My thoughtsquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Hmmmm als een meisje pannenkoeken en panini's gaat bakken voor je snachts na het stappen, she wants the cock
Dan kun je net zo goed naar Uden gaan. Het is wel Uden maarja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:10 schreef bijdehand het volgende:
Ik kan die niet bakken en als een vrouw het voor je bakt is het lekkerder tochHet alternatief weet ik niet, er staat niks vast
De kunst is een vette pan met antiaanbaklaag en een soepele polsquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik krijg die stomme pannenkoeken nooit goed omgedraaid.. Eindig altijd met half gesloopte pannenkoeken
Uden is tof hoor!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed naar Uden gaan. Het is wel Uden maarja.
Ik kan dat ook niet. Zij wel. Dilemma!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik krijg die stomme pannenkoeken nooit goed omgedraaid.. Eindig altijd met half gesloopte pannenkoeken
Mwah, beetje boeren daar. Werkte ooit in Boekel en ging er toen nog wel eens uit maar als ik kon kiezen zijn er genoeg betere alternatievenquote:
Dat zegt toch niks?quote:
Ja, dat wel, maar het is wel relaxed en er zijn vaak veel meer vrouwen dan in den bosch.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Mwah, beetje boeren daar. Werkte ooit in Boekel en ging er toen nog wel eens uit maar als ik kon kiezen zijn er genoeg betere alternatieven
quote:
Dat wel idd. Waar ga je heen, de Pul?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar het is wel relaxed en er zijn vaak veel meer vrouwen dan in den bosch.
Dat..quote:
Nee, zit zo'n andere tent, de Pepper ofzo, is wel chill.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat wel idd. Waar ga je heen, de Pul?
Ach ze weet dat ik S. leuk vindquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat..
Of zijn wij gewoon zodanig verknipt dat wij in alles een hint van een vrouw zien?
Er is nog niks definitief. Even koninginnenacht afwachten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik dacht dat zij einde oefening was?
Koninginnenacht wss met S. en de haremquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:23 schreef shifto het volgende:
Wat gaan mensen eigenlijk doen met Koninginnedag / nacht?
Mij een player noemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |