep. En dat is lastig als je niet eens goed weet wie je zelf bent. (Oh god wat klinkt dat ergquote:Op woensdag 25 april 2012 14:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Veel. Maar je moet de juiste leuk vinden.
Ooit... het heeft toch geen haast hequote:Op woensdag 25 april 2012 14:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jep. En dat is lastig als je niet eens goed weet wie je zelf bent. (Oh god wat klinkt dat erg).
Nee, integendeel! Ben echt zo blij dat ik eindelijk niemand leuk vind, wat een rust!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ooit... het heeft toch geen haast he
Wijze woordenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ooit... het heeft toch geen haast he
Ik haat het.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, integendeel! Ben echt zo blij dat ik eindelijk niemand leuk vind, wat een rust!
Single zijn of iemand leuk vinden?quote:
Single zijn als je het al druk genoeg hebt, je iets te asociaal bent om je aan te passen en je jezelf goed kunt vermaken.quote:
Je weet wel wat ik bedoel toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Single zijn of iemand leuk vinden?
Bij mij geldt dat laatstequote:Op woensdag 25 april 2012 14:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Single zijn als je het al druk genoeg hebt, je iets te asociaal bent om je aan te passen en je jezelf goed kunt vermaken.
Prima toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:27 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Bij mij geldt dat laatsteDe rest niet haha
Stiekem zitten wij nu gekwetst achter het beeldscherm, he bdh?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben echt zo blij dat ik eindelijk niemand leuk vind, wat een rust!
Ik ben iig droevig nu... fijn om er zo achter te komenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Stiekem zitten wij nu gekwetst achter het beeldscherm, he bdh?
Maar gelukkig hebben we mekaar nog
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben iig droevig nu... fijn om er zo achter te komen
1. Ze houden geen rekening met emoties en gevoelens van mannen.quote:
Snifquote:Op woensdag 25 april 2012 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. Ze houden geen rekening met emoties en gevoelens van mannen.
2. Ze kennen zelf geen gevoelens/emoties, ze kennen alleen jaloezie.
quote:
Bitches, ja. *Haphap*quote:Op woensdag 25 april 2012 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. Ze houden geen rekening met emoties en gevoelens van mannen.
2. Ze kennen zelf geen gevoelens/emoties, ze kennen alleen jaloezie.
Sommige wel ja!quote:
Ik bedoel dat alleen bitcherige meisjes zo zijn, 'normale' meisjes niet.quote:
Gelukkig staat normale tussen aanhalingstekensquote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel dat alleen bitcherige meisjes zo zijn, 'normale' meisjes niet.
Heb hem nog niet gezien, maar sommige afleveringen zijn wel saai ja, erg wisselvallige serie.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig staat normale tussen aanhalingstekens![]()
Vond Cougar Town vandaag echt saai
New Girl kijk ik ook al niet meer. Cougar Town alleen nog maar omdat Scrubsquote:Op woensdag 25 april 2012 16:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gezien, maar sommige afleveringen zijn wel saai ja, erg wisselvallige serie.
Christa Miller is echt een heldin.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
New Girl kijk ik ook al niet meer. Cougar Town alleen nog maar omdat Scrubs
Een milf.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Christa Miller is echt een heldin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |