quote:
31quote:
Dan word ik zeker meegesleurd naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wel misschien kampioenshuldiging op zuid
O ja fijn, gaan we dit krijgen. Is gewoon puur redenen zoeken omdat je het niet kunt hebben dat Ajax veruit de beste is van Nederland.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Kutstudent het volgende:
Die van vorig jaar hadden ze niet moeten hebben volgens de laatste berekeningen.Die van dit jaar trouwens ook niet.
Op eigen kracht lukt het ze niet.
Herculesquote:
Er is wel een club die Heracles heet...quote:
Weet ik, want ik wilde dat eerst typen maar een niet-bestaande club leek me beter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er is wel een club die Heracles heet...
Kijk deze jongen weet hoe het zitquote:
quote:
Amen!quote:
Een chick? Geen Diablo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:25 schreef shifto het volgende:
Nja ik wil overdag eigenlijk naar wat rommelmarktjes met een chick maar weet niet waar dat een beetje groots is opgezet![]()
Snachts word het denk ik toch iets in de randstad
quote:
Ik ben dan wel in DB. Maar niet met julliequote:
Indirecte op afstand-meet xDquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben dan wel in DB. Maar niet met jullie
Dat doen we altijd al, wat zijn we eigenlijk toch ook gezelligquote:
Gewoon allemaal mobiel fokkenquote:
Op afstand proosten!quote:
Zolang we nog nuchter genoeg zijn om de phone vast te houden of te typenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat doen we altijd al, wat zijn we eigenlijk toch ook gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |