Ben ondertussen alle 4 mn verstandskiezen kwijtquote:Op woensdag 25 april 2012 09:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, tenminste, dat zeiden ze eerst. Toen ik bij de kaakchirurg was zij hij dat er 2 uit moesten dus heb ik eerst de makkelijkste laten trekken, omdat ik een wuss was. Dat heb ik geweten.
Dat Listerine is volgens mij dodelijk voor zo ongeveer het gehele milieu in je mond..quote:Op woensdag 25 april 2012 09:40 schreef Erkannn het volgende:
shifto heeft ook gelijk...tot aan mn 15de poetse ik echt heel erg slecht.
Ik heb de afgelopen 14 jaar ook geen gaatjes meer gehad en sindsdien poets ik consequent 2 x per dag en daarna afspoelen met mondwater (Listerine).
Whut happend to the luv?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je voelt ook niet meer aan wanneer ik overdrijf of niet. Jammer
I DON'T KNOWquote:
mondwater is bij mij ter vervanging van kauwgumquote:Op woensdag 25 april 2012 10:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat Listerine is volgens mij dodelijk voor zo ongeveer het gehele milieu in je mond..
Ook schijnt het effect daarvan niet helemaal denderend te zijn, maar dat zal wel voor alle mondspoelingen gelden. Zelf nu een van Elmex (), werkt wel prima eigenlijk.
Nog nooit een gaatje gehad trouwens in mijn 26jarige tandencarriėre. Even afkloppen
Freebirdquote:
Ahhwquote:
Kauwgom heb ik sowieso eigenlijk bijna nooit.. Ben dat na 5 minuten vaak al zatquote:Op woensdag 25 april 2012 10:07 schreef Erkannn het volgende:
[..]
mondwater is bij mij ter vervanging van kauwgum
Dat weet ik niet, wss zat ie net nog om jouw Willie Wonkaquote:Op woensdag 25 april 2012 10:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Freebird
Hoe is het met mijn favoriete hand?
She broke up with mequote:
Goed hoor. Het is mijn vrije dag hequote:Op woensdag 25 april 2012 11:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wss zat ie net nog om jouw Willie Wonka![]()
Maar met mij gaat het goed. En met mijn favoriete beveiliger??
Ik baal tegenwoordig van mijn vrije dagenquote:
Met je tropenroosterquote:Op woensdag 25 april 2012 11:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik baal tegenwoordig van mijn vrije dagen
Tropenrooster is nog druk in vergelijking met mijn roosterquote:Op woensdag 25 april 2012 11:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Met je tropenroosterDit is mijn eerste vrije dag in een week ofzo, dus ik ben er wel blij mee
Je snapt toch wel dat ik geen medelijden met je heb he?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tropenrooster is nog druk in vergelijking met mijn rooster
Dat snap ik. Maar het is echt niet fijn hoor, al lijkt dat wel zo.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik geen medelijden met je heb he?
Als ik jouw rooster zou hebben zou ik echt de hele week in de stad zitten
Ik ben nu thuis.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het is echt niet fijn hoor, al lijkt dat wel zo.
Jij zit altijd in de stad volgens mij_!
Jouw huis staat in de stadquote:
Misschien nog even wat dingen halen in de stad, maar niet zuipen. Wieso?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jouw huis staat in de stad
BA DUM TSS
Ga je nog naar de stad vandaag?
Vroeg ik me afquote:Op woensdag 25 april 2012 11:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Misschien nog even wat dingen halen in de stad, maar niet zuipen. Wieso?
Ik heb geen alcoholprobleem hoorquote:
Daar maak ik me ook geen zorgen over hoor. Al weet ik dat jij verrekte veel drinktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |