Heb alleen maar last van die mensen.quote:
Allemaal stompen hoppaquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb alleen maar last van die mensen.
Ik sla geen meisjes en verwijfde jongens.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik sla geen meisjes en verwijfde jongens.
Wie is frits? Mis ik iets?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja maar frits is gewoon vele malen liever
Zij twee, 69quote:
quote:
Danku. Ben bang dat ik alsnog een kies moet gaan laten trekken, maar aangezien er een niet al te kleine kans is dat (een deel van) mijn lip tijdelijk of permanent gevoelloos wordt, heb ik daar geen zin in.quote:
Snap ik...quote:Op woensdag 25 april 2012 09:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Danku. Ben bang dat ik alsnog een kies moet gaan laten trekken, maar aangezien er een niet al te kleine kans is dat (een deel van) mijn lip tijdelijk of permanent gevoelloos wordt, heb ik daar geen zin in.En ook niet als ik terugdenk aan verdoving die niet goed werkte. En dat terwijl ik qua tandartsen en zo meestal niet zo kleinzerig ben...
Ja, tenminste, dat zeiden ze eerst. Toen ik bij de kaakchirurg was zij hij dat er 2 uit moesten dus heb ik eerst de makkelijkste laten trekken, omdat ik een wuss was. Dat heb ik geweten.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Snap ik...Ik heb zelf ook altijd een hekel aan de tandarts hoor
Moet je een verstandskies laten trekken misschien?
Hoezo?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En Erkannn, nog niet weggevlucht voor de mensen in dit topic?
Soms vallen we ook mee, maar we hebben dagen dat we alleen maar slechte kutgrappen maken of mensen zitten te bashen.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:11 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Hoezo?Ik vond het hier nog meevallen
Ik doe veel aan zelfspot, dus ik ben niet zomaar gekrenktquote:Op woensdag 25 april 2012 09:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Soms vallen we ook mee, maar we hebben dagen dat we alleen maar slechte kutgrappen maken of mensen zitten te bashen.
Bij mij is er eentje getrokken en nu moeten er nog 3 uitquote:Op woensdag 25 april 2012 09:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, tenminste, dat zeiden ze eerst. Toen ik bij de kaakchirurg was zij hij dat er 2 uit moesten dus heb ik eerst de makkelijkste laten trekken, omdat ik een wuss was. Dat heb ik geweten.
Bij mijn broertje, die dezelfde dag moest, ging het ook prima. Nu zat mijn kies op een vervelendere plek, ging die er moeilijker uit en was ik wat minder rustig, wat misschien ook niet echt werkbevorderend is.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:21 schreef bijdehand het volgende:
Kies trekken was bij mij 'tik'-eruitMaar zoiets kan goed mis gaan
Met dat soort dingen moet je mijn instelling hebben hequote:Op woensdag 25 april 2012 09:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij mijn broertje, die dezelfde dag moest, ging het ook prima. Nu zat mijn kies op een vervelendere plek, ging die er moeilijker uit en was ik wat minder rustig, wat misschien ook niet echt werkbevorderend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |