quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jah, ga gewoon een kroeg in denk ik. Als het met S. niet goedloopt ga ik me helemaal de tering in zuipen, schijt aan alles dan
Dat heb ik met mezelf afgesproken, goed hequote:
Breda, utrecht....quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet waar de rest heen wil. Liefst met de trein. Dus ik ben een beetje de intercity-steden aan het afgaan
Maar in Eindhoven is iemand die me gaat troosten danquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Breda, utrecht....
Of gewoon in Den Bosch.
Echt welquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik met mezelf afgesproken, goed he
Die vrouw uit de roosviceereclame?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar in Eindhoven is iemand die me gaat troosten dan
Museumplein (en eigenlijk eerder de straatjes in het centrum) zijn inderdaad tofquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Museumplein was 2 jaar terug echt tof, Den Bosch vorig jaar dus de keus is makkelijk
Wel misschien kampioenshuldiging op zuidquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Museumplein (en eigenlijk eerder de straatjes in het centrum) zijn inderdaad tof. Alleen gaat het dit jaar dus heel anders worden, omdat het niet meer op het museumplein mag.. Wordt nog heel erg de vraag wat dat gaat worden in a'dam.
quote:
31quote:
Dan word ik zeker meegesleurd naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wel misschien kampioenshuldiging op zuid
O ja fijn, gaan we dit krijgen. Is gewoon puur redenen zoeken omdat je het niet kunt hebben dat Ajax veruit de beste is van Nederland.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Kutstudent het volgende:
Die van vorig jaar hadden ze niet moeten hebben volgens de laatste berekeningen.Die van dit jaar trouwens ook niet.
Op eigen kracht lukt het ze niet.
Herculesquote:
Er is wel een club die Heracles heet...quote:
Weet ik, want ik wilde dat eerst typen maar een niet-bestaande club leek me beter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er is wel een club die Heracles heet...
Kijk deze jongen weet hoe het zitquote:
quote:
Amen!quote:
Een chick? Geen Diablo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:25 schreef shifto het volgende:
Nja ik wil overdag eigenlijk naar wat rommelmarktjes met een chick maar weet niet waar dat een beetje groots is opgezet![]()
Snachts word het denk ik toch iets in de randstad
quote:
Ik ben dan wel in DB. Maar niet met julliequote:
Indirecte op afstand-meet xDquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben dan wel in DB. Maar niet met jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |